Gotowi na najnowszą porcję newsów ze świata e-marketingu? W takim razie zapraszamy do lektury! Z dzisiejszej prasówki dowiecie się między innymi, co zrobić, aby znaleźć się w Google Knowledge Graph i jak nie pozycjonować się w wynikach lokalnych.

 

Nawet najdłuższa podróż zaczyna się…. w internecie

Ciekawy tekst Google o tym, jak internet zmienił nasze podejście do podróżowania. Znajdziecie w nim informacje między innymi o tym, które kierunki wycieczek są przez nas najczęściej wyszukiwane oraz jaki odsetek turystów posługuje się internetem do znajdowania ciekawych miejsc, lokali i usług podczas pobytu w innym mieście czy kraju.

 

A 16-Item Checklist to SEO-Optimize Your Videos

Przydatna checklista 16 rzeczy, które warto zoptymalizować przed publikacją filmiku video. Wśród nich m.in. tagi, thumbnaile i snippety. Jeśli te nazwy nic wam nie mówią, zdecydowanie warto przeczytać ten tekst i nadrobić kilka zaległości.

Jak maksymalnie wykorzystać dwa rodzaje zasięgów – organiczny i płatny? Ash Read z Buffer Social ma na to kilka pomysłów, zależnych od tego, na którym etapie rozwoju w mediach społecznościowych znajduje się wasza marka.

 

4 Ways Google’s Keyword Planner Might Be Tricking You

Google Keyword Planner to narzędzie, z którego w codziennej pracy korzystają zarówno pozycjoner, SEM-owiec, jak i copywriter. Okazuje się jednak, że nie jest ono pozbawione wad. QuickSprout pokazuje, w jaki sposób planer słów kluczowych potrafi nas “oszukiwać”.

 

Does Organic CTR Impact SEO Rankings? [New Data]

Czy organiczne CTR-y mają wpływ na pozycję naszych stron w wynikach wyszukiwania? Prawdopodobnie tak, a nawet jeśli nie – to wkrótce zaczną. Jak zadbać więc o to, aby zdobywać jak najwięcej wejść z tzw. organica? Moz.com zna na to kilka sposobów.

 

How to Increase Your Content Visibility in Google Knowledge Graph

Google Knowledge Graph to jedno z nowszych narzędzi Google. Ma on za zadanie prezentować wiedzę w ciekawy i łatwy w odbiorze sposób. Jak jednak sprawić, aby informacje o naszej marce wyświetlały się w wynikach wyszukiwania między innymi poprzez Knowledge Graph? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w artykule MarketingProfs.

 

An Introduction to the 4 Essential Types of Content Every Marketing Strategy Needs

Jakie cztery rodzaje contentu Coppyblogger uważa za najważniejsze? Podpowiedź: nazwa każdego z nich w języku angielskim zaczyna się na literę “A”. Jeśli nie chcecie zgadywać, polecamy po prostu przeczytać artykuł na ich stronie.

 

The 9 Most Common Local SEO Myths, Dispelled

Moz.com porusza kilka ważnych spraw dotyczących pozycjonowania lokalnego. Obala popularne mity związane z obecnością w mapach Google czy dodawaniem postów w G+. To lektura przydatna zarówno dla specjalistów, jak i osób, które pozycjonowaniem swojej firmy zajmują się na własną rękę.
Oceń ten artykuł

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





wyrażam zgodę Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, adres e-mail, nr telefonu) przez administratora - Rocket Media sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000490521, NIP 8943050211 w celach marketingowych, do czasu odwołania niniejszej zgody przez wypełnienie formularza dostępnego w zakładce Polityka Prywatności. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

wyrażam zgodę Wyrażam zgodę na otrzymywanie od administratora - Rocket Media sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000490521, NIP 8943050211 informacji handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.), do czasu odwołania niniejszej zgody przez wypełnienie formularza dostępnego w zakładce Polityka Prywatności."

wyrażam zgodę Wyrażam zgodę na przekazywanie przez Rocket Media sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000490521, NIP 8943050211 treści, dotyczących oferty tej spółki na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U z 2014 r. poz. 243 ze zm.)"