Weekendowy przegląd prasy (6/2016)

Przeczytasz w około: 3 minuty

Spis treści:

Co to jest Google Analytics 360 Suite? Jaka strategia stoi za sukcesem działań Buzzfeeda w social mediach? Dlaczego działania AdWords są doskonałym wstępem do skutecznego pozycjonowania? Te i wiele innych informacji znajdziesz w naszej dzisiejszej prasówce. Przyjemnej weekendowej lektury!

Google Analytics 360 Suite: What You Need to Know

Google wprowadza do swojego repertuary kolejne narzędzie – Google Analytics 360 Suite. Ma on za zadanie umożliwić reklamodawcom dostęp do zintegrowanej bazy danych na temat ich klientów. Dzięki niej zyskają pełen ogląd na zachowania swojej grupy docelowej. Brzmi zachęcająco? W takim razie koniecznie przeczytajcie artykuł Kiss Metrics w całości poświęcony temu zagadnieniu!

 

How to NOT Distract, Destroy and Decimate Your Google Shopping Traffic

Ciekawy poradnik dotyczący utrzymania zainteresowania użytkowników przechodzących do sklepu z poziomu wyszukiwarki. Autor porusza m.in. temat pop-upów, wersji mobilnych czy odpowiedniej nawigacji strony. Całość poparta ciekawymi case study znanych marek.

 

17 ways to boost your website’s credibility

Co to w zasadzie znaczy, że strona jest wiarygodna? Co wpływa na to, że użytkownicy wierzą w jej prawdziwość? Sarkemedia.com rozkłada ten problem na czynniki pierwsze i na podstawie swoich doświadczeń formułuje kilka cennych rad dla każdego właściciela strony.

 

Co stosować najpierw – działania SEM czy SEO? Autorka bloga Lexy’s SEO obstaje przy pierwszej opcji i ma w tym sporo racji. Sprawdź, dlaczego wybranie słów kluczowych poprzez AdWords poprawi wyniki Twoich działań pozycjonerskich.

 

Why Black Hat SEO Still Works (Sometimes) – Here’s Why

Czy black hat SEO zawsze jest nieskuteczne? Najwyraźniej nie. Okazuje się, że czasem nielegalne techniki potrafią odnieść skutek. StoneTemple.com opisuje przypadki, w których działania pogwałcające wytyczne Google przynoszą korzyść. Czy jednak warto narażać się robotom najpopularniejszej wyszukiwarki świata? Oceńcie sami.

 

How to Master E-Commerce Content Marketing

Czy content marketing dla sektora e-commerce różni się czymś od zwykłego marketingu treści? Okazuje się, że tak. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć wartościowy content, który zamieni czytelnika w klienta, koniecznie zapoznaj się z przewodnikiem Search Marketing Journal.

 

Kolejny ciekawy tekst pełen wskazówek dla zaklinaczy słów vel. copywriterów. Coppybloger doradza tym razem, jak utrzymać uwagę rozkojarzonego czytelnika oraz w jaki sposób tworzyć perfekcyjne call-to-action. Artykuł pomocny dla każdego, kto chciałby nieco popracować nad swoim warsztatem pisarskim.

 

Buzzfeed – jedni go kochają, inni nienawidzą. Niezależnie od tego, jakie masz zdanie na jego temat, musisz przyznać jedno – amerykański portal jest mistrzem social mediów. Przed stworzeniem własnej strategii działań w mediach społecznościowych, zdecydowanie warto zapoznać się z case study Buzzfeeda przygotowanym przez Moz.com.
ROCKET MEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211