Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

czy google indeksuje pliki csv
Krzysztof Gońda | 23 stycznia 2024
SEO

Czy Google indeksuje pliki CSV?

W branży SEO, gdzie każda (nawet pozornie drobna) zmiana może mieć istotny wpływ na rezultat prowadzonych działań, pojawienie się nowości, jaką jest indeksowanie plików CSV przez Google, zasługuje na szczególną uwagę. Pliki CSV, które długo uznawane były przede wszystkim za podstawowy format przechowywania i analizy danych, zyskują obecnie zastosowanie w kontekście optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. […]

Czytaj dalej
Search Generative Experience
Natalia Jara | 14 stycznia 2024
SEO

Search Generative Experience. Jakie zmiany w wyszukiwarce szykują twórcy Google?

2023 rok przyniósł branży technologicznej prawdziwą rewolucję – najpierw swoją premierę miał ChatGPT od OpenAI, niedługo potem na scenę wkroczyła sztuczna inteligencja w wyszukiwarce Bing. Na odpowiedź od Google nie trzeba było długo czekać – w maju jeden z wiodących potentatów sektora technologicznego uruchomił testową wersję zaktualizowanej wyszukiwarki Search Generative Experience. Objaśniamy, jakie funkcjonalności wyróżniają […]

Czytaj dalej
usuwanie treści ze strony
Natalia Jara | 30 listopada 2023
SEO

Czy warto usuwać stare treści ze strony? Eksperci Google odpowiadają

Wraz z ciągle zmieniającymi się preferencjami użytkowników, wielu specjalistów do spraw SEO staje przed dylematem dotyczącym zarządzania publikowanymi na stronach treściami. Zdarza się, że eksperci decydują się na usunięcie starszych tekstów, zakładając, że są one mniej wartościowe lub niezgodne z aktualnymi oczekiwaniami wyszukiwarek. Opublikowane przez członków zespołu Google wytyczne rzucają nowe światło na tę kwestię.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Krzysztof Gońda | 30 października 2023
Strategie

Dlaczego warto zaufać specjalistom SEO/SEM?

Przedsiębiorstwa, które doświadczają kryzysu w czasach niestabilnej koniunktury, są zmuszone do testowania zróżnicowanych metod adaptacji i przetrwania. W tej trudnej chwili kluczem do odzyskania równowagi może być decyzja o współpracy z agencją marketingową. Poznaj sześć powodów, dla których inwestycja ta może okazać się najlepszym rozwiązaniem.

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 15 września 2023
Strategie

Na co idą Twoje pieniądze, czyli jak zweryfikować wydatki na marketing?

Czy wiesz, jak ocenić skuteczność prowadzonych działań marketingowych? Zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem, w którym pomagamy zinterpretować wyniki prac specjalistów w zakresie SEO i kampanii płatnych.

Czytaj dalej
Natalia Jara | 25 sierpnia 2023
Strategie

Rebranding w firmie – czy warto i jak?

Rebranding to o wiele więcej niż odnowienie wyglądu logo marki – proces ten uwzględnia szereg działań, których celem jest zmiana w kontekście wizualno-komunikacyjnym, obejmująca nierzadko dodatkowo przekształcenie firmowej hierarchii wartości. Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę, rozważając rebranding swojej działalności? Podpowiadamy.  

Czytaj dalej
Natalia Jara | 9 sierpnia 2023
Strategie

Stwórz idealny Brief w 5 prostych krokach

Dobrze przygotowany brief stanowi kluczowy element udanej współpracy pomiędzy przedsiębiorcą a zespołem kreatywnym – dzięki starannie sformułowanym wytycznym możesz być bowiem pewien, że Twoje potrzeby biznesowe zostaną odpowiednio zrozumiane. Sprawdź, jak stworzyć kompletny brief dla agencji marketingowej w kilku prostych krokach.

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 20 lipca 2023
Content marketing

Jakość ma znaczenie, czyli jak poradzić sobie z content gap?

Dostarczanie wartościowej, bogatej pod względem merytorycznym treści, przyciąga uwagę użytkowników i angażuje docelową grupę odbiorców naszych komunikatów. Często jednak zdarza się, że klient z jakiegoś powodu nie jest zadowolony z odpowiedzi, którą znalazł na danej stronie. Udaje się więc do witryn alternatywnych, gdyż wcześniej napotkał na zjawisko, zwane content gap. Co dokładnie oznacza ten zwrot? W jaki sposób eliminacja content gap przekłada się na wzmocnienie strategii marketingowej?

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 7 lipca 2023
Aktualności, Strategie

Jak zoptymalizować koszty marketingowe? 5 dobrych praktyk dla przedsiębiorstw

Wysoka inflacja, narastająca presja płacowa i perspektywa spowolnienia gospodarczego to tylko kilka z szeregu czynników, skłaniających przedsiębiorstwa do szukania oszczędności. Jak ograniczyć ponoszone wydatki, nie rezygnując przy tym z ogółu działań marketingowych?

Czytaj dalej