Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Kategoria: SEO

Zespół Rocket Media | 5 marca 2018
Content marketing, PPC, SEO

Pozycjonowanie w 2018 r. Czy to „być albo nie być”?

Zwolennicy pozycjonowania twierdzą, że bez tego, mało kto wiedziałby o ich ofertach. Przeciwnicy wnoszą z kolei, że optymalizacja w niewielkim stopniu wpływa na wyniki sprzedaży. Rozbieżne opinie wynikają z błędnego przekonania, że SEO stanowi złoty środek, przyciągający klientów. Rozwijający się rynek sprawia, że w 2018 r. samo pozycjonowanie, choć konieczne, już nie wystarczy, by osiągnąć […]

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 12 października 2017
SEO

Powody, dla których warto przeprowadzić audyt SEO

Audyt SEO jest często niedoceniany przez właścicieli stron i nierzadko traktowany jako fanaberia. Jednak prawidłowo przeprowadzona analiza strony, której zalecenia zostaną wdrożone, może dać witrynie porządnego kopa do przodu. Przeważnie szybki wzrost pozycji nie jest możliwy bez dobrego audytu SEO. Z tego też powodu naszą współpracę zwykle zaczynamy właśnie od niego.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 4 października 2017
SEO

Dobra agencja SEO – 14 pytań, które pomogą w jej wyborze

Według danych udostępnionych przez PwC[1] 55% Polaków kupuje online. Dodatkowo aż 43% osób kupujących stacjonarnie, najpierw przegląda ofertę sklepu i zapoznaje się z produktami w sieci. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej firm chce być widoczna w internecie.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Zespół Rocket Media | 13 września 2017
SEO

Trafny dobór słów kluczowych pod SEO

Umiejętność doboru odpowiednich słów kluczowych przyda Ci się bez względu na to, czy współpracujesz z agencją seo, czy też planujesz samodzielnie pozycjonować swoją stronę. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twój biznes jest promowany w najbardziej korzystny dla Ciebie sposób. Poniżej prezentujemy wskazówki, które pozwolą Ci na prawidłowy dobór słów kluczowych.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 17 sierpnia 2017
PPC, SEO

Jak ustawić cele w Google Analytics?

Cele w Google Analytics (zwane również konwersje) to zestaw działań na Twojej stronie, które uważasz za istotne z punktu widzenia Twojego biznesu.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 17 lipca 2017
SEO

6 ciekawostek na temat Twojej strony firmowej

Nie musisz mieć zainstalowanych żadnych dodatkowych programów ani wykupionych dostępów do specjalistycznych narzędzi, aby przeanalizować dowolną stronę pod kątem najważniejszych informacji. Wcześniej pisaliśmy o wtyczkach, które mogą pomóc przy analizie strony oraz SEO (artykuł: Szybka analiza strony – przydatne wtyczki SEO). Dziś 6 ciekawostek o Twojej witrynie firmowej, które łatwo możesz znaleźć. Wystarczy wiedzieć, gdzie szukać. […]

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 3 lipca 2017
SEO

Pozycjonowanie sklepu internetowego – 11 wskazówek

Nawet jeśli pozycjonowanie sklepu internetowego zleciłeś agencji SEO, jest kilka spraw, o których warto, abyś wiedział. Możesz bowiem w znacznym stopniu przyczynić się do tego, aby Twój sklep osiągał lepsze wyniki. Wystarczy, że wdrożysz tych 11 zagadnień, a pozycja Twojego sklepu powinna się poprawić. Oczywiście możesz również zlecić to zadanie osobie, która projektowała stronę lub skorzystać […]

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 12 czerwca 2017
SEO

Mobilne SEO – podstawowe zagadnienia

Według badań przeprowadzonych w 2016 roku w Polsce na 38,60 miliona mieszkańców używanych jest aż 58,84 miliona urządzeń mobilnych. 75% Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne, a średnio na jednego Polaka przypada 1,7 urządzenia połączonego z internetem. Wszystko to przekłada się także na rosnącą ilość transakcji przeprowadzanych poprzez kanał mobilny.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 12 kwietnia 2017
SEO

Jak zaindeksować stronę w Google – nowy sposób „Submit URL to Google”

Google udostępniło nowy sposób na to, by zaindeksować stronę w Google. Dzięki temu jeszcze łatwiej można dodać nową stronę (dokładniej: URL) do indeksu tej wyszukiwarki. Jest to spore ułatwienie dla każdego, kto do tej pory zajmował się tym tematem. Nowe narzędzie pojawi się bowiem nie gdzie indziej, jak… w samych wynikach wyszukiwania!

Czytaj dalej