Jak osiągnąć wysokie wyniki w Google dzięki pozycjonowaniu?

Przeczytasz w około: 2 minuty

Wróć do Case Studies

Analiza sytuacji serwisu przed podpisaniem umowy

Serwis internetowy poddany został analizie zgodnie z wytycznymi Google. W celu zwiększenia widoczności strony, zalecono wprowadzenie między innymi następujących zmian:

  • prawidłowe uzupełnienie Tag title oraz Metatag description,
  • podpięcie profili Social Media, ponieważ w nowoczesnym SEO odgrywają one dużą rolę,
  • przebudowanie treści w celu uniknięcia duplikacji,
  • zniwelowanie błędów w kodzie HTML,
  • redukcję adresów URL strony.

Poniżej na rysunku 1 przedstawiono słowa kluczowe wraz z pozycjami, na których wyświetlał się serwis w Google.

case study rocket media 1

Widoczność serwisu klienta na interesujące słowa kluczowe w Google w momencie zawierania umowy była bardzo niska. Spośród 15 fraz, tylko dwie były na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Analiza sytuacji obecnej serwisu

Zastosowanie się do wytycznych przeprowadzonego audytu oraz skutecznie zrealizowany proces pozycjonowania pozwolił osiągnąć nam wysokie wyniki w Google (rysunek 3). Poprawie uległa również widoczność serwisu, co przyczyniło się do zwiększenia ilości zapytań o produkt i usługi klienta.

W porównaniu do stanu z grudnia 2014 roku, w czerwcu 2015 aż 7 fraz było w TOP 10, z czego 3 w TOP 5 (rysunek 2).

case study Rocket Media

case study rocket media 3

Na dzień 24.03.2016 z 15 słów kluczowych, które klient chciał mieć na wysokich pozycjach, 11 jest w TOP 10, z czego 8 w TOP 3. Daje to bardzo dobry wynik, nawet pomimo wprowadzenia przez Google następujących zmian:

  • tzw. Mobilegeddon – modyfikacja, po której roboty Google przyjaźniej patrzą na strony dostosowane do urządzeń mobilnych (22.04.2015),
  • aktualizacja algorytmu, skutkiem której było obniżenie pozycji stron o niskiej jakości (03.05.2015),
  • aktualizacja weryfikująca treść i jakość stron Panda 4.2 (17.07.2015).

 

case study Rocket Media

Rysunek 4 Liczba słów kluczowych w TOP 10 – stan na dzień 24.03.2016

Podsumowanie

Działania prowadzone przez zespół specjalistów Rocket Media skupiają się nie tylko na pozyskiwaniu linków do strony. Jesteśmy firmą, którą na rynku wyróżnia kompleksowe podejście do trudnego tematu, jakim jest pozycjonowanie oraz świeży, ciągle rozwijany system pracy z klientem. Nasza praca zaczyna się już w momencie doboru słów kluczowych, dlatego kładziemy duży nacisk na wnikliwą ich analizę i wybór pod kątem korzyści biznesowych klienta.

Dużą uwagę przykładamy do samego wyglądu serwisu, tak aby był on przyjazny zarówno wyszukiwarkom, jak i użytkownikowi. Dlatego ważnym aspektem jest wzajemna współpraca i zrozumienie między pozycjonerami a programistami oraz opiekunami strony internetowej klienta. Jej mierzalne efekty można zobaczyć w przedstawionym raporcie.

Skontaktuj się z nami!

Case Study

Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

Czytaj więcej

262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

Czytaj więcej

Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

Czytaj więcej

Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

Czytaj więcej

Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

Czytaj więcej

Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

Czytaj więcej
Inne Case Study
ROCKET MEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211