Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

język korzyści pozwala sprzedawać drożej
Magdalena Smyk | 27 kwietnia 2022
Content marketing

W ten sposób znane marki sprzedają drożej. Znasz go?

Co sprawia, że decydujemy się na kupienie danej rzeczy? Czym jest język korzyści i dlaczego pozwala znanym markom sprzedawać drożej? W jaki sposób zastosować go w sprzedaży, ale również do promocji treści?

Czytaj dalej
geomarketing - strategia
Krzysztof Gońda | 7 kwietnia 2022
PPC, Strategie

Geomarketing – czy warto dopasowywać reklamy do lokalizacji użytkowników?

Jakie przewagi może zapewnić naszej firmie strategia marketingowa, która jest oparta na lokalizacji? Zapoznaj się z poniższym artykułem i dowiedz się, jak sprawić, aby Twoje komunikaty dotarły do potencjalnych odbiorców w odpowiednim czasie i miejscu.

Czytaj dalej
potrzeby klientów - techniki dotarcia do nich
Magdalena Smyk | 17 marca 2022
Content marketing, PPC, SEO, Social Media, Strategie

Poznaj potrzeby Twoich klientów i techniki, które pozwolą do nich dotrzeć

Twój produkt bądź usługa są atrakcyjne, a mimo tego nie osiągasz zamierzonych celów? Ten tekst pomoże Ci poznać zwyczaje i osobowość Twoich odbiorców, a tym samym – uzyskać lepsze wyniki sprzedażowe.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
nagłówki clickbaitowe
Magdalena Smyk | 2 marca 2022
Content marketing

Dlaczego clickbait działa, ale mimo tego, nie warto go stosować?

Czym jest clickbait i czy opieranie marketingu na chwytliwych nagłówkach to zawsze zły pomysł? Dowiedz się, jak prowadzić skuteczną i etyczną komunikację z klientem w praktyce.

Czytaj dalej
treści a user experience
Krzysztof Gońda | 18 lutego 2022
Content marketing

Jak tworzyć treści w duchu user experience?

Nawet najbardziej wartościowa i merytoryczna treść nie spełni postawionego przed nią zadania, jeśli nie zostanie osadzona w atrakcyjnej formie wizualnej. Jak powinna wyglądać strona firmowego bloga, aby poruszanie się po niej było proste i intuicyjne?

Czytaj dalej
komunikacja z klientem w e-commerce
Magdalena Smyk | 3 lutego 2022
Content marketing

6 rad, jak poprawić komunikację z klientem w e-commerce

Zadaniem sprzedawców działających w świecie e-commerce jest przebicie się z ofertą do klienta, zainteresowanie go produktami i wizją firmy, a także zbudowanie zaufania. A w jaki sposób wznieść komunikację z klientem na nowy poziom? Przedstawiamy 6 wskazówek, jak to zrobić.

Czytaj dalej
reklama wideo - czy warto w nią inwestować
Krzysztof Gońda | 27 stycznia 2022
Content marketing, Social Media, Strategie

Czy powinieneś inwestować w reklamę w formie wideo?

Od instagramowych rolek po Facebook Watch – internauci z całego świata błyskawicznie zakochali się w krótkometrażowych filmikach, obecnych na niemal wszystkich platformach social mediowych. Czy forma ta niesie ze sobą potencjał reklamowy również dla Twojej marki?

Czytaj dalej
mężczyzna piszący na laptopie
Magdalena Smyk | 13 stycznia 2022
Content marketing

Jak skutecznie sprzedawać słowem, czyli po co Ci copywriting

Niemal wszystkie największe marki wydają krocie na kampanie reklamowe. Skąd ludzie mają wiedzieć, że sprzedajesz wysokiej jakości wyroby, skoro nie wspomnisz o nich słowem? Dowiedz się, na czym polega copywriting sprzedażowy.

Czytaj dalej
real-time marketing
Krzysztof Gońda | 5 stycznia 2022
Content marketing, Strategie

Czy real-time marketing można zaplanować?

Real-time marketingiem nazywamy podejmowane doraźnie działania promocyjne, związane z bieżącymi wydarzeniami z całego świata. Jak okiełznać RTM i na stałe wcielić go w komunikację swojej firmy?

Czytaj dalej
ROCKET MEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211

Ochrona prywatności

Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę