Junior SEO Specialist
Z wielką chęcią zaprosimy Cię do naszego zespołu, jeśli:
- masz minimum 1-2 lat doświadczenia w pracy z projektami SEO;
- masz doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO (samodzielnie lub w zespole);
- masz praktyczną wiedzę dotyczącą pozycjonowania i optymalizacji SEO + znajomość aktualnych trendów;
- masz umiejętności przygotowywania strategii linkowania;
- umiesz audytować strony i sklepy internetowe – wiedza na poziomie podstawowym;
- masz podstawową znajomość narzędzi Google Search Console, Google Analytics;
- dobrze znasz narzędzia: Ahrefs / Majestic, SEMSTORM / Senuto, Screaming Frog;
- dobrze znasz Excela i Worda;
- masz dobrą organizację pracy i zdolności komunikacyjne.
Na Twoją korzyść na pewno też zagrają takie umiejętności, jak:
- znajomość HTML, CSS, WordPress;
- doświadczenie w pracy z projektami e-commerce;
- doświadczenie w pracy z klientem;
- znajomość angielskiego na poziomie min. B1.
Do powierzonych zadań należeć będzie:
- tworzenie rekomendacji, audytów SEO;
- tworzenie i realizacja strategii pozycjonowania;
- wsparcie w przygotowywaniu ofert na pozycjonowanie dla potencjalnych klientów;
- współpraca z zespołem SEO;
- raportowanie i analiza efektywności prowadzonych działań.
Przewidzieliśmy dla Ciebie m.in.:
- pracę w kreatywnej agencji o ogólnopolskim zasięgu;
- udział w ciekawych projektach;
- elastyczne godziny pracy, w modelu hybrydowym (praca w biurze + praca zdalna);
- kartę sportową, prywatną opiekę medyczną;
- wiele możliwości rozwijania umiejętności twardych i miękkich;
- dostęp do kursów, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
- otwartość na Twoje pomysły i inicjatywę;
- atmosferę pracy, gdzie nie ma zbędnych procedur oraz niepotrzebnych ograniczeń.