Kampania LinkedIn Ads

Jeśli działasz w sektorze B2B, zdecyduj się na kampanię płatną w serwisie LinkedIn. Tylko tam dotrzesz ze swoją ofertą bezpośrednio do osób decyzyjnych w firmach, z którymi chcesz nawiązać współpracę.

Biznesowy odbiorca

Określ precyzyjnie, kto ma zobaczyć Twoją reklamę. Wybierz wykształcenie, zawód, stanowisko oraz branżę odbiorcy i czekaj na efekty.

Monitoring konwersji

Obserwuj, jak skuteczne są Twoje reklamy, sprawdzaj, do kogo dotarły i jaka była na nie reakcja.

Wiarygodność

Reklamuj się w medium poważnym i profesjonalnym. Niech kanał komunikacji odpowiada Twojemu podejściu do biznesu.

Krok do przodu

Wykorzystaj wciąż niską popularność reklam na LinkedInie w Polsce. W nielicznym gronie łatwiej się wyróżnić.

Podbij LinkedIn z Rocket Media

Łącz kreatywność z analityką

675 milionów użytkowników LinkedIn na świecie i 3,8 mln w Polsce – to wystarczający argument za tym, by zacząć generować leady w biznesowych social mediach. Podczas gdy Facebook i Instagram są już pełne reklam skierowanych do konsumentów, LinkedIn umożliwia generowanie leadów w sektorze biznesowym. Zrób to z nami. Nasi specjaliści z zakresu płatnych kampanii internetowych zadbają o precyzyjne targetowanie odbiorców, a zespół content marketingu przygotuje kreację perswazyjną, atrakcyjną i dopasowaną do charakteru Twojej działalności.

Sponsorowane wpisy, niewielkie banery, czy bezpośrednie wiadomości inmail – każda z tych form reklamy na LinkedInie może przynosić określone efekty. Przekonuj do kontaktu i pozostawienia danych, pobrania oferty, zapisania się na newsletter, odwiedzenia Twojej strony – określ cel, który chcesz osiągnąć i czekaj na efekty naszej pracy. Każde działanie zaraportujemy w przejrzysty sposób tak, żebyś miał pełną kontrolę nad podejmowanymi w Twoim imieniu akcjami oraz kosztami kampanii.

Rekrutacja przez LinkedIn

Płatne reklamy mogą pomóc Ci nie tylko w dotarciu do klientów. Wykorzystaj je, by znaleźć specjalistów, których potrzebujesz – czy wiesz, że aż 97% polskich managerów ma konto na LinkedIne? Spersonalizowana oferta może skłonić do kontaktu z Tobą nawet te osoby, które nie planowały dotychczas zmiany pracy. Jeśli nie masz działu HR lub konieczne jest mocne wsparcie jego działań, zgłoś się do nas. Przygotujemy atrakcyjny komunikat i wykorzystamy precyzyjne algorytmy LinkedIna, by odnaleźć idealnych kandydatów do pracy w Twojej firmie.

Wypełnij formularz

    Daj znać, jak możemy Ci pomóc*

    Case Study

    Jak SEO pomogło zwiększyć sprzedaż mebli wypoczynkowych? [CASE STUDY]

    Kiedy zaczynaliśmy współpracę, strona naszego klienta była niemal niewidoczna w wyszukiwarce. Dwa lata później jego meble znalazły się na topowych pozycjach, a liczba użytkowników wzrosła o ponad 365%! Zobacz, jak strategiczne działania SEO i kampanie Google Ads przyniosły realne efekty.

    Czytaj więcej

    Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

    Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

    Czytaj więcej

    262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

    Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

    Czytaj więcej

    Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

    W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

    Czytaj więcej

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKET MEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Januszowicka 5
    53-135 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211