Spis treści:
Dominacja wyszukiwarki Google na rynku internetowym dała firmie z Mountan View pozycje lidera, z wyszukiwarki Google korzysta większa cześć krajów świata, wyjątkiem są Chiny z wyszukiwarką Baidu oraz nasi wschodni sąsiedzi – Rosja z wyszukiwarką Yandex. Wytyczne dotyczące optymalizacji stron w Google znamy, jednak na co należy zwrócić uwagę jeśli chcemy uzyskać wysoką pozycję w serp’ach Azamon’a, Twitter’a, YouTub’a czy nawet Facebook’a
Amazon to lider wśród wyszukiwarek handlu internetowego, serwis założony przez Jeffa Bezos’a i uruchomiony w roku 1995 roku obecnie jest pionierem w sprzedaży elektronicznej. Serwis odniósł wielki sukces i jest znany na cały świecie. Więc jeśli sprzedajesz produkty w internecie dowiedz się jakie czynniki rankingowe decydują o wysokiej pozycji:
Twitter czyli potężne medium społecznościowe, a dokładnie platforma mikroblogów wykorzystywana głównie przez osoby publiczne. Na Twitterze wyróżniamy dwa główne czynniki decydujące o pozycji postów:
Podsumowując, Twitter to po prostu baza najświeższych informacji, a wpisy dłuższe niż trzydniowe nie są wyświetlane.
Mówiąc o YouTube myślimy o ogromnych ilościach materiałów video umieszczonych na serwerach firmy Google. Promocja marki na YouTube to dobry krok na zwiększenie ruchu na witrynie, jednak aby pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania należy “pochwalić się” odpowiednim:
Każdy wie czym jest Facebook, więc od razu przejdźmy do sedna, czyli czynniki które priorytetyzują strony:
Na koniec należy dodać, że Facebook umożliwia dwa rodzaje wyszukiwania, tzw. zewnętrzne czyli strony poza kontrolą Facebook’a (indeksowanie i oceniane przez Bing) i wewnętrzne czyli profile, strony Facebook’a, grupy itd. (na tych stronach działają algorytmy Facebook’a)
Źródła:
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211