Od kandydatów oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- praktycznej znajomości narzędzi e-marketingowych,
- bardzo dobrej znajomości narzędzi Google AdWords i Google Analytics,
- znajomości technologii stron WWW,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- systematyczności, samodzielności, pasji i zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków,
- mile widziane wykształcenie kierunkowe oraz certyfikaty z logo Google.
Do powierzonych zadań należeć będzie:
- przeprowadzanie audytów SEO,
- prowadzenie projektów SEO,
- analiza statystyk i budowanie odpowiedniej strategii pozycjonowania,
- aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie widoczności klientów w wyszukiwarce Google,
- optymalizacja kampanii stron internetowych klientów firmy pod kątem maksymalizacji ich efektów,
- prowadzenie kampanii Google AdWords,
- raportowanie wyników.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ogólnopolskim zasięgu, w młodym i dynamicznym zespole,
- udział w ciekawych i innowacyjnych projektach,
- wiele możliwości rozwijania umiejętności twardych i miękkich,
- ciekawe wewnętrzne szkolenia,
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
- otwartość na innowacyjne i ciekawe pomysły.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:rekrutacja@rocketmedia.pl
Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.