Kampanie TikTok Ads to sposób na budowanie zasięgu, wzrost ruchu, generowanie leadów czy konwersji. Dowiedz się więcej, jak możesz wykorzystać ten kanał w działaniach online dla swojej marki.
Kampanie TikTok Ads pozwalają osiągnąć szereg zróżnicowanych celów, takich jak zdobywanie zasięgu, budowanie ruchu, generowanie leadów, zdobywanie konwersji czy instalacja aplikacji.
TikTok ma ponad 1 miliard aktywnych użytkowników na całym świecie. Liczba ta czyni go jednym z największych i najszybciej rosnących mediów społecznościowych.
Przeciętny użytkownik TikToka spędza na nim niemal godzinę dziennie. Niemal 95% dokonuje zakupów przez internet, a połowa osób podejmuje decyzje w oparciu o rekomendacje użytkowników.
Reklama na TikToku generuje stosunkowo niskie koszty w porównaniu do innych serwisów społecznościowych. Koszty te pozwalają na prowadzenie kampanii reklamowych z mniejszym budżetem.
Na przestrzeni ostatnich lat TikTok stał się jednym z najbardziej popularnych kanałów społecznościowych wśród najmłodszych internautów. Potencjał serwisu dostrzegli również przedsiębiorcy, którzy coraz chętniej decydują się na promowanie swojego biznesu za pomocą TikTok Ads. Czy reklamy na TikToku to rozwiązanie dla Ciebie?
Wystarczyło zaledwie kilka lat, aby TikTok – aplikacja społecznościowa, której podstawą są krótkometrażowe klipy wideo – dołączyła do grona najpopularniejszych platform reklamowych na świecie. W ciągu zaledwie 6 lat TikTok czterokrotnie zwiększył swoją liczbę użytkowników, wyprzedzając swoją dynamiką Facebooka, Instagrama czy Twittera.
Reklama na TikToku to stosunkowo młoda gałąź kampanii płatnych, której pierwsze wersje ujrzały światło dzienne w 2020 roku. Pełnoprawne narzędzia do prowadzenia kampanii reklamowej pojawiły się w połowie 2022 roku, umożliwiając przedsiębiorstwom kompleksową kontrolę nad realizowanymi działaniami i rozpoznać obszary, w których TikTok Ads cechują się najlepszą konwersją.
Nasz zespół nieustannie poszerza swoje kompetencje w zakresie prowadzenia efektywnych działań reklamowych na TikToku, zorientowanych na budowaniu zasięgów kont naszych klientów i osiąganiu założonych przez nich celów biznesowych.
Jedną z najważniejszych zalet kampanii na TikToku są jej relatywnie niskie koszty w porównaniu do innych serwisów społecznościowych. Koszt pozyskania jednego obserwującego może zaczynać się od nawet kilku groszy, a cena dotarcia do 1000 odbiorców nie przekracza zazwyczaj kilku złotych.
Zadaniem naszych specjalistów w zakresie prowadzenia kampanii płatnych jest nieustanna optymalizacja prowadzonych działań, mająca na celu uzyskanie jak najniższych kosztów promowania przygotowanych materiałów, docierając przy tym do jak najszerszego grona potencjalnych odbiorców.
Specyfika aplikacji TikTok otwiera przed reklamodawcami zupełnie nowe możliwości w zakresie tworzenia kreacji reklamowych. Rozwiązania, takie jak In-Feed Ads (klipy wideo o długości od 10 do 15 sekund, wyświetlane w zakładce „Dla Ciebie”), Branded Effects (stworzenie niestandardowego filtru AR, naklejki bądź soczewki, zachęcających użytkowników do tworzenia nowych materiałów) czy Brand Takeover (lokalne przejęcie aplikacji przez firmę na 24 godziny) cechują się oryginalnym charakterem i pozwalają dopasować skalę wydatków do planowanego budżetu.
Specjaliści PPC marki Rocket Media przeprowadzą Twoją firmę przez cały proces promowania swojej działalność na TikToku – zakładamy konto reklamowe, które pozwoli na sprawne zarządzanie i monitorowanie uruchomionych kampanii reklamowych oraz zapewnia dostęp do narzędzi, pomagających stworzyć niezbędne analizy i raporty. Nasz zespół przygotuje również unikalne i kreatywne treści, zgodne z komunikacją Twojej marki, które przyciągną uwagę odbiorców.
Nasze doświadczenie pokazuje, że działania w ramach TikTok Ads przynoszą pozytywne skutki również tym firmom, których konsumenci nie należeli do wiodących grup użytkowników TikToka. Platforma ta okazywała się doskonałym uzupełnieniem pozostałych działań pozycjonerskich i kampanii płatnych, poszerzając docelową grupę odbiorców przy niskich ponoszonych kosztach.
Reklama na TikToku to również doskonałe narzędzie do współpracy z influencerami, których twórczość koresponduje z wartościami naszej marki. Połączenie działań z zakresu SEO, content marketingu, kampanii płatnych oraz działań social media pozwala zmaksymalizować potencjał sprzedażowy omni-channel.
Zastanawiasz się, jak zwiększyć swoją widoczność w sieci dzięki kampanii na TikToku? Już dziś skontaktuj się z zespołem Rocket Media i dowiedz się, w jaki sposób wykorzystać potencjał tej platformy do zwiększenia sprzedaży, rozpowszechnienia świadomości na temat marki lub wygenerowania określonej konwersji.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-125 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211