Pomagamy zamienić chęci i pragnienia w mierzalne cele biznesowe. Dostarczamy dane, które pozwolą poznać potrzeby użytkowników, zoptymalizować wydatki marketingowe i sprawdzić efektywność prowadzonych działań. Proponujemy rozwiązania, dzięki którym klienci zwiększają pozytywne rezultaty z prowadzenia biznesu online. Jakie korzyści niesie ze sobą wdrożenie analityki internetowej?
Optymalizacja działań sprawia, że użytkownicy chętniej dokonują u Ciebie zakupów.
Analityka pozwala zmierzyć efektywność prowadzonych działań i lepiej zarządzać przeznaczonym na nie budżetem.
Przestajesz wróżyć z fusów – każda decyzja jest poparta badaniami i danymi z narzędzi analitycznych.
Poznajesz lepiej swoich użytkowników – ich potrzeby, zachowania, przyzwyczajenia.
Analityka internetowa jest istotnym elementem działam digitalowych. Decydując się na prowadzenie biznesu w sieci, musimy byc przygotowani na obecność licznych zmiennych, która może wpływać na wyniki prowadzonych kampanii. Skutki aktualizacji algorytmów Google mogą być zaskakujące, nie na każe jesteśmy w stanie się odpowiednio przygotować. Jednak dzięki wykorzystaniu analityki internetowej, możemy w pełni kontrolować ponoszone koszty inwestycji oraz planować optymalizacje. Nie ma znaczenia, czy prowadzony biznes to ecommerce czy firma usługowa. Statystyki, dane, raporty możemy zbierać z każdej witryny, a wyciągane wnioski pomagają nam lepiej zrozumieć potrzeby grupy docelowej. Oczywiście analityka dla sklepów internetowych może być bardziej rozwinięta, ze względu na większą liczbę zdarzeń w serwisie, które możemy mierzyć. Zdecydowanie jednak polecamy zastosowanie analityki każdemu, kto chce prowadzić biznes online. Jakie zalety konkretnie niesie analityka internetowa? Jakie usługi świadczymy w tym zakresie?
Google Analytics (audyt konta)
Pokazujemy jak zbierać i analizować wartościowe dane na temat Twojej strony i zachowań Twoich klientów. Wspieramy Cię w wykorzystaniu pełnego potencjału drzemiącego w narzędziach analitycznych. Sprawdzamy i konfigurujemy profile narzędzi statystycznych w taki sposób, aby w zrozumiały dla Ciebie sposób mierzyły wszystko, co niezbędne do oceny skuteczności prowadzonych działań i wyboru tych najlepszych. Tutaj przeczytasz więcej o usłudze audyt konta Google Analytics.
Analiza konkurencji
Także Twoja konkurencja nie śpi, dlatego zachowujemy pełną czujność. Przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi analitycznych diagnozujemy słabe i mocne działania e-marketingowe firm z Twojej branży. Dowiadujemy się, gdzie publikują treści, na które słowa się pozycjonują i jakie są główne źródła ruchu na ich stronach. Informacje te wykorzystujemy do lepszego zarządzania Twoimi kampaniami.
CRO (Conversion Rate Optimization – optymalizacja konwersji)
Wnikliwie analizujemy strony internetowe i pomagamy wdrożyć rozwiązania, które maksymalizują sprzedaż. Nasze działania przekładają się m.in. mniejszą ilość porzuconych koszyków oraz większe liczby dokonanych transakcji, zapytań spływających przez formularze kontaktowe czy odsłon landing page’y.
Testy A/B
Poznawaj reakcje Twoich klientów na nowe elementy strony www jeszcze przed wprowadzeniem stałych zmian. Prowadzimy testy rozważanych rozwiązań na miarodajnych grupach użytkowników. Dzięki nim dowiadujesz się, które opcje przełożą się na najlepsze wyniki sprzedażowe.
Raporty eksperckie
Jeśli potrzebujesz raportu – tworzymy skrojony na miarę. Uwzględniamy interesującą Cię tematykę, pożądaną objętość, stopień zaawansowania zebranych danych, a także język grupy odbiorców (dział IT / Zarząd / …). Nasi klienci zazwyczaj decydują się na analizy porównawcze z konkurencją, audyty dotychczasowych działań e-marketingowych oraz indywidualne strategie kampanii reklamowych w internecie.
Wdrożenie Google Analytics 4
Od 1 lipca 2023 roku Universal Analytics przestaje zbierać nowe dane. Jest to podyktowane decyzją Google o uruchomieniu nowej wersji narzędzia – Google Analytics 4. W praktyce oznacza to konieczność migracji do GA4, jeżeli w dalszym ciągu zależy nam na zbieraniu danych o użytkownikach i skuteczności działań. W Rocket Media oferujemy wsparcie w zakresie:
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211