Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

Zespół Rocket Media | 23 lipca 2013
SEO

Rich Snippets w pigułce

Chcecie uatrakcyjnić wyniki wyszukiwania? Nic prostszego. W poniższym artykule dowiecie się czym są Rich Snippets, na czym polegają oraz jak je wykorzystać i zaimplementować.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 16 lipca 2013
PPC

Co zrobić gdy klient ucieka z Twojego koszyka?

Chyba każdy, kto prowadzi sklep internetowy zmaga się z tym problemem: około 70% klientów opuszcza koszyk zakupowy bez dokonania transakcji. Strata jest bolesna, ponieważ klient był o krok od zakupu, brakowało dosłownie kilku kliknięć – a jednak zrezygnował!

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 12 lipca 2013
Nowości Branżowe

Ciekawe frazy w Google

Wyszukiwarka Google z pewnością jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową na świecie. Każdego dnia obsługuje miliony zapytań od swoich użytkowników. Nic więc dziwnego, że wśród wpisywanych w pole wyszukiwania fraz znajdują się także sformułowania… co najmniej dziwne i na swój sposób ciekawe.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Zespół Rocket Media | 11 lipca 2013
SEO

Optymalizacja w innych wyszukiwarkach

Dominacja wyszukiwarki Google na rynku internetowym dała firmie z Mountan View pozycje lidera, z wyszukiwarki Google korzysta większa cześć krajów świata, wyjątkiem są Chiny z wyszukiwarką Baidu oraz nasi wschodni sąsiedzi – Rosja z wyszukiwarką Yandex. Wytyczne dotyczące optymalizacji stron w Google znamy, jednak na co należy zwrócić uwagę jeśli chcemy uzyskać wysoką pozycję w […]

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 10 lipca 2013
SEO

Pozycjonowanie a optymalizacja

Pozycjonowanie, optymalizacja, SEO, SEM, off-page i wiele innych terminów występuje co i rusz w pojawiających się w sieci artykułach szeroko traktujących o stronach www w kontekście wyszukiwarek internetowych.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 8 lipca 2013
SEO

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany to obecnie coraz szerzej i kreatywniej wykorzystywany rodzaj kampanii reklamowej, opierający sie na spontanicznym transferze informacji marketingowej do odbiorców, a więc potencjalnych klientów danej firmy.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 4 lipca 2013
Nowości Branżowe

Starcie gigantów? Google+ kontra Facebook

Chyba nie trzeba nikogo przekonywać do tego, jak dużą rolę odgrywają media społecznościowe w budowaniu marki. Popularne stwierdzenie: “nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz”, jest też aktualne dla wielu firm. Nic więc dziwnego, że najważniejsze czynniki wpływające na pozycje w wyszukiwarce są właśnie związane z mediami społecznościowymi.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 29 czerwca 2013
Nowości Branżowe

Szykujcie się na “atak” stron mobilnych!

Wszyscy widzą, patrząc na różne promocje w marketach i oferty operatorów, że zalewa nas od dłuższego czasu fala urządzeń mobilnych. Zarówno smartphone’ów jak i tabletów. I to dzięki nim mamy niesamowicie ułatwiony dostęp do sieci.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 21 czerwca 2013
SEO

Pozycjonowanie lokalne – większa szansa na sukces

Wyszukiwania lokalne są coraz częściej używane przez użytkowników, co zostało dostrzeżone i usprawnione przez Google. Nic więc dziwnego, że pozycjonowanie lokalne jest coraz bardziej łakomym kąskiem dla wielu firm.

Czytaj dalej