Spis treści:
Już na wstępnie należy wspomnieć, że nie da się wprost odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej. Koszty SEO zależą bowiem od wielu czynników oraz oferty agencji SEO, która została poproszona o wycenę pozycjonowania danego serwisu.
Co zatem wpływa na to, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Cena będzie zależna od następujących czynników:
Dowiedz się o inwestycji w pozycjonowanie
Ile kosztuje SEO lokalne? Koszt pozycjonowania strony na lokalny rynek zależy od tych samych czynników co ogólne SEO. Dobrą wiadomością dla właścicieli serwisów, którym zależy na lokalnym pozycjonowaniu, jest to, że mniejsza konkurencja dla serwisu i marki może obniżyć koszt usługi. Oczywiście będzie on rósł wraz z zamiarem pozycjonowania strony na kilka lokalnych rynków, np. Warszawę i Kraków.
Tak jak pisaliśmy wyżej, pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga znacznie więcej pracy od specjalisty SEO ze względu na charakter serwisu oraz jego rozbudowaną strukturę. Ile kosztuje pozycjonowanie strony, która pełni funkcję sklepu internetowego? Wpływ na cenę będą miały:
Jak widzisz, nie da się łatwo odpowiedzieć na pytanie o to, ile kosztuje SEO. Rodzaj i wielkość strony internetowej, zakładane cele, wybrane działania, budżet przeznaczany na content marketing i link-building to elementy, które wpływają na to, ile dana firma powinna przeznaczyć na pozycjonowanie stron – ceny zależą oczywiście także od ofert poszczególnych agencji SEO.
Warto zatem porównywać oferty i sprawdzać, ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google w różnych agencjach, a jednocześnie zestawiać je z oferowanymi przez agencje działaniami. Oczywiście im większy budżet zostanie przeznaczony na SEO, tym więcej efektów będzie można uzyskać w odpowiednio krótkim czasie.
Chciałbyś uzyskać naszą wycenę i dowiedzieć się, jak pozycjonujemy serwisy usługowe lub sklepy internetowe? Skontaktuj się z nami!
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211