Kampania Google Ads

Dzięki Google Ads możesz być na szczycie wyszukiwarki, kiedy zechcesz – te internetowe reklamy pomogą klientom wybrać właśnie Twoją firmę. Wyświetlaj się zawsze, gdy Cię potrzebują. Płać tylko, jeśli wejdą na stronę.

Precyzja

Reklama Google Ads pozwala dotrzeć do Klienta z precyzyjnie określonej grupy docelowej. Pojawia się na jego ekranie w momencie, gdy akurat szuka produktów takich jak Twoje.

Cena

A właściwie jej pełna przewidywalność. Ostateczny budżet, jaki przeznaczysz na reklamy PPC, zależy od ich skuteczności. Bądź racjonalny, kontroluj finanse, płać za klik.

Mierzalność

Ogromna przewaga internetowych kampanii płatnych nad tradycyjną reklamą. Sprawdź, kto, kiedy, gdzie i dlaczego jest zainteresowany Twoją ofertą. Wykorzystuj tę wiedzę.

Szybkość

Spośród wszystkich narzędzi e‑marketingowych, kampanie płatne dają najszybsze rezultaty. Wybierz Google Ads, usiądź wygodnie i obserwuj, jak rosną słupki sprzedaży.

PPC w Rocket Media

Wybierz przewidywalność

Nasz zespół PPC, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie Twojej kampanii w Google, wyróżnia się nie tylko ekspercką wiedzą, ale też umiejętnością przekazywania jej w prostych słowach. Współpracując z nami będziesz miał pełną kontrolę nad tym, co robimy dla Twojej firmy i otrzymasz przejrzysty raport z podjętych działań. Na każdym etapie realizacji będziesz mógł liczyć na uczciwe doradztwo – przed startem kampanii przedstawimy Ci również estymację jej wyników.

Wszystkie działania, które podejmujemy dla Klientów, najpierw konsultujemy między sobą, w wąskim, eksperckim gronie. Pracujemy w ten sposób przez cały czas trwania zlecenia – również na etapie optymalizacji kampanii reklamowej. W Rocket Media rozumiemy też, jak ważny jest dla Ciebie wizerunek Twojej firmy. Tworząc treści reklam, korzystamy ze wsparcia działu Strategy & Content Marketing. Dzięki temu możesz liczyć nie tylko na efektywne działanie algorytmów, ale także atrakcyjną i skuteczną grę słów.

Od ponad dekady obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się świat e-commerce. W 2020 r. rozwój usług, handlu i marketingu online zaczął przebiegać jeszcze intensywniej. Jeśli Twoja branża przenosi się do internetu, nie może Cię tam zabraknąć. Podbijaj sieć z najlepszymi i korzystaj z przewagi, jaką daje bieżący monitoring trendów w marketingu online. Rocket Media to gwarancja kampanii opartych o aktualne zalecenia Google. Wybierz ekspertów, którzy wiedzą o nich pierwsi i bądź zawsze krok przed konkurencją.

Uwolnij pełny potencjał

Kampanie PPC działają najlepiej, jeśli wspiera je konsekwentne pozycjonowanie i perswazyjna komunikacja. Sięgnij po komplementarne usługi SEO i content marketing, by w pełni wykorzystać moc drzemiącą w Twoim biznesie. Docieraj do Klientów, bądź zawsze pod ręką, służ radą i przekonuj korzyściami.

 

Należymy do grona Google Partners:



Wypełnij formularz

    Daj znać, jak możemy Ci pomóc*

    Case Study

    Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

    Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

    Czytaj więcej

    262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

    Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

    Czytaj więcej

    Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

    W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

    Czytaj więcej

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKET MEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Januszowicka 5
    53-135 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211