Audyt contentu

E-marketing to nie tylko cyfry, dane i algorytmy. To także content, czyli przekaz pełen wartościowej wiedzy i emocji kluczowych dla podjęcia decyzji zakupowej. Czy Twoje treści mają moc przekonywania?

Content marketing

Ocenimy dynamikę tekstów, ich siłę perswazji oraz merytoryczną wartość. Zdradzimy Ci tajniki, które pomogą Ci zbudować wizerunek eksperta.

UX

Audyt contentu wskaże, jak rozmieścić na stronie poszczególne komunikaty oraz jak je wyróżnić graficznie, by były lepiej przyswajalne i skłaniały do podjęcia pożądanej akcji.

SEO

Sprawdzimy, czy treści, które opublikowałeś zawierają kluczowe dla Google frazy. Wskażemy te najskuteczniejsze i podpowiemy, jak wpleść je w tekst tak, by wyglądały naturalnie.

Wykrycie zagrożeń

Czy nie popełniasz błędów w komunikacji? Czy treści są spójne z wizerunkiem marki? Czy stosujesz się do zasad Public Relations i dbasz o dobre imię firmy?

Audyt Contentu w Rocket Media

Poddaj analizie słowa i obrazy

Content to cała zawartość Twojej strony, którą widzą klienci. Każdy jej element powinien skłaniać ich do działania: wprost lub podprogowo. Większość firm traktuje treści na stronie jako ostatni i najmniej ważny element w e-marketingowej strategii. Tymczasem content jest ostatecznym argumentem na ścieżce zakupowej – nie wystarczy sprawić, żeby klienci weszli na stronę internetową, trzeba jeszcze ich na niej zatrzymać i przekonać do działania. Upewnij się, że content nie jest Twoim słabym punktem i wyróżnij się na tle konkurencji.

Nasza informacja zwrotna będzie konstruktywna. W dokumencie, który przygotujemy po przeprowadzeniu audytu, zawrzemy propozycje zmian i wskażemy skuteczny kierunek komunikacji. Audyt Contentu w Rocket Media przygotują dla Ciebie specjaliści z działu Strategy & Content Marketing: byli dziennikarze, redaktorzy internetowi, specjaliści z zakresu public relations i psychologii biznesu. Wzbogacony o merytoryczne, uniwersalne wskazówki, audyt będzie twoją ściągą dla tworzenia kolejnych tekstów, grafik, zdjęć czy wideo. Wykorzystaj nasze kompetencje.

Wypełnij formularz

    Daj znać, jak możemy Ci pomóc*

    Case Study

    Jak SEO pomogło zwiększyć sprzedaż mebli wypoczynkowych? [CASE STUDY]

    Kiedy zaczynaliśmy współpracę, strona naszego klienta była niemal niewidoczna w wyszukiwarce. Dwa lata później jego meble znalazły się na topowych pozycjach, a liczba użytkowników wzrosła o ponad 365%! Zobacz, jak strategiczne działania SEO i kampanie Google Ads przyniosły realne efekty.

    Czytaj więcej

    Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

    Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

    Czytaj więcej

    262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

    Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

    Czytaj więcej

    Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

    W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

    Czytaj więcej

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKET MEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Januszowicka 5
    53-135 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211