Junior PPC Specialist
Z wielką chęcią zaprosimy Cię do naszego zespołu, jeśli:
- masz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- praktycznie znasz narzędzia e-marketingowe,
- analitycznie myślisz,
- znasz Google Analytics,
- znasz Google Ads,
- znasz Facebook Ads.
Na Twoją korzyść na pewno też zagrają takie umiejętności, jak:
- doświadczenie w prowadzeniu działań SEO i SEM,
- znajomość Google Data Studio,
- znajomość Google Tag Manager,
- doświadczenie w pracy z klientem.
Do powierzonych zadań należeć będzie:
- tworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads,
- stały monitoring i optymalizacja kampanii Google Ads,
- optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji ich efektów,
- analiza statystyk kampanii oraz wyciąganie konstruktywnych wniosków,
- raportowanie wyników kampanii.
Przewidzieliśmy dla Ciebie m.in.:
- pracę w agencji o ogólnopolskim zasięgu z ciekawymi Klientami – będziemy otwarci na Twoje pomysły i inicjatywę,
- dużą elastyczność czasu i sposobu pracy (możliwość pracy zdalnej oraz praca w modelu hybrydowym),
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
- dostęp do kursów, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne (również te rozwijające umiejętności twarde i miękkie),
- kartę sportową, prywatną opiekę medyczną,
- premię rowerową,
- lubimy robić też niespodzianki ,
- atmosferę pracy, gdzie nie ma zbędnych procedur oraz niepotrzebnych ograniczeń.