Kampania TikTok Ads

Kampanie TikTok Ads to sposób na budowanie zasięgu, wzrost ruchu, generowanie leadów czy konwersji. Dowiedz się więcej, jak możesz wykorzystać ten kanał w działaniach online dla swojej marki.

Potencjał

Kampanie TikTok Ads pozwalają osiągnąć szereg zróżnicowanych celów, takich jak zdobywanie zasięgu, budowanie ruchu, generowanie leadów, zdobywanie konwersji czy instalacja aplikacji.

Zasięg

TikTok ma ponad 1 miliard aktywnych użytkowników na całym świecie. Liczba ta czyni go jednym z największych i najszybciej rosnących mediów społecznościowych.

Zaangażowanie

Przeciętny użytkownik TikToka spędza na nim niemal godzinę dziennie. Niemal 95% dokonuje zakupów przez internet, a połowa osób podejmuje decyzje w oparciu o rekomendacje użytkowników.

Cena

Reklama na TikToku generuje stosunkowo niskie koszty w porównaniu do innych serwisów społecznościowych. Koszty te pozwalają na prowadzenie kampanii reklamowych z mniejszym budżetem.

Kampanie TikTok Ads

Na przestrzeni ostatnich lat TikTok stał się jednym z najbardziej popularnych kanałów społecznościowych wśród najmłodszych internautów. Potencjał serwisu dostrzegli również przedsiębiorcy, którzy coraz chętniej decydują się na promowanie swojego biznesu za pomocą TikTok Ads. Czy reklamy na TikToku to rozwiązanie dla Ciebie?

Dlaczego warto zdecydować się na TikTok Ads?

Wystarczyło zaledwie kilka lat, aby TikTok – aplikacja społecznościowa, której podstawą są krótkometrażowe klipy wideo – dołączyła do grona najpopularniejszych platform reklamowych na świecie. W ciągu zaledwie 6 lat TikTok czterokrotnie zwiększył swoją liczbę użytkowników, wyprzedzając swoją dynamiką Facebooka, Instagrama czy Twittera.

Reklama na TikToku to stosunkowo młoda gałąź kampanii płatnych, której pierwsze wersje ujrzały światło dzienne w 2020 roku. Pełnoprawne narzędzia do prowadzenia kampanii reklamowej pojawiły się w połowie 2022 roku, umożliwiając przedsiębiorstwom kompleksową kontrolę nad realizowanymi działaniami i rozpoznać obszary, w których TikTok Ads cechują się najlepszą konwersją.

Nasz zespół nieustannie poszerza swoje kompetencje w zakresie prowadzenia efektywnych działań reklamowych na TikToku, zorientowanych na budowaniu zasięgów kont naszych klientów i osiąganiu założonych przez nich celów biznesowych.

Ile kosztują reklamy na TikToku?

Jedną z najważniejszych zalet kampanii na TikToku są jej relatywnie niskie koszty w porównaniu do innych serwisów społecznościowych. Koszt pozyskania jednego obserwującego może zaczynać się od nawet kilku groszy, a cena dotarcia do 1000 odbiorców nie przekracza zazwyczaj kilku złotych.

Zadaniem naszych specjalistów w zakresie prowadzenia kampanii płatnych jest nieustanna optymalizacja prowadzonych działań, mająca na celu uzyskanie jak najniższych kosztów promowania przygotowanych materiałów, docierając przy tym do jak najszerszego grona potencjalnych odbiorców.

Jak reklamować się na TikToku?

Specyfika aplikacji TikTok otwiera przed reklamodawcami zupełnie nowe możliwości w zakresie tworzenia kreacji reklamowych. Rozwiązania, takie jak In-Feed Ads (klipy wideo o długości od 10 do 15 sekund, wyświetlane w zakładce „Dla Ciebie”), Branded Effects (stworzenie niestandardowego filtru AR, naklejki bądź soczewki, zachęcających użytkowników do tworzenia nowych materiałów) czy Brand Takeover (lokalne przejęcie aplikacji przez firmę na 24 godziny) cechują się oryginalnym charakterem i pozwalają dopasować skalę wydatków do planowanego budżetu.

Specjaliści PPC marki Rocket Media przeprowadzą Twoją firmę przez cały proces promowania swojej działalność na TikToku – zakładamy konto reklamowe, które pozwoli na sprawne zarządzanie i monitorowanie uruchomionych kampanii reklamowych oraz zapewnia dostęp do narzędzi, pomagających stworzyć niezbędne analizy i raporty. Nasz zespół przygotuje również unikalne i kreatywne treści, zgodne z komunikacją Twojej marki, które przyciągną uwagę odbiorców.

Dlaczego warto reklamować się na TikToku?

Nasze doświadczenie pokazuje, że działania w ramach TikTok Ads przynoszą pozytywne skutki również tym firmom, których konsumenci nie należeli do wiodących grup użytkowników TikToka. Platforma ta okazywała się doskonałym uzupełnieniem pozostałych działań pozycjonerskich i kampanii płatnych, poszerzając docelową grupę odbiorców przy niskich ponoszonych kosztach.

Reklama na TikToku to również doskonałe narzędzie do współpracy z influencerami, których twórczość koresponduje z wartościami naszej marki. Połączenie działań z zakresu SEO, content marketingu, kampanii płatnych oraz działań social media pozwala zmaksymalizować potencjał sprzedażowy omni-channel.

Postaw na reklamę na TikToku z Rocket Media

Zastanawiasz się, jak zwiększyć swoją widoczność w sieci dzięki kampanii na TikToku? Już dziś skontaktuj się z zespołem Rocket Media i dowiedz się, w jaki sposób wykorzystać potencjał tej platformy do zwiększenia sprzedaży, rozpowszechnienia świadomości na temat marki lub wygenerowania określonej konwersji.

Wypełnij formularz

    Daj znać, jak możemy Ci pomóc*

    Case Study

    Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

    Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

    Czytaj więcej

    262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

    Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

    Czytaj więcej

    Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

    W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

    Czytaj więcej

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKET MEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Januszowicka 5
    53-125 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211