Twój produkt bądź usługa są atrakcyjne, a mimo tego nie osiągasz zamierzonych celów? Ten tekst pomoże Ci poznać zwyczaje i osobowość Twoich odbiorców, a tym samym – uzyskać lepsze wyniki sprzedażowe.
Czytaj dalej
Czym jest clickbait i czy opieranie marketingu na chwytliwych nagłówkach to zawsze zły pomysł? Dowiedz się, jak prowadzić skuteczną i etyczną komunikację z klientem w praktyce.
Czytaj dalej
Nawet najbardziej wartościowa i merytoryczna treść nie spełni postawionego przed nią zadania, jeśli nie zostanie osadzona w atrakcyjnej formie wizualnej. Jak powinna wyglądać strona firmowego bloga, aby poruszanie się po niej było proste i intuicyjne?
Czytaj dalej
Zadaniem sprzedawców działających w świecie e-commerce jest przebicie się z ofertą do klienta, zainteresowanie go produktami i wizją firmy, a także zbudowanie zaufania. A w jaki sposób wznieść komunikację z klientem na nowy poziom? Przedstawiamy 6 wskazówek, jak to zrobić.
Czytaj dalej
Od instagramowych rolek po Facebook Watch – internauci z całego świata błyskawicznie zakochali się w krótkometrażowych filmikach, obecnych na niemal wszystkich platformach social mediowych. Czy forma ta niesie ze sobą potencjał reklamowy również dla Twojej marki?
Czytaj dalej
Niemal wszystkie największe marki wydają krocie na kampanie reklamowe. Skąd ludzie mają wiedzieć, że sprzedajesz wysokiej jakości wyroby, skoro nie wspomnisz o nich słowem? Dowiedz się, na czym polega copywriting sprzedażowy.
Czytaj dalej
Real-time marketingiem nazywamy podejmowane doraźnie działania promocyjne, związane z bieżącymi wydarzeniami z całego świata. Jak okiełznać RTM i na stałe wcielić go w komunikację swojej firmy?
Czytaj dalej
W grudniu Google po raz kolejny przeprowadził poważną aktualizację – December 2021 Product Reviews Update, aktualizował lokalne wyniki wyszukiwania, a także zmienił widok sekcji Top Stories. Sprawdźcie ostatnie w 2021 roku SEO Newsy!
Czytaj dalej
Choć SEO utożsamiamy obecnie z działaniami dostosowanymi do wymogów wyszukiwarki Google, historia pozycjonowania jest starsza niż wiodący produkt marki z Mountain View. Co zapoczątkowało optymalizację domen i jak rozwijała się ona na przestrzeni lat?
Czytaj dalej