Audyt konta Google Analytics

Świat e-marketingu różni się od tradycyjnych reklam tym, że jest w pełni mierzalny. Google Analytics to nieskończone źródło cennej wiedzy o Twoich Klientach i ich zachowaniach. Czy na pewno w pełni wykorzystujesz ten potencjał?

Efektywność

W oparciu o solidne dane z audytu konta GA podejmiesz zdecydowane, celowe i skuteczne działania marketingowe i sprzedażowe.

Oszczędność

Zoptymalizowane konto Google Analytics to precyzja w planowaniu wydatków na działania sprzedażowe. Bądź efektywny jak nigdy wcześniej.

Kontrola

Dzięki prawidłowo skonfigurowanemu kontu Google Analytics masz realny nadzór nad działaniami swoich pracowników i agencji. Trzymaj rękę na pulsie i rozwijaj się.

Inspiracja

Aktualna wiedza o Twoich Klientach i ich zachowaniach może być impulsem do tworzenia nowych funkcjonalności, usług lub produktów. Reaguj na faktyczne potrzeby.

Wykorzystuj analitykę

Dla kogo jest audyt konta Google Analytics?

Google Analytics to niezbędne narzędzie w branży e-commerce, B2B, usługowej i wszystkich tych, które poszukują Klientów w internecie. Jeśli nie jesteś pewny, czy dane o nich są zbierane prawidłowo lub zauważyłeś niewyjaśnione spadki wyników, zweryfikuj poprawność mechanizmów analitycznych. W Rocket Media analityka jest naszą najmocniejszą stroną. Mamy świadomość tego, jak silny jest jej wpływ na efektywność sprzedaży i jak zmienne bywają zasady gry w cyfrowym handlu. Wykorzystaj naszą wiedzę i doświadczenie.

Zdecyduj się na audyt konta Google Analytics w szczególności, jeśli niedawno rozpocząłeś lub nasiliłeś działania sprzedażowe w internecie, przeszedłeś proces rebrandingu, chcesz rozpocząć dużą kampanię reklamową, wprowadzasz na rynek nowy produkt czy usługę lub właśnie zmieniłeś agencję odpowiedzialną za Twoje wyniki w sieci. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, czego naprawdę oczekują klienci od Twojej strony internetowej, oferty i produktu.

Co dokładnie obejmuje audyt konta Google Analytics? Nasi eksperci wezmą pod lupę m.in.: strukturę konta, kod śledzenia, poprawność ustawień na poziomie widoku, usługi i konta, śledzenie czasu i zdarzeń podejmowanych na stronie, poprawność wprowadzenia modułu e-commerce, ustawienia filtrów, segmentów, ścieżek i celów. Dokument, który od nas otrzymasz będzie zawierał klarowne wyniki analizy oraz wytyczne do wprowadzenia zmian. Wszystko opiszemy zrozumiałym i prostym językiem – przejrzysta komunikacja z klientami to nasza wizytówka.

Audyt GA jako element kampanii

Jeśli zlecisz nam prowadzenie działań marketingowych, takich jak płatne kampanie reklamowe (PPC) czy pozycjonowanie (SEO), audyt konta Google Analytics będzie jednym z fundamentów naszej współpracy. Dzięki niemu będziemy mieć pewność, że docieramy odpowiednimi kanałami do właściwych osób, czyli Twoich potencjalnych Klientów. Na bazie faktów i ich analizy przygotujemy indywidualną strategię i osiągniemy to, na czym zależy Ci najbardziej: sprzedażowy sukces w Internecie.

Wypełnij formularz

    Daj znać, jak możemy Ci pomóc*

    Case Study

    Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

    Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

    Czytaj więcej

    262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

    Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

    Czytaj więcej

    Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

    W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

    Czytaj więcej

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKET MEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Strzegomska 140A
    54-429 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211