E-marketing to nie tylko cyfry, dane i algorytmy. To także content, czyli przekaz pełen wartościowej wiedzy i emocji kluczowych dla podjęcia decyzji zakupowej. Czy Twoje treści mają moc przekonywania?
Ocenimy dynamikę tekstów, ich siłę perswazji oraz merytoryczną wartość. Zdradzimy Ci tajniki, które pomogą Ci zbudować wizerunek eksperta.
Audyt contentu wskaże, jak rozmieścić na stronie poszczególne komunikaty oraz jak je wyróżnić graficznie, by były lepiej przyswajalne i skłaniały do podjęcia pożądanej akcji.
Sprawdzimy, czy treści, które opublikowałeś zawierają kluczowe dla Google frazy. Wskażemy te najskuteczniejsze i podpowiemy, jak wpleść je w tekst tak, by wyglądały naturalnie.
Czy nie popełniasz błędów w komunikacji? Czy treści są spójne z wizerunkiem marki? Czy stosujesz się do zasad Public Relations i dbasz o dobre imię firmy?
Content to cała zawartość Twojej strony, którą widzą klienci. Każdy jej element powinien skłaniać ich do działania: wprost lub podprogowo. Większość firm traktuje treści na stronie jako ostatni i najmniej ważny element w e-marketingowej strategii. Tymczasem content jest ostatecznym argumentem na ścieżce zakupowej – nie wystarczy sprawić, żeby klienci weszli na stronę internetową, trzeba jeszcze ich na niej zatrzymać i przekonać do działania. Upewnij się, że content nie jest Twoim słabym punktem i wyróżnij się na tle konkurencji.
Nasza informacja zwrotna będzie konstruktywna. W dokumencie, który przygotujemy po przeprowadzeniu audytu, zawrzemy propozycje zmian i wskażemy skuteczny kierunek komunikacji. Audyt Contentu w Rocket Media przygotują dla Ciebie specjaliści z działu Strategy & Content Marketing: byli dziennikarze, redaktorzy internetowi, specjaliści z zakresu public relations i psychologii biznesu. Wzbogacony o merytoryczne, uniwersalne wskazówki, audyt będzie twoją ściągą dla tworzenia kolejnych tekstów, grafik, zdjęć czy wideo. Wykorzystaj nasze kompetencje.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211