Daj się znaleźć – tak można określić hasło przewodnie nowej strategii marketingowej Inbound Marketing. Termin ten staje się coraz bardziej popularny i nic dziwnego, skoro skupia w sobie najefektywniejsze sposoby budowania wizerunku marki.
Czytaj dalej
Linki, które możemy pozyskać dla naszej strony, mogą być z atrybutem follow oraz nofollow. Dotychczas pozycjonerzy skupiali się jedynie na pierwszym typie, jednak po ostatnich aktualizacjach w algorytmach Google musieli zmienić swoje przyzwyczajenia. O potrzebie zdobywania linków nofollow oraz linkowaniu naturalnym przekonuje się coraz więcej osób.
Czytaj dalej
Na wyniki wyszukiwania wpływa coraz więcej czynników, dlatego wyznaczniki, takie jak Domain Authority czy PageRang mogą być pewnymi wskazówkami na ten temat. Warto powiedzieć kilka słów o nich oraz o tym, jak można je wykorzystać.
Czytaj dalej
Mianem Fresh Site Bonus określono premię dla nowych stron, które przez pewien czas (od kilku dni do kilku tygodni) pojawiają się wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiele osób uważa, że powodem takiego stanu rzeczy jest szansa zaistnienia dla nowych domen. Jeśli witryna zdobędzie popularność wśród użytkowników, może obronić swoją pozycję. W przeciwnym razie spadnie na dalsze […]
Czytaj dalej
O karach nakładanych przez Google było głośno podczas wejścia algorytmu Panda, kiedy to największe porównywarki cenowe straciły pozycje w wynikach wyszukiwania. W całym Internecie zawrzało a pozycjonerzy zastanawiali się, na ile taka walka będzie skuteczna. Warto przypatrzeć się karom nakładanym przez Google, czyli za co można je otrzymać oraz jak ich uniknąć.
Czytaj dalej
Wczoraj na Uczelni Łazarskiego w Warszawie odbyła się 12. edycja SEMcampu, jednego z najważniejszych wydarzeń w branży SEO/SEM. Ekipa Rocket Media również tam była, na spotkaniu można było posłuchać takich osób, takich jak Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski, Marcin Pawłowski, Maciej Lewiński, Grzegorz Byszewski, Dariusz Szpak oraz Cezary Glijer. Wiele z tych nazwisk jest dobrze znanych […]
Czytaj dalej