Wraz z ciągle zmieniającymi się preferencjami użytkowników, wielu specjalistów do spraw SEO staje przed dylematem dotyczącym zarządzania publikowanymi na stronach treściami. Zdarza się, że eksperci decydują się na usunięcie starszych tekstów, zakładając, że są one mniej wartościowe lub niezgodne z aktualnymi oczekiwaniami wyszukiwarek. Opublikowane przez członków zespołu Google wytyczne rzucają nowe światło na tę kwestię.
Czytaj dalej
Przedsiębiorstwa, które doświadczają kryzysu w czasach niestabilnej koniunktury, są zmuszone do testowania zróżnicowanych metod adaptacji i przetrwania. W tej trudnej chwili kluczem do odzyskania równowagi może być decyzja o współpracy z agencją marketingową. Poznaj sześć powodów, dla których inwestycja ta może okazać się najlepszym rozwiązaniem.
Czytaj dalej
Czy wiesz, jak ocenić skuteczność prowadzonych działań marketingowych? Zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem, w którym pomagamy zinterpretować wyniki prac specjalistów w zakresie SEO i kampanii płatnych.
Czytaj dalej
Rebranding to o wiele więcej niż odnowienie wyglądu logo marki – proces ten uwzględnia szereg działań, których celem jest zmiana w kontekście wizualno-komunikacyjnym, obejmująca nierzadko dodatkowo przekształcenie firmowej hierarchii wartości. Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę, rozważając rebranding swojej działalności? Podpowiadamy.
Czytaj dalej
Dobrze przygotowany brief stanowi kluczowy element udanej współpracy pomiędzy przedsiębiorcą a zespołem kreatywnym – dzięki starannie sformułowanym wytycznym możesz być bowiem pewien, że Twoje potrzeby biznesowe zostaną odpowiednio zrozumiane. Sprawdź, jak stworzyć kompletny brief dla agencji marketingowej w kilku prostych krokach.
Czytaj dalej
Dostarczanie wartościowej, bogatej pod względem merytorycznym treści, przyciąga uwagę użytkowników i angażuje docelową grupę odbiorców naszych komunikatów. Często jednak zdarza się, że klient z jakiegoś powodu nie jest zadowolony z odpowiedzi, którą znalazł na danej stronie. Udaje się więc do witryn alternatywnych, gdyż wcześniej napotkał na zjawisko, zwane content gap. Co dokładnie oznacza ten zwrot? W jaki sposób eliminacja content gap przekłada się na wzmocnienie strategii marketingowej?
Czytaj dalej
Wysoka inflacja, narastająca presja płacowa i perspektywa spowolnienia gospodarczego to tylko kilka z szeregu czynników, skłaniających przedsiębiorstwa do szukania oszczędności. Jak ograniczyć ponoszone wydatki, nie rezygnując przy tym z ogółu działań marketingowych?
Czytaj dalej
Postępujący kryzys gospodarczy wymusza na przedsiębiorcach zmiany w sposobie gospodarowania firmowym budżetem. Chcąc oszczędzić dodatkowe środki, część z osób decyduje się na redukcję wydatków przeznaczanych na promocję własnego biznesu. Czy chwilowe wycofanie się z prowadzenia strategii marketingowych to rzeczywiście dobry pomysł? Wyjaśniamy, dlaczego zaniedbanie działań reklamowych może przynieść fatalne skutki dla przedsiębiorstwa.
Czytaj dalej
Planujesz rozpocząć prowadzenie płatnych kampanii reklamowych, aby zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników sieci oraz poprawić wyniki sprzedaży online? Zastanawiasz się, czy lepiej zainwestować w kampanie Google Ads czy jednak skupić się na reklamach na Facebooku? Poznaj różnice między Google Ads a Facebook Ads, dowiedz się, które kapanie generują niższe koszty i przekonaj, na które […]
Czytaj dalej