Prowadzenie bloga firmowego

Regularnie prowadzony blog firmowy to ogromne wsparcie dla wyników SEO i możliwość kreowania potrzeb Twoich klientów. Stwórz go mądrze.

Wsparcie SEO

Google kocha, gdy treści na stronie jest dużo i gdy są aktualne. Blog to sposób na zaspokojenie apetytu algorytmów wyszukiwarki i wysokie wyniki wyszukiwania.

Content marketing

Blog odpowiada na pytania, zanim zostaną zadane, przekonuje o zaletach usług takich jak Twoje. Ułatwia pracę sprzedawcom – trafią do nich osoby już przekonane do zakupu.

Branding

Na blogu możesz kreować wizerunek marki, podkreślać profesjonalizm, ustanawiać trendy, udzielać porad i dzielić się życiem firmy. Pomożemy Ci się wyróżnić.

Relacje

Regularnie publikowane artykuły na blogu firmowym są dobrym sposobem na utrzymanie dobrych relacji z klientami. Daj im powód, by do Ciebie wracali.

Blog by Rocket Media

Coś więcej niż frazy

Blog firmowy poprowadzi dla Ciebie w Rocket Media jeden autor – to gwarancja utrzymania spójnej i logicznej narracji. Wśród członków naszego zespołu Strategy & Content Marketing są copywriterzy wyspecjalizowani w public relations, psychologii biznesu, dziennikarstwie prasowym i internetowym. Każdy z nich lubi bawić się słowem, danymi i e-marketingowymi trickami. Współpracę rozpoczniemy od wszechstronnego zapoznania się z Twoją marką i produktami. Dzięki temu przydzielony Ci copywriter stworzy indywidualny, pasujący do Ciebie styl.

Choć zgadzamy się, że ilość treści ma znaczenie dla wyników wyszukiwania, to wiemy też, że ich niska jakość może skutecznie zniechęcić klientów do marki. W Rocket Media piszemy artykuły blogowe mając na względzie zarówno potrzeby robotów Google, jak i internautów. Oprócz słów kluczowych i odpowiedniej ilości znaków, zadbamy o profesjonalny charakter i wygląd publikacji. Pieczę nad całością będą sprawować nasi specjaliści SEO – przed publikacją wprowadzą do tekstu elementy kluczowe dla skutecznego pozycjonowania strony internetowej.

Wciąż chcesz prowadzić bloga samodzielnie?

Wolisz, by teksty blogowe powstawały wewnątrz firmy? Masz zasoby, by pisać i publikować regularnie? Świetnie – to gwarancja autentyczności i informacji „z pierwszej ręki”. Dowiedz się jednak, jak zadbać o pozycjonowanie treści, elementy UX i content marketingu. Skorzystaj z naszej usługi Audyt Contentu – poddamy Twoje artykuły analizie i podpowiemy, jakich chwytów e-marketingowych użyć, żeby blog przynosił sprzedażowe korzyści.

Wypełnij formularz

Wybrany: Pakiet Optimum
Wyślij swoje dane i dowiedz się, jak zrealizujemy Twój cel.

    *pole wymagane

    Case Study

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej

    Tak działa SEO! Wzrost sprzedaży o 450% i rozpoznawalność w całej Polsce

    Na start mieli w kieszeni 10 tys. zł. Dziś wartość samego parku maszynowego nieznanej do niedawna wrocławskiej firmy przekracza już milion złotych. Media piszą o Ideashirt jako o „koszulkowym imperium”. Poznajcie historię naszego klienta.

    Czytaj więcej

    Korzyści z Google Ads dla małego e-commerce z branży turystycznej

    Często spotykamy się z twierdzeniem, że kampanie Google Ads mogą przynieść zadowalające efekty jedynie przy wykorzystaniu dużego budżetu. Nasze doświadczenie wskazuje na zupełnie odmienne wnioski.

    Czytaj więcej

    Milion złotych przychodu w 3 miesiące. Jak to zrobiliśmy?

    Czasem zupełnie nie słuchamy naszych klientów. Tak zdarzyło się, gdy pewien sklep narciarski zwrócił się do Rocket Media z prośbą o zwiększenie wyników sprzedaży w sezonie. Chciał, by zwrot z inwestycji w reklamę wyniósł 1000%. Zamiast tego, osiągnęliśmy 2500%. Cóż, zdarza się. Najlepszym.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKETMEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Wagonowa 2D
    53-609 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211

    Ochrona prywatności

    Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

    Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
    Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

    Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę