Blog

5 zasad tworzenia dobrego hasła reklamowego

To tylko kombinacja kilku wyrazów,  ale trudno wyobrazić sobie bez niej jakąkolwiek kampanię. Nie będzie w tym przesady, jeśli powiemy, że hasło reklamowe to dla firmy być albo nie być (widocznym i rozpoznawalnym). W idealnym świecie hasło powinno być spójne z nazwą...

Jak długo czeka się na wyniki pozycjonowania?

  Na tytułowe pytanie można odpowiedzieć w zasadzie dwoma słowami: to zależy. Nie da się bowiem jednoznacznie określić czasu, który jest potrzebny na wypozycjonowanie serwisu, tak samo jak nie ma złotej zasady pozycjonowania – każdy przypadek jest inny. W tym...

Jak inwestować w swoją firmę wzorem największych marek

  Na początku października pojawił się kolejny raport firmy Interbrand o najcenniejszych markach świata. To już 19 edycja. W tym roku po raz kolejny szczytowe pozycje zajęło Apple i Google, a nowością jest m.in. nienotowane wcześniej Spotify czy Subaru. Jak...

To już naprawdę koniec Google Plus

Google ogłosiło wczoraj, że zamyka swój serwis społecznościowy – Google Plus. Ma to nastąpić w ciągu następnych 10 miesięcy. Oznacza to, że użytkownicy, którzy do tej pory byli najbardziej aktywni na tej platformie, muszą znaleźć nowe miejsce dla swojej...

Progressive Web Apps – jak wdrożyć i dlaczego warto?

Ludzie coraz częściej i chętniej korzystają z urządzeń mobilnych. Na ten moment stosunek użycia rozwiązań mobile do urządzeń stacjonarnych jest bardzo zbliżony. Jednak z miesiąca na miesiąc ta zależność ulega zmianie. Użytkownicy, decydując się na jakieś aplikacje,...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl






[recaptcha theme:dark]

tak , wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych [ czytaj więcej ]

tak , wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [ czytaj więcej ]

tak , wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [ czytaj więcej ]