Landing page
Skuteczne przeprowadzenie kampanii marketingowej w sieci wymaga podjęcia kompleksowych działań. Jednym z nich może być stworzenie dedykowanego landing page’a. To pierwsze miejsce, w które użytkownik trafia po kliknięciu w reklamę i ostatnie przed podjęciem pożądanej przez Ciebie aktywności. Wszystko, co znajdzie się w jego treści, musi więc zachęcać go do zapisania się na newsletter, pobrania materiału, dokonania zakupu czy pozostawienia danych kontaktowych.
To nieocenione dopełnienie i zwieńczenie działań z zakresu reklamy w wyszukiwarkach, e-mail marketingu, social media marketingu, a także akcji związanych z content marketingiem czy public relations. Źle skonstruowany landing page może jednak raz na zawsze przekreślić szanse na pozyskanie klienta – zbić go z tropu, wprowadzić w błąd lub nawet zrazić do Twojej firmy.
Nasze landing page’e charakteryzuje bardzo wysoki wskaźnik konwersji. Minimum treści, jednak ubranej w język korzyści, to nasz przepis na sukces strony docelowej.
Co odróżnia landing page od zwykłej podstrony?
Landing page’e w odróżnieniu od zwykłych stron, które pełnią również funkcję informacyjną, mają służyć jednemu, konkretnemu celowi – podnoszeniu współczynnika konwersji. W zależności od obranego celu i rodzaju promowanego produktu lub usługi mogą być bardzo oszczędne lub rozbudowane i pełne treści.
Opublikowanie landing page’a zawsze poprzedzone jest szeregiem testów i konsultacji. Dzięki temu ostateczna wersja strony to najlepsze możliwe rozwiązanie. Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy ofertę kampanii z wykorzystaniem stron docelowych, które przyniesie realne korzyści dla Twojego biznesu.