Junior PPC Specialist

Junior PPC Specialist

Z wielką chęcią zaprosimy Cię do naszego zespołu, jeśli:
  • masz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • praktycznie znasz narzędzia e-marketingowe,
  • analitycznie myślisz,
  • znasz Google Analytics,
  • znasz Google Ads,
  • znasz Facebook Ads.
Na Twoją korzyść na pewno też zagrają takie umiejętności, jak:
  • doświadczenie w prowadzeniu działań SEO i SEM,
  • znajomość Google Data Studio,
  • znajomość Google Tag Manager,
  • doświadczenie w pracy z klientem.
Do powierzonych zadań należeć będzie:
  • tworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads,
  • stały monitoring i optymalizacja kampanii Google Ads,
  • optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji ich efektów,
  • analiza statystyk kampanii oraz wyciąganie konstruktywnych wniosków,
  • raportowanie wyników kampanii.
Przewidzieliśmy dla Ciebie m.in.:
  • pracę w agencji o ogólnopolskim zasięgu z ciekawymi Klientami – będziemy otwarci na Twoje pomysły i inicjatywę,
  • dużą elastyczność czasu i sposobu pracy (możliwość pracy zdalnej oraz praca w modelu hybrydowym),
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • dostęp do kursów, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne (również te rozwijające umiejętności twarde i miękkie),
  • kartę sportową, prywatną opiekę medyczną,
  • premię rowerową,
  • lubimy robić też niespodzianki ?,
  • atmosferę pracy, gdzie nie ma zbędnych procedur oraz niepotrzebnych ograniczeń.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres:

Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.