Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Kategoria: Aktualności

Krzysztof Gońda | 7 lipca 2023
Aktualności, Strategie

Jak zoptymalizować koszty marketingowe? 5 dobrych praktyk dla przedsiębiorstw

Wysoka inflacja, narastająca presja płacowa i perspektywa spowolnienia gospodarczego to tylko kilka z szeregu czynników, skłaniających przedsiębiorstwa do szukania oszczędności. Jak ograniczyć ponoszone wydatki, nie rezygnując przy tym z ogółu działań marketingowych?

Czytaj dalej
Natalia Jara | 30 czerwca 2023
Aktualności, Strategie

Dlaczego nie warto strzelać sobie w stopę, czyli o redukcji wydatków na marketing

Postępujący kryzys gospodarczy wymusza na przedsiębiorcach zmiany w sposobie gospodarowania firmowym budżetem. Chcąc oszczędzić dodatkowe środki, część z osób decyduje się na redukcję wydatków przeznaczanych na promocję własnego biznesu. Czy chwilowe wycofanie się z prowadzenia strategii marketingowych to rzeczywiście dobry pomysł? Wyjaśniamy, dlaczego zaniedbanie działań reklamowych może przynieść fatalne skutki dla przedsiębiorstwa.

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 12 maja 2023
Aktualności, Nowości Branżowe

ChatGPT kontra Google Bard – wyścig kosmiczny czas, start!

ChatGPT od wielu tygodni jest na ustach wszystkich osób śledzących nowe technologie. Swoją obecność w sektorze sztucznej inteligencji planuje zaznaczyć marka Alphabet, odpowiedzialna za rozwój platformy Google Bard. Kto wyjdzie z tej rywalizacji z tarczą, a kto na tarczy?

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Zespół Rocket Media | 22 marca 2023
Aktualności, PPC

Kampanie Google Ads – na co postawić w 2023 roku?

Co zmieni się w reklamach Google Ads w 2023 roku? Jakie zmiany już zaszły, a czego możemy się jeszcze spodziewać? Dowiedz się, na co zwrócić uwagę, prowadząc konto Google Ads po zmianach w Google Ads, z jakimi mamy do czynienia w bieżącym roku.

Czytaj dalej
Natalia Jara | 15 lutego 2023
Aktualności, Social Media

Kampanie Facebook Ads a Instagram Ads – na jaką płatną reklamę online warto zdecydować się w 2023 roku?

Profile marek w social mediach powinny być prowadzone estetycznie i kreatywnie, już na początku zachęcając użytkownika do zapoznania się z oferowanymi produktami lub usługami.

Czytaj dalej
analiza uzytkownikow na stronie, targetowanie reklam, ciasteczka
Magdalena Smyk | 12 stycznia 2023
Aktualności, Nowości Branżowe

Na czym będzie polegało targetowanie reklam bez 3rd party cookies?

Pliki Cookies od ponad 20 lat mają ogromne znaczenie dla działań prowadzonych przez marketingowców. Koniec ciasteczek nie oznacza jednak, że kampanie reklamowe będą musiały obejść się bez precyzyjnego mierzenia konwersji czy skutecznego targetowania.

Czytaj dalej
Podsumowanie roku 2022 w Rocket Media
Magdalena Pawelec | 4 stycznia 2023
Aktualności, O nas

2022 – podsumowujemy rok w Rocket Media

Choć miniony rok gospodarczo i geopolitycznie był trudny, śmiało możemy go zaliczyć do jednych z tych najbardziej wartościowych dla agencji.

Czytaj dalej
black friday
Natalia Jara | 24 listopada 2022
Aktualności

Jak nie dać się oszukać w Black Friday 2022? Sprawdź, czy promocja rzeczywiście jest promocją

Sklepy kuszą atrakcyjnymi zniżkami, oferując klientom nawet kilkudziesięcioprocentowe rabaty. Podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę, kupując towar w ramach Black Friday 2022.

Czytaj dalej
zmiany w Google - czerwiec 2022
Zespół Rocket Media | 28 czerwca 2022
Aktualności, Nowości Branżowe

SEO News: Google Analytics 4 i nie tylko

Na przestrzeni ostatnich miesięcy Google zapowiedział wdrożenie szeregu zmian, które mogą przełożyć się na wyniki prowadzonych działań z zakresu pozycjonowania oraz kampanii płatnych. Poznaj najważniejsze nowości!

Czytaj dalej