Blog

Trafny dobór słów kluczowych pod SEO

  Umiejętność doboru odpowiednich słów kluczowych przyda Ci się bez względu na to, czy współpracujesz z agencją seo, czy też planujesz samodzielnie pozycjonować swoją stronę. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twój biznes jest promowany w najbardziej korzystny...

Spotkajmy się na InternetBeta 2017

Już 13-15 września 2017 w rzeszowskim Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ odbędzie się kolejna edycja konferencji InternetBeta. Ta pozycja na stałe weszła do kalendarza najważniejszych imprez marketingowych. Potężna dawka wiedzy i spotkania z profesjonalistami to coś,...

Marketing Progress 2017

Już 12 i 13 października będzie można spotkać się z nami podczas konferencji Marketing Progress. Piąta już edycja zapowiada się równie ciekawie, jak jej poprzedniczki. Tym razem to klient będzie w centrum zainteresowania, a my dowiemy się, jak najlepiej  do niego...

Dodaj wideo do swojej wizytówki w Google!

Google ogłosiło[1] wprowadzenie nowego ułatwienia w Google Moja Firma. Od teraz będzie możliwe dodawanie z poziomu wyszukiwarki nie tylko nowych wpisów, ale także i filmików! Jednak opcja ta jest dostępna jedynie dla użytkowników smartfonów z systemem Android. Czy...

Jak ustawić cele w Google Analytics?

  Cele w Google Analytics (zwane również konwersje) to zestaw działań na Twojej stronie, które uważasz za istotne z punktu widzenia Twojego biznesu. Jest to w pewnym sensie powód, dla którego witryna została stworzona. Jak zatem łatwo się domyślić – różne będą...

Pozycjonowanie sklepu internetowego – 11 wskazówek

  Nawet jeśli pozycjonowanie sklepu internetowego zleciłeś agencji SEO, jest kilka spraw, o których warto, abyś wiedział. Możesz bowiem w znacznym stopniu przyczynić się do tego, aby Twój sklep osiągał lepsze wyniki. Wystarczy, że wdrożysz tych 11 zagadnień, a...

SEO copywriting – optymalizacja tekstu na bloga firmowego

Nawet najlepszy tekst nie przyda się do niczego, jeśli nikt go nie przeczyta. Właśnie dlatego tworząc treści na bloga firmowego (i nie tylko) warto korzystać z metod, z jakich korzysta SEO copywriting. Dzięki temu masz szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a...

18 pytań, czyli podstawy AdWords

AdWords to program reklamowy online udostępniony przez Google. Pozwala on reklamować się w udostępnionych do tego miejscach. Dzięki temu firma może pozyskać nowych klientów. W poniższym artykule zebraliśmy najważniejsze zagadnienia, które składają się na podstawy...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl






[recaptcha theme:dark]

tak , wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych [ czytaj więcej ]

tak , wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [ czytaj więcej ]

tak , wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [ czytaj więcej ]