Audyt contentu

E-marketing to nie tylko cyfry, dane i algorytmy. To także content, czyli przekaz pełen wartościowej wiedzy i emocji kluczowych dla podjęcia decyzji zakupowej. Czy Twoje treści mają moc przekonywania?

Content marketing

Ocenimy dynamikę tekstów, ich siłę perswazji oraz merytoryczną wartość. Zdradzimy Ci tajniki, które pomogą Ci zbudować wizerunek eksperta.

UX

Audyt contentu wskaże, jak rozmieścić na stronie poszczególne komunikaty oraz jak je wyróżnić graficznie, by były lepiej przyswajalne i skłaniały do podjęcia pożądanej akcji.

SEO

Sprawdzimy, czy treści, które opublikowałeś zawierają kluczowe dla Google frazy. Wskażemy te najskuteczniejsze i podpowiemy, jak wpleść je w tekst tak, by wyglądały naturalnie.

Wykrycie zagrożeń

Czy nie popełniasz błędów w komunikacji? Czy treści są spójne z wizerunkiem marki? Czy stosujesz się do zasad Public Relations i dbasz o dobre imię firmy?

Audyt Contentu w Rocket Media

Poddaj analizie słowa i obrazy

Content to cała zawartość Twojej strony, którą widzą klienci. Każdy jej element powinien skłaniać ich do działania: wprost lub podprogowo. Większość firm traktuje treści na stronie jako ostatni i najmniej ważny element w e-marketingowej strategii. Tymczasem content jest ostatecznym argumentem na ścieżce zakupowej – nie wystarczy sprawić, żeby klienci weszli na stronę internetową, trzeba jeszcze ich na niej zatrzymać i przekonać do działania. Upewnij się, że content nie jest Twoim słabym punktem i wyróżnij się na tle konkurencji.

Nasza informacja zwrotna będzie konstruktywna. W dokumencie, który przygotujemy po przeprowadzeniu audytu, zawrzemy propozycje zmian i wskażemy skuteczny kierunek komunikacji. Audyt Contentu w Rocket Media przygotują dla Ciebie specjaliści z działu Strategy & Content Marketing: byli dziennikarze, redaktorzy internetowi, specjaliści z zakresu public relations i psychologii biznesu. Wzbogacony o merytoryczne, uniwersalne wskazówki, audyt będzie twoją ściągą dla tworzenia kolejnych tekstów, grafik, zdjęć czy wideo. Wykorzystaj nasze kompetencje.

Wypełnij formularz

Wybrany: Pakiet Optimum
Wyślij swoje dane i dowiedz się, jak zrealizujemy Twój cel.

    *pole wymagane

    Case Study

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej

    Tak działa SEO! Wzrost sprzedaży o 450% i rozpoznawalność w całej Polsce

    Na start mieli w kieszeni 10 tys. zł. Dziś wartość samego parku maszynowego nieznanej do niedawna wrocławskiej firmy przekracza już milion złotych. Media piszą o Ideashirt jako o „koszulkowym imperium”. Poznajcie historię naszego klienta.

    Czytaj więcej

    Korzyści z Google Ads dla małego e-commerce z branży turystycznej

    Często spotykamy się z twierdzeniem, że kampanie Google Ads mogą przynieść zadowalające efekty jedynie przy wykorzystaniu dużego budżetu. Nasze doświadczenie wskazuje na zupełnie odmienne wnioski.

    Czytaj więcej

    Milion złotych przychodu w 3 miesiące. Jak to zrobiliśmy?

    Czasem zupełnie nie słuchamy naszych klientów. Tak zdarzyło się, gdy pewien sklep narciarski zwrócił się do Rocket Media z prośbą o zwiększenie wyników sprzedaży w sezonie. Chciał, by zwrot z inwestycji w reklamę wyniósł 1000%. Zamiast tego, osiągnęliśmy 2500%. Cóż, zdarza się. Najlepszym.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKETMEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Wagonowa 2D
    53-609 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211

    Ochrona prywatności

    Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

    Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
    Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

    Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę