Załoga rakiety

Mateusz Wojciechowski

Ostatnie wpisy Mateusz Wojciechowski

Mateusz Wojciechowski | 9 lutego 2025
Nowości Branżowe, Strategie

5 kroków, które przybliżą Cię do eko-commerce

Handel internetowy od lat zyskuje na popularności – według przeprowadzonego przez IAB raportu “E-commerce w Polsce 2024” aż 78% internautów regularnie kupuje online. Wzrost sprzedaży internetowej oznacza jednak większe obciążenie dla środowiska – rosną liczby przesyłek, ilość plastikowych opakowań i generowana przez transport emisja CO2. Fakt ten nie oznacza, że e-commerce i ekologia się wykluczają […]

Czytaj dalej
analiza konkurencji w seo
Mateusz Wojciechowski | 11 grudnia 2024
SEO, Strategie

Jak skutecznie przeprowadzić analizę konkurencji w SEO?

Rywalizacja w internecie rośnie z każdym dniem, a walka o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania staje się coraz bardziej wymagająca. Aby odnosić sukcesy w procesie pozycjonowania nie wystarczy jedynie zoptymalizować własną stronę – konieczna jest rzetelna analiza konkurencji SEO. Ten proces pozwala na zrozumienie strategii rywali i wyciągnięcie wniosków, które mogą przełożyć się na lepsze […]

Czytaj dalej
Mateusz Wojciechowski | 4 czerwca 2024
SEO, Strategie

JavaScript a pozycjonowanie stron internetowych – rozwiązania na wyzwania związane z indeksowaniem

Aktualne trendy pozycjonowania stron internetowych w wynikach organicznych Google opierają się nie tylko na tworzeniu wartościowego contentu z uwzględnieniem odpowiednich fraz kluczowych, ale również pracy z kodem źródłowym strony. Wymagana jest optymalizacja skryptów, która zapewni, że treść generowana dynamicznie nie jest obciążeniem dla robotów wyszukiwarek. Dzięki temu strony mogą zostać zaindeksowane, a Ty możesz cieszyć […]

Czytaj dalej
Mateusz Wojciechowski | 26 lutego 2024
SEO, Strategie

Pozycjonowanie produktu – na czym polega i jak promować przedmioty w wyszukiwarce?

W wysoce konkurencyjnej branży e-commerce efektywna sprzedaż produktów w internecie wymaga dobrze opracowanej strategii SEO. To właśnie ona sprawi, że Twoje produkty będą pozycjonować się na samej górze wyników wyszukiwania, które są najbardziej klikalne i przynoszą największe dochody. Według raportów First Page Sage z 2024 roku, średni współczynnik klikalności (CTR) dla pierwszej pozycji organicznej w […]

Czytaj dalej
Mateusz Wojciechowski | 12 lutego 2024
Nowości Branżowe, SEO, Strategie

SGE i jego wpływ na SEO – jak przygotować się na zmiany w Google Search Generative Experience?

Rok 2024 przynosi kolejne zmiany w Google, które rewolucjonizują sposób wyszukiwania treści w Internecie. Z perspektywy specjalistów SEO nowości obejmują między innymi wdrożenie Google Search Generative Experience (SGE), które wykorzystuje sztuczną inteligencję w celu dostarczania najbardziej trafnych odpowiedzi na zapytania internautów. Dowiedz się, jak Search Generative Experience wpływa na SEO i jak przygotować się na […]

Czytaj dalej