Blog

Szybkie wpisy w Google Moja Firma

Google dodało możliwość publikowania wpisów przy wizytówce firmy. To kolejna nowość, która wspiera lokalny biznes. Tym razem skorzystają zapewne nie tylko małe przedsiębiorstwa, ale także i te większe. Teraz każdy właściciel firmy może dodawać aktualności na temat dostępnej ofert, promocji itp. Wpisy te widoczne są już kilka minut po opublikowaniu, zarówno z poziomu wyników wyszukiwania, jak i map.

Darmowy kreator stron www od Google

Google oficjalnie udostępniło ciekawe narzędzie „Website”, które może ułatwić wejście małego biznesu do świata internetu. Kreator pozwala stworzyć stronę firmową w kilka minut.  Co ważne – ma być ona od razu dostosowana pod urządzenia stacjonarne jak i mobilne....

Mobilne SEO – podstawowe zagadnienia

Według badań przeprowadzonych w 2016 roku w Polsce na 38,60 miliona mieszkańców używanych jest aż 58,84 miliona urządzeń mobilnych. 75% Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne, a średnio na jednego Polaka przypada 1,7 urządzenia połączonego z internetem....

Wprowadzenie nowego produktu na rynek – spektakularny przykład

Chyba każdy właściciel biznesu marzy, by w krótkim czasie zyskać dużą popularność. Niestety przeważnie takie rzeczy nie są możliwe. Przeważnie – bo opisywany dzisiaj przypadek łamie wszelkie zasady i udowadnia, że szybka promocja zupełnie nieznanego produktu w internecie jest możliwa.

5 sprawdzonych sposobów na ciekawy artykuł

  Przypomnij sobie, ile już razy musiałeś napisać artykuł i zupełnie nie miałeś pomysłu, czego właściwie mógłby on dotyczyć. Zewsząd słyszy się o tym, jak ważna jest oryginalna treść, choć z drugiej strony można też odnieść wrażenie, że wszystko zostało już...

Jak zaindeksować stronę w Google – nowy sposób „Submit URL to Google”

Google udostępniło nowy sposób na to, by zaindeksować stronę w Google. Dzięki temu jeszcze łatwiej można dodać nową stronę (dokładniej: URL) do indeksu tej wyszukiwarki. Jest to spore ułatwienie dla każdego, kto do tej pory zajmował się tym tematem. Nowe narzędzie pojawi się bowiem nie gdzie indziej, jak… w samych wynikach wyszukiwania!

Lepiej się pozycjonować czy reklamować?

To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców i merketerów. Przyznajemy, że w takiej lub innej formie słyszeliśmy je wiele razy. A odpowiedź nadal nie jest tak jednoznaczna, jak tego byśmy chcieli. A zwykle brzmi bardzo podobnie: „to zależy”. Jednak w dzisiejszym wpisie szczegółowo wyjaśnimy tak lakoniczne stwierdzenie.


Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl






tak , wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych [ czytaj więcej ]

tak , wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [ czytaj więcej ]

tak , wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [ czytaj więcej ]