Analityka internetowa

Pomagamy zamienić chęci i pragnienia w mierzalne cele biznesowe. Dostarczamy dane, które pozwolą poznać potrzeby użytkowników, zoptymalizować wydatki marketingowe i sprawdzić efektywność prowadzonych działań. Proponujemy rozwiązania, dzięki którym klienci zwiększają pozytywne rezultaty z prowadzenia biznesu online. Jakie korzyści niesie ze sobą wdrożenie analityki internetowej?

Wzrost przychodów

Optymalizacja działań sprawia, że użytkownicy chętniej dokonują u Ciebie zakupów.

Niższe koszty

Analityka pozwala zmierzyć efektywność prowadzonych działań i lepiej zarządzać przeznaczonym na nie budżetem.

Mniejsze ryzyko

Przestajesz wróżyć z fusów – każda decyzja jest poparta badaniami i danymi z narzędzi analitycznych.

Większa wiedza

Poznajesz lepiej swoich użytkowników – ich potrzeby, zachowania, przyzwyczajenia.

Umów się na konsultację

Analityka internetowa z Rocket Media

Jakie korzyści płyną z wdrożenia analityki internetowej? 

Analityka internetowa jest istotnym elementem działam digitalowych. Decydując się na prowadzenie biznesu w sieci, musimy byc przygotowani na obecność licznych zmiennych, która może wpływać na wyniki prowadzonych kampanii. Skutki aktualizacji algorytmów Google mogą być zaskakujące, nie na każe jesteśmy w stanie się odpowiednio przygotować. Jednak dzięki wykorzystaniu analityki internetowej, możemy w pełni kontrolować ponoszone koszty inwestycji oraz planować optymalizacje. Nie ma znaczenia, czy prowadzony biznes to ecommerce czy firma usługowa. Statystyki, dane, raporty możemy zbierać z każdej witryny, a wyciągane wnioski pomagają nam lepiej zrozumieć potrzeby grupy docelowej. Oczywiście analityka dla sklepów internetowych może być bardziej rozwinięta, ze względu na większą liczbę zdarzeń w serwisie, które możemy mierzyć. Zdecydowanie jednak polecamy zastosowanie analityki każdemu, kto chce prowadzić biznes online. Jakie zalety konkretnie niesie analityka internetowa? Jakie usługi świadczymy w tym zakresie?

Google Analytics (audyt konta)

Pokazujemy jak zbierać i analizować wartościowe dane na temat Twojej strony i zachowań Twoich klientów. Wspieramy Cię w wykorzystaniu pełnego potencjału drzemiącego w narzędziach analitycznych. Sprawdzamy i konfigurujemy profile narzędzi statystycznych w taki sposób, aby w zrozumiały dla Ciebie sposób mierzyły wszystko, co niezbędne do oceny skuteczności prowadzonych działań i wyboru tych najlepszych. Tutaj przeczytasz więcej o usłudze audyt konta Google Analytics.

Analiza konkurencji

Także Twoja konkurencja nie śpi, dlatego zachowujemy pełną czujność. Przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi analitycznych diagnozujemy słabe i mocne działania e-marketingowe firm z Twojej branży. Dowiadujemy się, gdzie publikują treści, na które słowa się pozycjonują i jakie są główne źródła ruchu na ich stronach. Informacje te wykorzystujemy do lepszego zarządzania Twoimi kampaniami.

CRO (Conversion Rate Optimization – optymalizacja konwersji)

Wnikliwie analizujemy strony internetowe i pomagamy wdrożyć rozwiązania, które maksymalizują sprzedaż. Nasze działania przekładają się m.in. mniejszą ilość porzuconych koszyków oraz większe liczby dokonanych transakcji, zapytań spływających przez formularze kontaktowe czy odsłon landing page’y.

Testy A/B

Poznawaj reakcje Twoich klientów na nowe elementy strony www jeszcze przed wprowadzeniem stałych zmian. Prowadzimy testy rozważanych rozwiązań na miarodajnych grupach użytkowników. Dzięki nim dowiadujesz się, które opcje przełożą się na najlepsze wyniki sprzedażowe.

Raporty eksperckie

Jeśli potrzebujesz raportu – tworzymy skrojony na miarę. Uwzględniamy interesującą Cię tematykę, pożądaną objętość, stopień zaawansowania zebranych danych, a także język grupy odbiorców (dział IT / Zarząd / …). Nasi klienci zazwyczaj decydują się na analizy porównawcze z konkurencją, audyty dotychczasowych działań e-marketingowych oraz indywidualne strategie kampanii reklamowych w internecie.

Wdrożenie Google Analytics 4

Od 1 lipca 2023 roku Universal Analytics przestaje zbierać nowe dane. Jest to podyktowane decyzją Google o uruchomieniu nowej wersji narzędzia – Google Analytics 4. W praktyce oznacza to konieczność migracji do GA4, jeżeli w dalszym ciągu zależy nam na zbieraniu danych o użytkownikach i skuteczności działań. W Rocket Media oferujemy wsparcie w zakresie:

  • uruchomienia usługi Google Analytics 4 – założenie usługi i konfiguracja jej podstawowych ustawień, a także wdrożenie podstawowych zdarzeń mierzących zachowania użytkowników z wykorzystaniem Google Tag Manager;
  • migracji z Universal Analytics do Google Analytics 4 – przeniesienia mierzonych zdarzeń do nowej wersji usługi z wykorzystaniem Google Tag Manager;
  • zaawansowanej konfiguracji Google Analytics 4 – wdrożenie mierzenia zdarzeń mniej standardowych z wykorzystaniem Google Tag Managera oraz poprzez przygotowanie wytycznych dla programistów;
  • pomoc we wdrożeniu trybu uzyskiwania zgody consent mode (więcej o tym aspekcie piszemy tutaj).

Wypełnij formularz

    Daj znać, jak możemy Ci pomóc*

    Case Study

    Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

    Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

    Czytaj więcej

    262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

    Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

    Czytaj więcej

    Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

    W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

    Czytaj więcej

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKET MEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Januszowicka 5
    53-135 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211