Jeśli działasz w sektorze B2B, zdecyduj się na kampanię płatną w serwisie LinkedIn. Tylko tam dotrzesz ze swoją ofertą bezpośrednio do osób decyzyjnych w firmach, z którymi chcesz nawiązać współpracę.
Określ precyzyjnie, kto ma zobaczyć Twoją reklamę. Wybierz wykształcenie, zawód, stanowisko oraz branżę odbiorcy i czekaj na efekty.
Obserwuj, jak skuteczne są Twoje reklamy, sprawdzaj, do kogo dotarły i jaka była na nie reakcja.
Reklamuj się w medium poważnym i profesjonalnym. Niech kanał komunikacji odpowiada Twojemu podejściu do biznesu.
Wykorzystaj wciąż niską popularność reklam na LinkedInie w Polsce. W nielicznym gronie łatwiej się wyróżnić.
675 milionów użytkowników LinkedIn na świecie i 3,8 mln w Polsce – to wystarczający argument za tym, by zacząć generować leady w biznesowych social mediach. Podczas gdy Facebook i Instagram są już pełne reklam skierowanych do konsumentów, LinkedIn umożliwia generowanie leadów w sektorze biznesowym. Zrób to z nami. Nasi specjaliści z zakresu płatnych kampanii internetowych zadbają o precyzyjne targetowanie odbiorców, a zespół content marketingu przygotuje kreację perswazyjną, atrakcyjną i dopasowaną do charakteru Twojej działalności.
Sponsorowane wpisy, niewielkie banery, czy bezpośrednie wiadomości inmail – każda z tych form reklamy na LinkedInie może przynosić określone efekty. Przekonuj do kontaktu i pozostawienia danych, pobrania oferty, zapisania się na newsletter, odwiedzenia Twojej strony – określ cel, który chcesz osiągnąć i czekaj na efekty naszej pracy. Każde działanie zaraportujemy w przejrzysty sposób tak, żebyś miał pełną kontrolę nad podejmowanymi w Twoim imieniu akcjami oraz kosztami kampanii.
Rekrutacja przez LinkedIn
Płatne reklamy mogą pomóc Ci nie tylko w dotarciu do klientów. Wykorzystaj je, by znaleźć specjalistów, których potrzebujesz – czy wiesz, że aż 97% polskich managerów ma konto na LinkedIne? Spersonalizowana oferta może skłonić do kontaktu z Tobą nawet te osoby, które nie planowały dotychczas zmiany pracy. Jeśli nie masz działu HR lub konieczne jest mocne wsparcie jego działań, zgłoś się do nas. Przygotujemy atrakcyjny komunikat i wykorzystamy precyzyjne algorytmy LinkedIna, by odnaleźć idealnych kandydatów do pracy w Twojej firmie.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211