Spis treści:
Koniec tygodnia to nowa dawka e-marketingowej wiedzy na naszym blogu. Co ciekawego słychać na branżowych portalach? Sprawdźcie sami!
Branża technologii związanych z marketingiem co roku rośnie w siłę i powołuje do życia nowe produkty. Skalę rozwoju tej gałęzi rynku doskonale obrazuje grafika przygotowana przez Scotta Brinkera z chiefmartec.com. Znalazło się na niej w sumie ponad 3500 logosów znanych marek z podziałem na poszczególne specjalności. Grafikę najlepiej ogląda się oczywiście w powiększeniu!
Zabawna inforgrafika opublikowana na MarketingProfs pomaga zdefiniować narzędzia, dzięki którym pozyskiwanie leadów stanie się bardziej efektywne i co istotne – również mierzalne. Przydatna lektura dla każdego, komu zależy na bardziej wymiernych wynikach działań marketingowych w sieci.
Snapchat to chwilowa moda czy może kolejny wielki gracz w branży social media? Te statystyki nie pozostawiają złudzeń. Aplikacja to jedno z najczęściej używanych narzędzi do komunikacji i ogromne pole do popisu dla marek.
Dziesięć porad marketingowych od guru reklamy – Davida Ogilvy. Mimo upływu rad jego złote myśli wciąż są aktualne? A może na niektóre warto patrzeć już z lekkim przymrużeniem oka? Sprawdźcie sami!
Case study autorstwa blogera Łukasza Trześniewskiego. Dowiecie się z niego, jak długo trwa zbieranie efektów pozycjonowania przy użyciu technik White Hat SEO. Wpis dostarcza również sporej dawki wiedzy na temat skutecznych narzędzi pozycjonerskich.
Jak edycją starych postów, zmianą daty i świeżym contentem można pozyskać dodatkowych ruch na swojej stronie? Specjaliście z Ahrefs mają na to kilka sprawdzonych sposobów.
Jednym z największych wyzwań stojących przed właścicielami stron jest pozyskanie stałego ruchu. Jak tego dokonać? Te kilka praktycznych porad zebranych przez SEMrush może okazać się niezwykle pomocne.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211