Spis treści:
Koniec tygodnia to nowa dawka e-marketingowej wiedzy na naszym blogu. Co ciekawego słychać na branżowych portalach? Sprawdźcie sami!
Branża technologii związanych z marketingiem co roku rośnie w siłę i powołuje do życia nowe produkty. Skalę rozwoju tej gałęzi rynku doskonale obrazuje grafika przygotowana przez Scotta Brinkera z chiefmartec.com. Znalazło się na niej w sumie ponad 3500 logosów znanych marek z podziałem na poszczególne specjalności. Grafikę najlepiej ogląda się oczywiście w powiększeniu!
Zabawna inforgrafika opublikowana na MarketingProfs pomaga zdefiniować narzędzia, dzięki którym pozyskiwanie leadów stanie się bardziej efektywne i co istotne – również mierzalne. Przydatna lektura dla każdego, komu zależy na bardziej wymiernych wynikach działań marketingowych w sieci.
Snapchat to chwilowa moda czy może kolejny wielki gracz w branży social media? Te statystyki nie pozostawiają złudzeń. Aplikacja to jedno z najczęściej używanych narzędzi do komunikacji i ogromne pole do popisu dla marek.
Dziesięć porad marketingowych od guru reklamy – Davida Ogilvy. Mimo upływu rad jego złote myśli wciąż są aktualne? A może na niektóre warto patrzeć już z lekkim przymrużeniem oka? Sprawdźcie sami!
Case study autorstwa blogera Łukasza Trześniewskiego. Dowiecie się z niego, jak długo trwa zbieranie efektów pozycjonowania przy użyciu technik White Hat SEO. Wpis dostarcza również sporej dawki wiedzy na temat skutecznych narzędzi pozycjonerskich.
Jak edycją starych postów, zmianą daty i świeżym contentem można pozyskać dodatkowych ruch na swojej stronie? Specjaliście z Ahrefs mają na to kilka sprawdzonych sposobów.
Jednym z największych wyzwań stojących przed właścicielami stron jest pozyskanie stałego ruchu. Jak tego dokonać? Te kilka praktycznych porad zebranych przez SEMrush może okazać się niezwykle pomocne.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211
Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.
Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 140A oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.