Załoga rakiety

Magdalena Smyk

Copywriterka w Rocket Media. Odpowiedzialna za publikacje blogowe i sponsorowane. W wolnych chwilach angażuje się w działania content marketingowe dla Otwartych Klatek – organizacji pomagającej zwierzętom hodowlanym. Pasjonatka roślinnego gotowania i kultury kulinarnej.

Ostatnie wpisy Magdalena Smyk

analiza uzytkownikow na stronie, targetowanie reklam, ciasteczka
Magdalena Smyk | 12 stycznia 2023
Aktualności, Nowości Branżowe

Na czym będzie polegało targetowanie reklam bez 3rd party cookies?

Pliki Cookies od ponad 20 lat mają ogromne znaczenie dla działań prowadzonych przez marketingowców. Koniec ciasteczek nie oznacza jednak, że kampanie reklamowe będą musiały obejść się bez precyzyjnego mierzenia konwersji czy skutecznego targetowania.

Czytaj dalej
czym jest employer branding
Magdalena Smyk | 12 lipca 2022
Content marketing, Social Media, Strategie

4 porady w sprawie skutecznego Employer Brandingu

Atrakcyjny odbiór firmy w oczach potencjalnych współpracowników i osób, które już są związane zawodowo z organizacją, wymaga szeregu działań skupionych na budowaniu marki pracodawcy. Czym jest Employer Branding?

Czytaj dalej
język korzyści pozwala sprzedawać drożej
Magdalena Smyk | 27 kwietnia 2022
Content marketing

W ten sposób znane marki sprzedają drożej. Znasz go?

Co sprawia, że decydujemy się na kupienie danej rzeczy? Czym jest język korzyści i dlaczego pozwala znanym markom sprzedawać drożej? W jaki sposób zastosować go w sprzedaży, ale również do promocji treści?

Czytaj dalej
potrzeby klientów - techniki dotarcia do nich
Magdalena Smyk | 17 marca 2022
Content marketing, PPC, SEO, Social Media, Strategie

Kim jest persona marketingowa? Poznaj potrzeby klientów i techniki, by do nich dotrzeć

Twój produkt bądź usługa są atrakcyjne, a mimo tego nie osiągasz zamierzonych celów? Ten tekst pomoże Ci poznać zwyczaje i osobowość Twoich odbiorców, a tym samym – uzyskać lepsze wyniki sprzedażowe.

Czytaj dalej
nagłówki clickbaitowe
Magdalena Smyk | 2 marca 2022
Content marketing

Dlaczego clickbait działa, ale mimo tego, nie warto go stosować?

Czym jest clickbait i czy opieranie marketingu na chwytliwych nagłówkach to zawsze zły pomysł? Dowiedz się, jak prowadzić skuteczną i etyczną komunikację z klientem w praktyce.

Czytaj dalej
komunikacja z klientem w e-commerce
Magdalena Smyk | 3 lutego 2022
Content marketing

6 rad, jak poprawić komunikację z klientem w e-commerce

Zadaniem sprzedawców działających w świecie e-commerce jest przebicie się z ofertą do klienta, zainteresowanie go produktami i wizją firmy, a także zbudowanie zaufania. A w jaki sposób wznieść komunikację z klientem na nowy poziom? Przedstawiamy 6 wskazówek, jak to zrobić.

Czytaj dalej
mężczyzna piszący na laptopie
Magdalena Smyk | 13 stycznia 2022
Content marketing

Jak skutecznie sprzedawać słowem, czyli po co Ci copywriting

Niemal wszystkie największe marki wydają krocie na kampanie reklamowe. Skąd ludzie mają wiedzieć, że sprzedajesz wysokiej jakości wyroby, skoro nie wspomnisz o nich słowem? Dowiedz się, na czym polega copywriting sprzedażowy.

Czytaj dalej
Pinterest - jak wykorzystać jego potencjał
Magdalena Smyk | 5 grudnia 2021
Social Media, Strategie

Pinterest rośnie w siłę – wykorzystaj potencjał marketingowy platformy

Czy wiesz, że polski Pinterest gromadzi aż 4,3 miliona aktywnych użytkowników? A 92% z nich zagląda na portal przynajmniej raz dziennie i odkrywa przepisy, szuka pomysłów do domu czy na spędzenie wolnego czasu? Twoje produkty mogą znaleźć się w gronie inspiracji – dowiedz się jak.

Czytaj dalej
brand hero - czy to zawsze dobry pomysł?
Magdalena Smyk | 29 października 2021
Content marketing, Social Media, Strategie

Czy brand hero to zawsze dobry pomysł?

Dostarcza emocji, podkręca sprzedaż i potrafi zwiększyć liczbę udostępnień w social media nawet o 500% – w dzisiejszym wpisie przybliżymy postać tzw. brand hero. Poznaj działanie bohatera marki i dowiedz się, jak stworzyć maskotkę, która ma dar przekonywania.

Czytaj dalej
ROCKET MEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211

Ochrona prywatności

Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę