Wiemy jakie efekty mają przynieść działania pozycjonujące stronę: budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki, zwiększenie ruchu na stronie, co skutkuje wyższymi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Nie wszyscy jednak są świadomi, że mogą zostać podjęte działania depozycjonujące stronę.
Czytaj dalej
Tak, jak istnieją złote zasady pozycjonowania, tak też należy pamiętać o tym, że nie wszystko podczas optymalizowania swojej witryny jest zjawiskiem pozytywnym i skutecznym (czy nawet: neutralnym!). Bardzo łatwo podczas pozycjonowania przesadzić i zamiast cieszyć się lepszą pozycją strony na liście wyszukiwania Google, stracić dawną pozycję lub… zostać całkowicie wykluczonym z wyników. Czego więc nie […]
Czytaj dalej
Przy pozycjonowaniu bloga internetowego bierze się pod uwagę dwa aspekty: wartościową treść, a także optymalizację szablonu pod kątem wyszukiwarek internetowych. O ile pierwszy aspekt każdy internetowy publicysta musi traktować indywidualnie i we własnym zakresie dbać o szereg ciekawych tematów i tekstów, o tyle kwestia optymalizacji (szczególnie na blogach opartych o silnik WordPress) pozostaje wspólna dla […]
Czytaj dalej
Pozycjonowanie stron internetowych, jak każdy proces zorientowany na osiągnięcie lepszych wyników w Internecie, rządzi się pewnymi zasadami. Poniżej przedstawiamy najważniejsze, złote zasady pozycjonowania, które pozwolą z czasem poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania:
Czytaj dalej
Pytanie, jak długo trzeba czekać na wypozycjonowanie strony internetowej to standard przy rozmowach z klientem. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z podstawowej kwestii, że pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania Google to działanie zależne od bardzo wielu czynników, od konkurencyjności fraz, przez złożoność samej strony, na budżecie kończąc.
Czytaj dalej
Optymalizacja strony internetowej i optymalizacja profilu firmowego na Facebooku to nie jedyne wyzwania, jakie na polu pozycjonowania w wynikach wyszukiwania swojej marki, podjąć musi specjalista od marketingu internetowego w swojej firmie. Coraz większe znaczenie w kontekście wyszukiwania i prezentowania wyników wyszukiwania na stronie Google’a zyskuje wykorzystanie w tym celu dodatkowego, oczywiście odpowiednio zaprojektowanego, profilu Google+. […]
Czytaj dalej
Chcecie uatrakcyjnić wyniki wyszukiwania? Nic prostszego. W poniższym artykule dowiecie się czym są Rich Snippets, na czym polegają oraz jak je wykorzystać i zaimplementować.
Czytaj dalej
Chyba każdy, kto prowadzi sklep internetowy zmaga się z tym problemem: około 70% klientów opuszcza koszyk zakupowy bez dokonania transakcji. Strata jest bolesna, ponieważ klient był o krok od zakupu, brakowało dosłownie kilku kliknięć – a jednak zrezygnował!
Czytaj dalej
Wyszukiwarka Google z pewnością jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową na świecie. Każdego dnia obsługuje miliony zapytań od swoich użytkowników. Nic więc dziwnego, że wśród wpisywanych w pole wyszukiwania fraz znajdują się także sformułowania… co najmniej dziwne i na swój sposób ciekawe.
Czytaj dalej