Szkolenia z e-marketingu
Marketing internetowy to nasza specjalność. Nie oznacza to jednak, że zdobytą przez lata wiedzę mamy zamiar zachować tylko dla siebie. Uwielbiamy dzielić się naszym „know-how”, z każdym, kto pragnie nabywać nowych umiejętności i doświadczeń.
Przedstaw nam swoje potrzeby, a my przygotujemy szkolenia z e-marketingu, które idealnie sprostają Twoim oczekiwaniom. Niezależnie od ilości kursantów ani ich wyjściowego poziomu zaawansowania – każde przeprowadzone przez nas warsztaty to kopalnia teoretycznej wiedzy poparta praktycznymi i zrozumiałymi przykładami. Dbamy o to, aby wyniesione z kursu umiejętności znalazły zastosowanie w codziennej pracy uczestników szkolenia.
Satysfakcja osób biorących udział w warsztatach jest dla nas najważniejsza. Dlatego nasi specjaliści nie tylko wprowadzają uczestników w tajniki e-marketingu, ale również odpowiadają na wszelkie pytania dotyczące tej dziedziny wiedzy – zarówno te, które zrodziły się podczas zajęć, jak i te, które kursanci zadają sobie od dawna.
Czego dotyczą szkolenia z e-marketingu?
Nasze szkolenia z e-marketingu mogą dotyczyć określonej dziedziny – SEO, SEM, analityki biznesowej, copywritingu czy content marketingu lub stanowić hybrydę kilku z tych specjalizacji. Z wielką chęcią przeprowadzamy również kursy z obsługi najpopularniejszych narzędzi e-marketingowych – takich jak Google Analytics czy Google Keyword Planner.
Gwarantujemy, że wiedza zdobyta podczas usprawnia codzienną pracę zespołu i ułatwia ocenę pracy zewnętrznej agencji dostarczającej usługi z zakresu e-marketingu.