Załoga rakiety

Barbara Stanisz

Liderka zespołu Strategii i Content Marketingu. Odpowiada za jakość treści naszych copywriterów oraz ich spójność z charakterem marek Klientów Rocket Media. Miłośniczka słownika synonimów, w którym, jak twierdzi, można odnaleźć najpiękniejsze zapomniane słowa.

Ostatnie wpisy Barbara Stanisz

Barbara Stanisz | 23 kwietnia 2020
Aktualności

Skorzystaj z darmowych usług e-marketingu. Wspieramy biznes pakietami działań za ponad 50 tysięcy złotych.

Potrzebujesz pomocy w marketingu online? Chcesz by Twoja firma nie tylko przetrwała ten ciężki czas, ale przede wszystkim dobrze go wykorzystała? Zapraszamy na pokład Rocket Media.

Czytaj dalej
Barbara Stanisz | 17 kwietnia 2020
Content marketing, PPC, Strategie

15 artykułów, dzięki którym ogarniesz online marketing w czasie pandemii

Ta publikacja jest praktycznym zbiorem najpopularniejszych tekstów poradnikowych autorstwa naszych specjalistów. Skorzystało z nich już ponad 6 tysięcy przedsiębiorców takich jak Ty. Wykorzystaj je, by samodzielnie podjąć proste i skuteczne działania z zakresu pozycjonowania, reklamy online lub content marketingu.

Czytaj dalej
Barbara Stanisz | 28 sierpnia 2018
SEO

6 prawd o pozycjonowaniu, których nie zdradzi Ci Twoja agencja

Agencje SEO mogą być niezwykle pomocne w doprowadzeniu Twojego biznesu do rozpoznawalności w sieci i co za tym idzie, zdobycia nowych klientów. Nie znaczy to jednak, że warto wierzyć w każdą ich obietnicę. Przed złożeniem losu swojej firmy w czyjeś ręce, warto dowiedzieć się, jakie rezultaty są realne do osiągnięcia, a które są tylko ładnie […]

Czytaj dalej
Barbara Stanisz | 6 sierpnia 2018
Content marketing

Prowadzenie Facebooka firmowego. Lekcja 2: Tworzenie harmonogramu treści

Po ustaleniu celu i strategii prowadzenia fanpage’a, przychodzi czas na stworzenie harmonogramu treści. W drugiej lekcji naszego cyklu na temat Facebooka w biznesie, przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku.

Czytaj dalej
Barbara Stanisz | 16 lipca 2018
Social Media

Prowadzenie Facebooka firmowego. Lekcja 1: Cel i strategia

2 miliardy. Tyle osób każdego miesiąca korzysta z Facebooka. 62% z nich loguje się w witrynie codziennie. Wykorzystując „fejsa” w biznesie, można zdobyć nowych klientów, zwiększyć ruch na stronie internetowej a nawet zbudować solidny wizerunek marki. Jak to zrobić, wyjaśniamy krok po kroku.

Czytaj dalej
Barbara Stanisz | 2 lipca 2018
Content marketing, PPC, SEO, Strategie

Prawo do promocji, czyli pomysły na e-marketing dla branży prawniczej

Są dwie przeszkody, które musisz pokonać, jeśli chcesz promować swoją kancelarię w internecie. Pierwsza jest związana z wizerunkiem. Nie zawsze wystarczy zdjęcie w todze, by wzbudzić zainteresowanie klienta. Zwłaszcza, że takich zdjęć są tysiące. Drugą przeszkodą są przepisy, które ograniczają Twoje prawo do reklamy usługi.

Czytaj dalej
Barbara Stanisz | 18 czerwca 2018
Content marketing, PPC, SEO, Strategie

E-marketing dla branży finansowej. Jak reklamować to, co trudne i nudne?

Firmy z branży finansowej nie mają lekko. Bankowość, doradztwo, pożyczki czy windykacja wymagają komunikacji nawiązującej do zaufania i stabilności, co utrudnia zastosowanie wielu marketingowych trików. Jednocześnie posługują się językiem specjalistycznym – niezrozumiałym i nieatrakcyjnym dla przeciętnego odbiorcy. Jak pogodzić to z obowiązującą w internecie zasadą „wyróżnij się albo zgiń”?

Czytaj dalej
Barbara Stanisz | 11 czerwca 2018
Content marketing, Nowości Branżowe

Co zamiast tekstu? 5 pomysłów na publikacje content marketingowe

Zauważyłeś, że wkładasz wiele wysiłku w tworzenie wartościowych tekstów, a mimo to liczba odwiedzin strony nie wzrasta? Możesz temu zaradzić – odbiorcy cenią różnorodność, dlatego warto od czasu do czasu zaoferować im coś więcej niż tylko artykuły. Budowanie pozytywnego wizerunku marki i pozyskiwanie leadów sprzedażowych jest też możliwe także w innych formach.

Czytaj dalej
Barbara Stanisz | 4 czerwca 2018
Content marketing, PPC, SEO

Nasz klient, nasz PLAN. Dlaczego czasem nie słuchamy klientów?

Jako przedsiębiorca na pewno wiesz, co chcesz osiągnąć. Stawiasz sobie cele, masz oczekiwania wobec osób i firm, z którymi współpracujesz oraz konkretną wizję sukcesu. Jednak czasem napotykasz na mur – usługodawca nie zgadza się z Tobą i proponuje rozwiązania, do których nie jesteś przekonany. Uwaga, to może być bardzo dobry znak zapowiadający owocną współpracę…

Czytaj dalej
ROCKETMEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Wagonowa 2D
53-609 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211

Ochrona prywatności

Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę