Za nami 4. edycja dwudniowej konferencji Marketing Progress. Jak co roku w jednym miejscu można było spotkać się i wymienić doświadczeniami z praktykami marketingu z wrocławskich, a także – na nasze oko z rekordową ilością – przyjezdnych firm.

Bez dwóch zdań to najważniejsze wydarzenie branży marketingowej we Wrocławiu, zarówno pod kątem frekwencji, jak i kompetencji prelegentów i uczestników. Uczestniczymy w MP od pierwszej edycji i z przyjemnością obserwujemy rozwój tego wydarzenia z roku na rok – i organizacyjny, i tematyczny, i pod kątem potencjału networkingowego.

Dzięki stałej współpracy z organizatorem, także i w tym roku mieliśmy dla wszystkich naszych Klientów i Partnerów bardzo odczuwalną zniżkę na zakup biletów na konferencję. Cieszymy się, że tak ochoczo z nich skorzystali, dzięki czemu mieliśmy okazję się spotkać w tych przyjemnych i jednocześnie merytorycznych okolicznościach 😉

Co prawda w tym roku nie mieliśmy bezpośredniego wkładu w program konferencji (w 2015 r. Grzegorz Bosak i Radek Miszczak poprowadzili najlepiej oceniony warsztat z całej konferencji), ale wiele wskazuje, że dołożymy swoje 3 grosze do raportu pokonferencyjnego.

Tymczasem polecamy ściągnąć raport z poprzedniej edycji, w której ukazał się nasz tekst “Jak pokonać internetowy maraton i dobiec do mety wyników wyszukiwania? 5 kroków w skutecznym SEO/pozycjonowaniu stron” (Radek Miszczak, Grzegorz Bosak, s.65).

Przy okazji pozdrawiamy również Andrzeja, Martę i całą ekipę organizatorów oraz wszystkich uczestników – dobrze czasem odejść od komputera i dać się ponieść nowym mediom w realu;)

Ps. Dobranie klubu o nazwie Kosmos na afterparty było jednoznaczne z tym, że nasz rakietowy skład tam odleci – doceniamy i dziękujemy dodatkowo, szoty z hibiskusem rządzą!

Oceń ten artykuł

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl