Aktualne trendy pozycjonowania stron internetowych w wynikach organicznych Google opierają się nie tylko na tworzeniu wartościowego contentu z uwzględnieniem odpowiednich fraz kluczowych, ale również pracy z kodem źródłowym strony. Wymagana jest optymalizacja skryptów, która zapewni, że treść generowana dynamicznie nie jest obciążeniem dla robotów wyszukiwarek. Dzięki temu strony mogą zostać zaindeksowane, a Ty możesz cieszyć […]
Czytaj dalej
W wysoce konkurencyjnej branży e-commerce efektywna sprzedaż produktów w internecie wymaga dobrze opracowanej strategii SEO. To właśnie ona sprawi, że Twoje produkty będą pozycjonować się na samej górze wyników wyszukiwania, które są najbardziej klikalne i przynoszą największe dochody. Według raportów First Page Sage z 2024 roku, średni współczynnik klikalności (CTR) dla pierwszej pozycji organicznej w […]
Czytaj dalej
Rok 2024 przynosi kolejne zmiany w Google, które rewolucjonizują sposób wyszukiwania treści w Internecie. Z perspektywy specjalistów SEO nowości obejmują między innymi wdrożenie Google Search Generative Experience (SGE), które wykorzystuje sztuczną inteligencję w celu dostarczania najbardziej trafnych odpowiedzi na zapytania internautów. Dowiedz się, jak Search Generative Experience wpływa na SEO i jak przygotować się na […]
Czytaj dalej