CRO (Conversion Rate Optimization)

CRO (Conversion Rate Optimization)

Jak zwiększyć sprzedaż bez ponoszenia dodatkowych wydatków na reklamę? Najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu jest optymalizacja konwersji (w skrócie CRO). Dzięki tej usłudze w krótkim czasie zwiększa się liczba klientów, którzy dokonują pożądanych akcji na stronie firmy.

Działania CRO łączą w sobie zalety analityki internetowej i UX. Wstępny audyt ma za zadanie dokładnie zbadać zachowanie użytkowników odwiedzających twoją stronę – skąd na nią trafiają, jak wygląda ich ścieżka zakupowa, w którym momencie decydują się najczęściej porzucić koszyk lub zrezygnować z wykonania określonej akcji. Dokładnie sprawdzamy również strukturę strony i zamieszczone na niej treści. Zebrane przez nas informacje są źródłem inspiracji do wprowadzenia niezbędnych zmian.

Jakie korzyści daje CRO?

Optymalizacja konwersji pozwala zminimalizować problem porzuconych koszyków, małej ilości zapisów na newsletter czy zmniejszyć współczynnik odrzuceń lub wydłużyć czas, jaki użytkownicy spędzają na twojej stronie. Zwiększa użyteczność serwisu i ułatwia korzystającym z niego osobom podjęcie określonej akcji – niezależnie od tego, czy chodzi o dokonanie zakupu, pozostawienie danych w formularzu czy pobranie materiałów ze strony. Każda zmiana jest poprzedzona szczegółowymi testami, które pozwalają ocenić jej realny wpływ na współczynnik konwersji.

CRO to inwestycja w długoterminowe korzyści. Nie tylko poprawia statystyki samej strony internetowej, ale zwiększa również efektywność prowadzonych kampanii reklamowych.

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.