Serwis internetowy poddany został analizie zgodnie z wytycznymi Google. W celu zwiększenia widoczności strony, zalecono wprowadzenie między innymi następujących zmian:
Widoczność serwisu klienta na interesujące słowa kluczowe w Google w momencie zawierania umowy była bardzo niska. Spośród 15 fraz, tylko dwie były na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
Zastosowanie się do wytycznych przeprowadzonego audytu oraz skutecznie zrealizowany proces pozycjonowania pozwolił osiągnąć nam wysokie wyniki w Google (rysunek 3). Poprawie uległa również widoczność serwisu, co przyczyniło się do zwiększenia ilości zapytań o produkt i usługi klienta.
Na dzień 24.03.2016 z 15 słów kluczowych, które klient chciał mieć na wysokich pozycjach, 11 jest w TOP 10, z czego 8 w TOP 3. Daje to bardzo dobry wynik, nawet pomimo wprowadzenia przez Google następujących zmian:
Działania prowadzone przez zespół specjalistów Rocket Media skupiają się nie tylko na pozyskiwaniu linków do strony. Jesteśmy firmą, którą na rynku wyróżnia kompleksowe podejście do trudnego tematu, jakim jest pozycjonowanie oraz świeży, ciągle rozwijany system pracy z klientem. Nasza praca zaczyna się już w momencie doboru słów kluczowych, dlatego kładziemy duży nacisk na wnikliwą ich analizę i wybór pod kątem korzyści biznesowych klienta.
Dużą uwagę przykładamy do samego wyglądu serwisu, tak aby był on przyjazny zarówno wyszukiwarkom, jak i użytkownikowi. Dlatego ważnym aspektem jest wzajemna współpraca i zrozumienie między pozycjonerami a programistami oraz opiekunami strony internetowej klienta. Jej mierzalne efekty można zobaczyć w przedstawionym raporcie.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-125 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211