Blog

Poradnik RODO

Od 25 maja 2018 r. wszystkie podmioty, które gromadzą dane osobowe muszą prowadzić politykę prywatności zgodnie z wymogami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Obejmuje to również naszą agencję – w Rocket Media pozyskujemy i przetwarzamy Twoje dane, o ile...

5 banalnych pytań, które zadajemy naszym klientom. Znasz odpowiedzi?

Nie potrzebujesz bardziej kreatywnych rozwiązań, potrzebujesz bardziej kreatywnych pytań – Andy Green Z doświadczenia wiemy, że kluczem do sukcesu kampanii marketingowej jest solidne przygotowanie. Dlatego bez względu na to, czy rozważasz pozycjonowanie, content...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie online? E-marketing dla e-commerce

  Wartość rynku e-commerce w Polsce szacuje się na 40 miliardów złotych. W 2017 roku już 54% polskich internautów robiło zakupy online. Stawka jest duża, ale miejsca w sieci jeszcze nie brakuje. Wykorzystaj je mądrze. Oto e-marketingowe wskazówki, jak zdobyć...

Na ratunek rekruterom. E-marketing dla branży HR

  Koniec ery pracodawcy, teraz rynek należy do pracownika. W lutym Ministerstwo Pracy informowało, że stopa bezrobocia spadła do 6,8 proc. Nie wszystkich ten wynik cieszy. Dla przedsiębiorców oznacza to coraz większe trudności w znalezieniu wykwalifikowanych...

Czy RODO zablokuje działania e-marketingowe?

  Od pewnego czasu niemal na każdym portalu marketingowym pojawiają się wpisy straszące zmianami, jakie wprowadza RODO. W rzeczywistości nie są one aż tak duże, jak mogłoby się wydawać. Mimo to, firmy muszą podjąć pewne przygotowania przed wejściem w życie nowych...

Odłóż długopis i poznaj 11 nowych narzędzi do pisania contentu

  To nie jest kolejny artykuł o tym, skąd brać słowa kluczowe ani jakich słowników synonimów używać. To zestawienie zaskakująco skutecznych narzędzi, dzięki którym Twoje teksty będą bezbłędne, a grafiki na Facebooka stworzysz w 3 minuty. Dorzucamy też garść...

Milion złotych w 3 miesiące. Case Study

  Czasem zupełnie nie słuchamy naszych klientów. Tak zdarzyło się, gdy pewien sklep narciarski zwrócił się do Rocket Media z prośbą o zwiększenie wyników sprzedaży w sezonie. Chciał, by zwrot z inwestycji w reklamę wyniósł 1000%. Zamiast tego, osiągnęliśmy 2500%....

Blog firmowy. Czy Twoja firma musi go mieć?

  Nawiązując współpracę z agencją SEO, wielu klientów dowiaduje się, że na ich stronie brakuje zakładki „Blog”. Dlaczego? Czy chodzi o to, by dzielić się życiem firmy w internetowym dzienniku? W jaki sposób taka komunikacja ma wpłynąć na sprzedaż produktów i...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Rocket Media Sp. z o.o. zgodnie z polityką prywatności