Regularnie prowadzony blog firmowy to ogromne wsparcie dla wyników SEO i możliwość kreowania potrzeb Twoich klientów. Stwórz go mądrze.
Google kocha, gdy treści na stronie jest dużo i gdy są aktualne. Blog to sposób na zaspokojenie apetytu algorytmów wyszukiwarki i wysokie wyniki wyszukiwania.
Blog odpowiada na pytania, zanim zostaną zadane, przekonuje o zaletach usług takich jak Twoje. Ułatwia pracę sprzedawcom – trafią do nich osoby już przekonane do zakupu.
Na blogu możesz kreować wizerunek marki, podkreślać profesjonalizm, ustanawiać trendy, udzielać porad i dzielić się życiem firmy. Pomożemy Ci się wyróżnić.
Regularnie publikowane artykuły na blogu firmowym są dobrym sposobem na utrzymanie dobrych relacji z klientami. Daj im powód, by do Ciebie wracali.
Blog firmowy poprowadzi dla Ciebie w Rocket Media jeden autor – to gwarancja utrzymania spójnej i logicznej narracji. Wśród członków naszego zespołu Strategy & Content Marketing są copywriterzy wyspecjalizowani w public relations, psychologii biznesu, dziennikarstwie prasowym i internetowym. Każdy z nich lubi bawić się słowem, danymi i e-marketingowymi trickami. Współpracę rozpoczniemy od wszechstronnego zapoznania się z Twoją marką i produktami. Dzięki temu przydzielony Ci copywriter stworzy indywidualny, pasujący do Ciebie styl.
Choć zgadzamy się, że ilość treści ma znaczenie dla wyników wyszukiwania, to wiemy też, że ich niska jakość może skutecznie zniechęcić klientów do marki. W Rocket Media piszemy artykuły blogowe mając na względzie zarówno potrzeby robotów Google, jak i internautów. Oprócz słów kluczowych i odpowiedniej ilości znaków, zadbamy o profesjonalny charakter i wygląd publikacji. Pieczę nad całością będą sprawować nasi specjaliści SEO – przed publikacją wprowadzą do tekstu elementy kluczowe dla skutecznego pozycjonowania strony internetowej.
Wciąż chcesz prowadzić bloga samodzielnie?
Wolisz, by teksty blogowe powstawały wewnątrz firmy? Masz zasoby, by pisać i publikować regularnie? Świetnie – to gwarancja autentyczności i informacji „z pierwszej ręki”. Dowiedz się jednak, jak zadbać o pozycjonowanie treści, elementy UX i content marketingu. Skorzystaj z naszej usługi Audyt Contentu – poddamy Twoje artykuły analizie i podpowiemy, jakich chwytów e-marketingowych użyć, żeby blog przynosił sprzedażowe korzyści.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211