Strategia komunikacji

Usługa, której nie możesz pominąć, jeśli mierzysz wysoko. Sięgnij po strategię komunikacji: poznaj swoich odbiorców, znajdź ich w internecie i mów do nich atrakcyjnym językiem korzyści. Rób marketing jak należy i wyprzedź konkurencję.

Świadomość

Dzięki profesjonalnej strategii, dowiesz się, do kogo powinieneś kierować swoje treści, jakie korzyści podkreślać i gdzie o nich mówić, żeby skutecznie budowały wizerunek, lojalność i dobre wyniki sprzedaży.

Ekonomia

Dobierając odpowiednie media – kanały dotarcia do klienta, skierujesz swoją energię tam, gdzie ma szansę zaowocować sprzedażą. Nie będziesz wydawać pieniędzy na kampanie, które się nie opłacą.

Spójność

Strategia komunikacji jest instrukcją dla Twoich obecnych i przyszłych pracowników, jak mówić do klientów. Zdefiniuj i przypieczętuj wartości Twojej marki.

Unikalność

Wreszcie wyraźnie się wyróżnisz. Silny, rozpoznawalny i zapadający w pamięć charakter marki umożliwi Ci podniesienie marży na produkty i usługi.

Stwórz z nami nowy początek

Strategia komunikacji w Rocket Media

Nasz zespół strategii i content marketingu zbudowaliśmy na wszechstronnych kompetencjach. Są w nim byli dziennikarze, redaktorzy internetowi, specjaliści z zakresu Public Relations i psychologii biznesu. Nad głównymi założeniami Twojej nowej strategii komunikacji będą pracować wspólnie podczas burzy mózgów. Stworzą dla Ciebie nie tylko nowoczesną i atrakcyjną, ale też skuteczną narrację: od postów i reklam w social mediach, przez stronę internetową i bloga aż po ostateczne wezwania do działania w Twoich ofertach.

Nie ma złego momentu na opracowanie strategii komunikacji. Oczywiście jest to podstawa, która powinna powstać równolegle z komunikacją wizualną marki, ale również później może dać znaczące efekty: pomoże uporządkować wiedzę o firmie i jej klientach, sprecyzuje komunikaty, których warto używać i wskaże kanały, w które opłaca się inwestować. Pozwoli nie tylko skuteczniej trafiać w emocje i potrzeby Twoich obecnych klientów, ale też kreować potrzeby wśród nowej, bardziej atrakcyjnej dla Ciebie grupy docelowej.

Zróbmy to razem

Lubisz mieć kontrolę i chcesz w pełni uczestniczyć w tworzeniu strategii? A może czujesz, że Twój zespół marketingowy potrzebuje zastrzyku kreatywności? Weź udział w warsztatach strategicznych z naszymi ekspertami. Wspólnie przeprowadzimy burzę mózgów, a następnie sformułujemy cele i założenia komunikacyjne. Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i wyjaśnimy wszystkie zawiłości e-marketingowego świata. Poznaj lepiej swoją markę i przedstaw ją swoim klientom w zupełnie nowym, atrakcyjniejszym świetle.

Wypełnij formularz

Wybrany: Pakiet Optimum
Wyślij swoje dane i dowiedz się, jak zrealizujemy Twój cel.

    *pole wymagane

    Case Study

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej

    Tak działa SEO! Wzrost sprzedaży o 450% i rozpoznawalność w całej Polsce

    Na start mieli w kieszeni 10 tys. zł. Dziś wartość samego parku maszynowego nieznanej do niedawna wrocławskiej firmy przekracza już milion złotych. Media piszą o Ideashirt jako o „koszulkowym imperium”. Poznajcie historię naszego klienta.

    Czytaj więcej

    Korzyści z Google Ads dla małego e-commerce z branży turystycznej

    Często spotykamy się z twierdzeniem, że kampanie Google Ads mogą przynieść zadowalające efekty jedynie przy wykorzystaniu dużego budżetu. Nasze doświadczenie wskazuje na zupełnie odmienne wnioski.

    Czytaj więcej

    Milion złotych przychodu w 3 miesiące. Jak to zrobiliśmy?

    Czasem zupełnie nie słuchamy naszych klientów. Tak zdarzyło się, gdy pewien sklep narciarski zwrócił się do Rocket Media z prośbą o zwiększenie wyników sprzedaży w sezonie. Chciał, by zwrot z inwestycji w reklamę wyniósł 1000%. Zamiast tego, osiągnęliśmy 2500%. Cóż, zdarza się. Najlepszym.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKETMEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Wagonowa 2D
    53-609 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211

    Ochrona prywatności

    Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

    Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
    Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

    Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę