
Skuteczna kampania PPC – o jaką konwersję możemy się starać?
Ile wynosi przeciętna konwersja dla kampanii płatnych w 2022 roku? Jak poprawić osiąganą konwersję? Zapraszamy do lektury naszego najnowszego artykułu.
Senior Copywriter w Rocket Media. Odpowiedzialny za publikacje blogowe i sponsorowane, tworzy również posty na portale społecznościowe. Miłośnik copypast, memów i wszystkiego, co wiąże się z ewolucją języka oraz treści w Internecie.
Ile wynosi przeciętna konwersja dla kampanii płatnych w 2022 roku? Jak poprawić osiąganą konwersję? Zapraszamy do lektury naszego najnowszego artykułu.
Jak namówić przełożonych do inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej? O opinie zapytaliśmy naszych ekspertów SEO.
Jakie przewagi może zapewnić naszej firmie strategia marketingowa, która jest oparta na lokalizacji? Zapoznaj się z poniższym artykułem i dowiedz się, jak sprawić, aby Twoje komunikaty dotarły do potencjalnych odbiorców w odpowiednim czasie i miejscu.
Nawet najbardziej wartościowa i merytoryczna treść nie spełni postawionego przed nią zadania, jeśli nie zostanie osadzona w atrakcyjnej formie wizualnej. Jak powinna wyglądać strona firmowego bloga, aby poruszanie się po niej było proste i intuicyjne?
Od instagramowych rolek po Facebook Watch – internauci z całego świata błyskawicznie zakochali się w krótkometrażowych filmikach, obecnych na niemal wszystkich platformach social mediowych. Czy forma ta niesie ze sobą potencjał reklamowy również dla Twojej marki?
Real-time marketingiem nazywamy podejmowane doraźnie działania promocyjne, związane z bieżącymi wydarzeniami z całego świata. Jak okiełznać RTM i na stałe wcielić go w komunikację swojej firmy?
Choć SEO utożsamiamy obecnie z działaniami dostosowanymi do wymogów wyszukiwarki Google, historia pozycjonowania jest starsza niż wiodący produkt marki z Mountain View. Co zapoczątkowało optymalizację domen i jak rozwijała się ona na przestrzeni lat?
W jaki sposób wybrany kanał komunikacji wpływa na tworzone przez nas treści? Co łączy, a co dzieli najważniejsze platformy społecznościowe w internecie? Zapoznaj się z poniższym artykułem i zyskaj nowe spojrzenie na planowaną strategię komunikacyjną.
Rozbudowa dotychczasowej oferty to doskonała okazja na odświeżenie relacji biznesowej z obecnymi partnerami. Zmiany te mogą pomóc nam również w pozyskaniu nowych klientów. Jakie rodzaje działań powinny przynieść nam najlepsze rezultaty?
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211
Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.
Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.