Pojawiła się nagle i zatrzęsła rynkiem mediów społecznościowych. Wywołała u wielu osób bardzo mocne FOMO (z ang. fear of missing out), czyli uczucie strachu, że coś istotnego nas omija. Kto jest sprawcą tego zdarzenia? Mowa o nowej aplikacji Clubhouse, o której aż zawrzało w Internecie. Czym jest Clubhouse i co najważniejsze – jak wykorzystać go […]
Czytaj dalej
W lutym Google przekazał dodatkowe informacje na temat Page Experience Signals, czyli szeregu nowych wskaźników branych pod uwagę przy ocenie stron. Ubiegły miesiąc stał również pod znakiem aktualizacji Google Workspace. Sprawdźcie SEO Newsy z lutego 2021 roku!
Czytaj dalej
W styczniu Google dodał nowe możliwości zgłaszania negatywnych opinii w Google Moja Firma. Wprowadzona została również opcja zmiany ceny widocznej w rozszerzonych wynikach wyszukiwania. Sprawdź SEO Newsy ze stycznia 2021 roku!
Czytaj dalej
W poprzednim wpisie blogowym podzieliliśmy się z Wami wieściami o nowej odsłonie naszej rakiety – przeszliśmy rebranding i nie zawahamy się o tym opowiedzieć szerzej. Co skłoniło nas do takiej decyzji? Ile trwał cały proces? Na jakie przeciwności natrafiliśmy?
Czytaj dalej
Nadszedł dzień, na który wszyscy w załodze czekaliśmy z niecierpliwością od ponad roku. Odrestaurowaliśmy naszą lekko zakurzoną rakietę, wstawiliśmy do niej nowy silnik i jesteśmy gotowi do ponownego startu. Dla niektórych to tylko zmiana zewnętrzna, ale dla nas to wielki-mały krok. Rozpoczynamy kolejny rozdział w naszej historii.
Czytaj dalej
W grudniu miała miejsce kolejna istotna aktualizacja algorytmu Google – December 2020 Core Update. Do panelu Search Console powróciła natomiast funkcjonalność dotycząca przesyłania stron do indeksacji.
Czytaj dalej
W listopadzie użytkownicy mogli zapoznać się z zupełnie nową wersją Google Analytics – GA4, pojawiła się także nowa odsłona raportu Statystyki indeksowania dostępnego w Google Search Console.
Czytaj dalej
W październiku Google zaktualizował zasady dotyczące reklam w Google Ads, a także instruował użytkowników, jak przygotować swoje serwisy na Black Friday 2020 / Cyber Monday 2020, by osiągnąć dobre wyniki organiczne. Zachęcamy do przeczytania SEO Newsów z października 2020 r.
Czytaj dalej
Jak wykorzystać potencjał LinkedIn w codziennej sprzedaży? Jakich praktyk należy unikać, aby nie stracić budowanej z trudem wiarygodności? Zapoznaj się z pięcioma uniwersalnymi wskazówkami, które pomogą Ci opracować spójną komunikację w prowadzeniu profilu firmowego na LinkedIn.
Czytaj dalej