Jak osiągnąć wysokie wyniki w Google dzięki pozycjonowaniu?

Przeczytasz w około: 2 minuty

Wróć do Case Studies

Analiza sytuacji serwisu przed podpisaniem umowy

Serwis internetowy poddany został analizie zgodnie z wytycznymi Google. W celu zwiększenia widoczności strony, zalecono wprowadzenie między innymi następujących zmian:

  • prawidłowe uzupełnienie Tag title oraz Metatag description,
  • podpięcie profili Social Media, ponieważ w nowoczesnym SEO odgrywają one dużą rolę,
  • przebudowanie treści w celu uniknięcia duplikacji,
  • zniwelowanie błędów w kodzie HTML,
  • redukcję adresów URL strony.

Poniżej na rysunku 1 przedstawiono słowa kluczowe wraz z pozycjami, na których wyświetlał się serwis w Google.

case study rocket media 1

Widoczność serwisu klienta na interesujące słowa kluczowe w Google w momencie zawierania umowy była bardzo niska. Spośród 15 fraz, tylko dwie były na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Analiza sytuacji obecnej serwisu

Zastosowanie się do wytycznych przeprowadzonego audytu oraz skutecznie zrealizowany proces pozycjonowania pozwolił osiągnąć nam wysokie wyniki w Google (rysunek 3). Poprawie uległa również widoczność serwisu, co przyczyniło się do zwiększenia ilości zapytań o produkt i usługi klienta.

W porównaniu do stanu z grudnia 2014 roku, w czerwcu 2015 aż 7 fraz było w TOP 10, z czego 3 w TOP 5 (rysunek 2).

case study Rocket Media

case study rocket media 3

Na dzień 24.03.2016 z 15 słów kluczowych, które klient chciał mieć na wysokich pozycjach, 11 jest w TOP 10, z czego 8 w TOP 3. Daje to bardzo dobry wynik, nawet pomimo wprowadzenia przez Google następujących zmian:

  • tzw. Mobilegeddon – modyfikacja, po której roboty Google przyjaźniej patrzą na strony dostosowane do urządzeń mobilnych (22.04.2015),
  • aktualizacja algorytmu, skutkiem której było obniżenie pozycji stron o niskiej jakości (03.05.2015),
  • aktualizacja weryfikująca treść i jakość stron Panda 4.2 (17.07.2015).

 

case study Rocket Media

Rysunek 4 Liczba słów kluczowych w TOP 10 – stan na dzień 24.03.2016

Podsumowanie

Działania prowadzone przez zespół specjalistów Rocket Media skupiają się nie tylko na pozyskiwaniu linków do strony. Jesteśmy firmą, którą na rynku wyróżnia kompleksowe podejście do trudnego tematu, jakim jest pozycjonowanie oraz świeży, ciągle rozwijany system pracy z klientem. Nasza praca zaczyna się już w momencie doboru słów kluczowych, dlatego kładziemy duży nacisk na wnikliwą ich analizę i wybór pod kątem korzyści biznesowych klienta.

Dużą uwagę przykładamy do samego wyglądu serwisu, tak aby był on przyjazny zarówno wyszukiwarkom, jak i użytkownikowi. Dlatego ważnym aspektem jest wzajemna współpraca i zrozumienie między pozycjonerami a programistami oraz opiekunami strony internetowej klienta. Jej mierzalne efekty można zobaczyć w przedstawionym raporcie.

Skontaktuj się z nami!

Case Study

Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

Czytaj więcej

Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

Czytaj więcej

Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

Czytaj więcej

Tak działa SEO! Wzrost sprzedaży o 450% i rozpoznawalność w całej Polsce

Na start mieli w kieszeni 10 tys. zł. Dziś wartość samego parku maszynowego nieznanej do niedawna wrocławskiej firmy przekracza już milion złotych. Media piszą o Ideashirt jako o „koszulkowym imperium”. Poznajcie historię naszego klienta.

Czytaj więcej

Korzyści z Google Ads dla małego e-commerce z branży turystycznej

Często spotykamy się z twierdzeniem, że kampanie Google Ads mogą przynieść zadowalające efekty jedynie przy wykorzystaniu dużego budżetu. Nasze doświadczenie wskazuje na zupełnie odmienne wnioski.

Czytaj więcej

Milion złotych przychodu w 3 miesiące. Jak to zrobiliśmy?

Czasem zupełnie nie słuchamy naszych klientów. Tak zdarzyło się, gdy pewien sklep narciarski zwrócił się do Rocket Media z prośbą o zwiększenie wyników sprzedaży w sezonie. Chciał, by zwrot z inwestycji w reklamę wyniósł 1000%. Zamiast tego, osiągnęliśmy 2500%. Cóż, zdarza się. Najlepszym.

Czytaj więcej
Inne Case Study
ROCKETMEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211

Ochrona prywatności

Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę