Kampania LinkedIn Ads

Jeśli działasz w sektorze B2B, zdecyduj się na kampanię płatną w serwisie LinkedIn. Tylko tam dotrzesz ze swoją ofertą bezpośrednio do osób decyzyjnych w firmach, z którymi chcesz nawiązać współpracę.

Biznesowy odbiorca

Określ precyzyjnie, kto ma zobaczyć Twoją reklamę. Wybierz wykształcenie, zawód, stanowisko oraz branżę odbiorcy i czekaj na efekty.

Monitoring konwersji

Obserwuj, jak skuteczne są Twoje reklamy, sprawdzaj, do kogo dotarły i jaka była na nie reakcja.

Wiarygodność

Reklamuj się w medium poważnym i profesjonalnym. Niech kanał komunikacji odpowiada Twojemu podejściu do biznesu.

Krok do przodu

Wykorzystaj wciąż niską popularność reklam na LinkedInie w Polsce. W nielicznym gronie łatwiej się wyróżnić.

Podbij LinkedIn z Rocket Media

Łącz kreatywność z analityką

675 milionów użytkowników LinkedIn na świecie i 3,8 mln w Polsce – to wystarczający argument za tym, by zacząć generować leady w biznesowych social mediach. Podczas gdy Facebook i Instagram są już pełne reklam skierowanych do konsumentów, LinkedIn umożliwia generowanie leadów w sektorze biznesowym. Zrób to z nami. Nasi specjaliści z zakresu płatnych kampanii internetowych zadbają o precyzyjne targetowanie odbiorców, a zespół content marketingu przygotuje kreację perswazyjną, atrakcyjną i dopasowaną do charakteru Twojej działalności.

Sponsorowane wpisy, niewielkie banery, czy bezpośrednie wiadomości inmail – każda z tych form reklamy na LinkedInie może przynosić określone efekty. Przekonuj do kontaktu i pozostawienia danych, pobrania oferty, zapisania się na newsletter, odwiedzenia Twojej strony – określ cel, który chcesz osiągnąć i czekaj na efekty naszej pracy. Każde działanie zaraportujemy w przejrzysty sposób tak, żebyś miał pełną kontrolę nad podejmowanymi w Twoim imieniu akcjami oraz kosztami kampanii.

Rekrutacja przez LinkedIn

Płatne reklamy mogą pomóc Ci nie tylko w dotarciu do klientów. Wykorzystaj je, by znaleźć specjalistów, których potrzebujesz – czy wiesz, że aż 97% polskich managerów ma konto na LinkedIne? Spersonalizowana oferta może skłonić do kontaktu z Tobą nawet te osoby, które nie planowały dotychczas zmiany pracy. Jeśli nie masz działu HR lub konieczne jest mocne wsparcie jego działań, zgłoś się do nas. Przygotujemy atrakcyjny komunikat i wykorzystamy precyzyjne algorytmy LinkedIna, by odnaleźć idealnych kandydatów do pracy w Twojej firmie.

Wypełnij formularz

Wybrany: Pakiet Optimum
Wyślij swoje dane i dowiedz się, jak zrealizujemy Twój cel.

    *pole wymagane

    Case Study

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej

    Tak działa SEO! Wzrost sprzedaży o 450% i rozpoznawalność w całej Polsce

    Na start mieli w kieszeni 10 tys. zł. Dziś wartość samego parku maszynowego nieznanej do niedawna wrocławskiej firmy przekracza już milion złotych. Media piszą o Ideashirt jako o „koszulkowym imperium”. Poznajcie historię naszego klienta.

    Czytaj więcej

    Korzyści z Google Ads dla małego e-commerce z branży turystycznej

    Często spotykamy się z twierdzeniem, że kampanie Google Ads mogą przynieść zadowalające efekty jedynie przy wykorzystaniu dużego budżetu. Nasze doświadczenie wskazuje na zupełnie odmienne wnioski.

    Czytaj więcej

    Milion złotych przychodu w 3 miesiące. Jak to zrobiliśmy?

    Czasem zupełnie nie słuchamy naszych klientów. Tak zdarzyło się, gdy pewien sklep narciarski zwrócił się do Rocket Media z prośbą o zwiększenie wyników sprzedaży w sezonie. Chciał, by zwrot z inwestycji w reklamę wyniósł 1000%. Zamiast tego, osiągnęliśmy 2500%. Cóż, zdarza się. Najlepszym.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKETMEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Wagonowa 2D
    53-609 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211

    Ochrona prywatności

    Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

    Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
    Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

    Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę