Z wachlarzu usług SEO, pozycjonowanie sklepów jest tą najbardziej wymagającą. Witryny e-commerce mają zwykle rozbudowaną strukturę i treści. To daje dużo możliwości, ale też wymaga doświadczenia i wiedzy ze strony agencji.
To, co obiecamy Ci na etapie ofertowania, będziesz mógł bardzo łatwo weryfikować w trakcie współpracy. Efekty naszej pracy weryfikujemy co miesiąc, a wnioski z analizy danych przesyłamy w przejrzystych raportach.
Pozycjonowanie sklepu to także rozbudowa treści. Mamy wewnętrzny dział content marketingu, który zadba o wizerunkową i stylistyczną jakość copywritingu w Twoim sklepie.
Spojrzymy na Twój sklep okiem zewnętrznego eksperta i uczciwie podpowiemy, co warto w nim zmienić. Nie tylko w zakresie pozycjonowania, ale też pod kątem użyteczności i funkcjonalności.
Jeśli dostrzeżemy potencjał SEO poszczególnych produktów w Twoim sklepie, możemy szybko zareagować – przenieść budżet na działania PPC i przygotować dla Ciebie kampanię reklamową.
Niejednokrotnie zaskakiwaliśmy Klientów wynikami pozycjonowania ich sklepów internetowych. Nawet tych, którzy trafiali do nas z nałożonym filtrem (karą Google za wcześniejsze nieumiejętne działania SEO). Wszystko za sprawą ogromnego doświadczenia, jakim dysponuje nasz zespół SEO. Do każdego projektu e-commerce podchodzimy z dużym zaangażowaniem, bo dobór skutecznej metody gwarantuje w przypadku sklepów internetowych rosnące w oczach słupki sprzedażowe.
Jakie to metody? Choć mamy określone i bardzo efektywne schematy działania, do każdego Klienta podchodzimy z rozwagą. Pierwsze kroki poświęcamy na analizę i optymalizację serwisu, by dobrze poznać grunt, na którym będziemy działać. Pamiętamy przy tym, że wysokie wyniki w Google to nie tylko cyfry i wykresy, ale też ludzie – Twoi Klienci, których trzeba dobrze poznać, zanim skieruje się na nich działania. To podejście sprawia, że dla każdej firmy, która zgłasza się do nas, ostatecznie przygotowujemy bardzo indywidualny plan pracy bez względu na to, czy to pozycjonowanie Magento, Prestashop, WooCommerce, czy też innych CMS sklepów.
Upraszczamy komunikację między nami. Doświadczenie pozwoliło nam zbudować sprawny system kontaktu na linii Klient-Rocket Media. Pracując z nami kontaktujesz się bezpośrednio z osobami zaangażowanymi w aspekty merytoryczne. Dzięki temu szybko odpowiadamy na Twoje pytania i błyskawicznie reagujemy na ewentualne komplikacje.
Niezwykle ważne w procesie pozycjonowania sklepów internetowych jest regularne optymalizowanie podjętych raz działań. Żaden e-commerce, żadna branża nie istnieje w próżni. Na wyniki SEO mogą mieć wpływ nie tylko czynniki wewnętrzne, ale też zewnętrzne. Dlatego każdy dzień rozpoczynamy od analizy wyników, a gdy dostrzeżemy niepokojące spadki, szukamy ich przyczyn i podejmujemy działania. Często gasimy pożar jeszcze zanim Klienci się o nim dowiedzą.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211