W sierpniu Google poinformował o nowym sposobie generowania tytułów dla stron w wynikach wyszukiwania, a także całkowicie odświeżył dokument tłumaczący funkcjonowanie wyszukiwarki. Sprawdź najnowsze SEO Newsy!
Czytaj dalej
Spontaniczny charakter memów często czyni je niezrozumiałymi dla świata reklamy – trendy, które zalewały media społecznościowe jeszcze tydzień temu, w kolejnych dniach zastępowane są zupełnie nowymi obrazkami. Czy warto sięgać po memy w komunikacji swojej firmy? O jakich klientów toczy się gra?
Czytaj dalej
Reklamoza, billboardoza czy szyldoza to określenia, które dobitnie prezentują naszą ocenę względem reklamy outdoorowej. Dlaczego tak bardzo nie lubimy billboardów i jakie są alternatywne formy dotarcia z ofertą do klientów?
Czytaj dalej
W lipcu Google kontynuował aktualizowanie głównego algorytmu wyszukiwarki – July 2021 Core Update, co miało istotny wpływ na pozycje fraz niektórych serwisów. Sprawdź SEO Newsy z lipca 2021 roku!
Czytaj dalej
Zacząłeś współpracę z agencją marketingową? Zapoznaj się z poniższym artykułem i dowiedz się, jak wspólnie osiągnąć wymarzoną sprzedaż i widoczność w sieci.
Czytaj dalej
Świat e-marketingu szczyci się pełną transparentnością prowadzonych działań i tysiącem wskaźników oceny ich skuteczności. Czy tak jest naprawdę? Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, na które wskaźniki kampanii on-line powinieneś zwracać szczególną uwagę.
Czytaj dalej
W czerwcu Google oficjalnie poinformował o aktualizacji głównego algorytmu – June 2021 Core Update i zapowiedział jej kontynuację w lipcu. Sprawdź SEO Newsy z czerwca 2021 roku!
Czytaj dalej
Promocja nie przełożyła się na sprzedaż? Informacja o nowej usłudze przeszła po internecie bez echa? Być może padłeś ofiarą starcia z silną, dobrze zorganizowaną konkurencją. Zapoznaj się z poradami naszych ekspertów SEO i PPC, którzy podpowiadają, jak pokonać największych rywali w sieci.
Czytaj dalej
Prowadzisz firmę, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę z e-marketingiem? A może posiadasz już pierwsze doświadczenia z reklamą w sieci, lecz nie przyniosła Ci oczekiwanych zysków? Zapoznaj się z poniższym artykułem i dowiedz się, na jakie korzyści możesz liczyć, wiążąc się z kompetentną agencją marketingową.
Czytaj dalej