Załoga rakiety

Krzysztof Gońda

Senior Copywriter w Rocket Media. Odpowiedzialny za publikacje blogowe i sponsorowane, tworzy również posty na portale społecznościowe. Miłośnik copypast, memów i wszystkiego, co wiąże się z ewolucją języka oraz treści w Internecie.

Ostatnie wpisy Krzysztof Gońda

Krzysztof Gońda | 12 stycznia 2025
Content marketing

Na czym polega recykling treści?

Wysokiej jakości treści stanowią fundamentalny element działań w ramach marketingu internetowego. Starannie zaplanowany i wykonany content odgrywa kluczową rolę w budowaniu relacji z klientami, zwiększaniu świadomości marki oraz poprawie pozycji w wynikach wyszukiwania. Nie sposób jednak zaprzeczyć, że regularne tworzenie wnikliwych i wyróżniających się materiałów od podstaw bywa czasochłonne i kosztowne. Rozwiązaniem tego problemu jest […]

Czytaj dalej
protokół https
Krzysztof Gońda | 13 października 2024
SEO, Strategie

Czy protokół HTTPS ma wpływ na pozycjonowanie?

Bezpieczeństwo w sieci staje się priorytetem nie tylko dla użytkowników, ale również dla właścicieli stron internetowych. Jednym z kluczowych elementów dbania o bezpieczeństwo jest zastosowanie protokołu HTTPS. W artykule omówimy, czym jest protokół HTTPS, jaki ma wpływ na SEO (pozycjonowanie w wyszukiwarkach) oraz jakie korzyści niesie za sobą wdrożenie certyfikatu SSL na stronie internetowej.

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 10 września 2024
Content marketing, Strategie

Visual storytelling – czym jest i jak wygląda w praktyce?

Wizualny aspekt tworzonych komunikatów to bez wątpienia jeden z najważniejszych zadań, stojących przed współczesnym marketingu. Wszechobecna cyfryzacja i postęp technologiczny sprawiły, że każdego dnia mierzymy się z natłokiem informacji i bodźców – aby przyciągnąć uwagę odbiorców i budować silne, trwałe relacje z marką, firmy muszą sięgać po bardziej innowacyjne podejścia do komunikacji. Jednym z nich […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 12 sierpnia 2024
Nowości Branżowe, SEO

Czy Search GPT stanowi realne zagrożenie dla Google?

Google to od lat niekwestionowany lider na rynku wyszukiwarek internetowych – każdego dnia platforma przetwarza miliardy zapytań, a googlowanie słusznie stało się synonimem wyszukiwania informacji w sieci. W ostatnim czasie na horyzoncie pojawiła się nowa technologia, która może znacząco odmienić sposób, w jaki korzystamy z Internetu na co dzień – Search GPT. Oparta na sztucznej […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 11 lipca 2024
Nowości Branżowe, SEO, Strategie

Trendy sezonowe w SEO: Jak przewidywać i wykorzystywać cykliczne zmiany w wyszukiwaniu?

Trendy sezonowe to jeden z najistotniejszych czynników, odgrywających kluczową rolę w kształtowaniu strategii SEO. Zrozumienie i umiejętne wykorzystanie zaobserwowanych zależności może znacząco zwiększyć widoczność strony internetowej oraz poprawić wyniki kampanii marketingowych. Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanym przez nas artykułem, w którym przyjrzymy się, jak przewidywać i wykorzystywać zmiany w wyszukiwaniu, aby skutecznie dostosować swoje […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 8 maja 2024
Content marketing, SEO

Optymalizacja treści – 3 narzędzia do weryfikacji informacji

Choć dostęp do bieżących wydarzeń jest obecnie niemal nieograniczony, wiarygodność informacji w internecie staje się zagadnieniem budzącym coraz większe wątpliwości poszukujących sprawdzonych wiadomości użytkowników. Niestety, rosnąca liczba fake newsów i narastająca dezinformacja sprawiają, że coraz trudniej ocenić, które z podsuwanych nam źródeł jest godnych zaufania. Aby przeciwdziałać temu zjawisku, niezwykle istotne staje się stosowanie narzędzi […]

Czytaj dalej
czy google indeksuje pliki csv
Krzysztof Gońda | 23 stycznia 2024
SEO

Czy Google indeksuje pliki CSV?

W branży SEO, gdzie każda (nawet pozornie drobna) zmiana może mieć istotny wpływ na rezultat prowadzonych działań, pojawienie się nowości, jaką jest indeksowanie plików CSV przez Google, zasługuje na szczególną uwagę. Pliki CSV, które długo uznawane były przede wszystkim za podstawowy format przechowywania i analizy danych, zyskują obecnie zastosowanie w kontekście optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 30 października 2023
Strategie

Dlaczego warto zaufać specjalistom SEO/SEM?

Przedsiębiorstwa, które doświadczają kryzysu w czasach niestabilnej koniunktury, są zmuszone do testowania zróżnicowanych metod adaptacji i przetrwania. W tej trudnej chwili kluczem do odzyskania równowagi może być decyzja o współpracy z agencją marketingową. Poznaj sześć powodów, dla których inwestycja ta może okazać się najlepszym rozwiązaniem.

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 15 września 2023
Strategie

Na co idą Twoje pieniądze, czyli jak zweryfikować wydatki na marketing?

Czy wiesz, jak ocenić skuteczność prowadzonych działań marketingowych? Zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem, w którym pomagamy zinterpretować wyniki prac specjalistów w zakresie SEO i kampanii płatnych.

Czytaj dalej