Jak skutecznie przeszliśmy proces depozycjonowania?

Przeczytasz w około: 2 minuty

Wróć do Case Studies

Często mówi się usłudze depozycjonowania. Wielu kojarzy z tym zmasowane kampanie, obejmujące najpopularniejsze systemy wymiany linków czy programy linkujące (np. rosyjski xRumer czy inne).

Jednak depozycjonowanie nie musi tak wyglądać – może być dość naturalnym działaniem.

Case study

Przez kilka miesięcy dla Klienta o dość negatywnej opinii w sieci prowadziliśmy

działania depozycjonujące.

Na początku musieliśmy doprowadzić do zaindeksowania strony Klienta, która (jak to niestety często bywa) była zablokowana w pliku robots.txt. Samo odblokowanie zajęło nam miejsce dla pozycjonowanych fraz (ok. 20) w TOP3. Było to o tyle skuteczne, że na większość fraz zajęliśmy 2, a nawet 3 miejsca na pierwszej stronie – główna, kontakt i niekiedy oferta.

Kolejnym skutecznym działaniem okazało się stworzenie podstrony “Opinie”, która momentalnie pojawiła się w TOP5 dla fraz zawierających słowo “opinie” we frazie kluczowej (było ich kilka). Kolejna pozycja na 1. stronie zajęta.

Przystąpiliśmy do tworzenia satelitarnych serwisów mocno zoptymalizowanych pod pozycjonowane frazy. Z uwagi na moc konkurentów (strony pokroju gazeta.pl) oraz mimo aktywnego linkowania witryny zaczęły pokazywać się w Top10 dopiero po kilku miesiącach spychając niżej negatywne dla naszego Klienta SERPy.

Dość mądrym posunięciem było wykorzystanie nienegatywnych wyników mający potencjał. Takich, które znajdowały się na wejściu do Top10, ale jeszcze nie miały tam zagnieżdżonej pozycji. Nienegatywne, czyli zarówno pozytywne, jak i całkowicie neutralne.

60% “zielonych” wyników

Podsumowanie

Depozycjonowanie w naszym wykonaniu było w gruncie rzeczy naturalną czynnością. Stało się tak dlatego, że mieliśmy wpływ na wyniki wyszukiwania – a to nigdy nie będzie 100% naturalne.

Efekty tych działań poprawiały się z miesiąca na miesiąc. Na końcu kampanii doszliśmy do ok. 60% “zielonych” (neutralnych i pozytywnych) wyników dla ok 20 rozważanych fraz. Prace rozpoczęły się z poziomu ok. 80% tych negatywnych.

Skontaktuj się z nami!

Case Study

Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

Czytaj więcej

Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

Czytaj więcej

Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

Czytaj więcej

Tak działa SEO! Wzrost sprzedaży o 450% i rozpoznawalność w całej Polsce

Na start mieli w kieszeni 10 tys. zł. Dziś wartość samego parku maszynowego nieznanej do niedawna wrocławskiej firmy przekracza już milion złotych. Media piszą o Ideashirt jako o „koszulkowym imperium”. Poznajcie historię naszego klienta.

Czytaj więcej

Korzyści z Google Ads dla małego e-commerce z branży turystycznej

Często spotykamy się z twierdzeniem, że kampanie Google Ads mogą przynieść zadowalające efekty jedynie przy wykorzystaniu dużego budżetu. Nasze doświadczenie wskazuje na zupełnie odmienne wnioski.

Czytaj więcej

Milion złotych przychodu w 3 miesiące. Jak to zrobiliśmy?

Czasem zupełnie nie słuchamy naszych klientów. Tak zdarzyło się, gdy pewien sklep narciarski zwrócił się do Rocket Media z prośbą o zwiększenie wyników sprzedaży w sezonie. Chciał, by zwrot z inwestycji w reklamę wyniósł 1000%. Zamiast tego, osiągnęliśmy 2500%. Cóż, zdarza się. Najlepszym.

Czytaj więcej
Inne Case Study
ROCKETMEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211

Ochrona prywatności

Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę