Od kandydatów oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- praktycznej znajomości narzędzi e-marketingowych,
- certyfikatów Google Ads oraz Analytics,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- systematyczności, samodzielności, pasji i zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków,
- analitycznego myślenia
- znajomości Google Analytics
- znajomości Facebook Ads
Mile widziane będą:
- wykształcenie kierunkowe,
- znajomość technik pozycjonerskich,
- doświadczenie w prowadzeniu działań SEO i SEM,
- znajomość Google Data Studio
- znajomość Google Tag Manager
Do powierzonych zadań należeć będzie:
- tworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads
- stały monitoring i optymalizacja kampanii Google Ads,
- optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji ich efektów,
- analiza statystyk kampanii oraz wyciąganie konstruktywnych wniosków,
- raportowanie wyników kampanii.
Oferujemy:
- pracę w kreatywnej agencji o ogólnopolskim zasięgu i młody, energiczny zespół,
- udział w ciekawych i innowacyjnych projektach,
- karta sportowa, prywatna opieka medyczna,
- pizza, zdrowe batony i świeże owoce
- wiele możliwości rozwijania umiejętności twardych i miękkich,
- liczne wewnętrzne szkolenia,
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
- otwartość Twoje pomysły i inicjatywę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz zgłoszeniowy na naszej stronie internetowej (po kliknięciu w Aplikuj) lub na adres rekrutacja@rocketmedia.pl
Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”..