Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

nagłówki clickbaitowe
Magdalena Smyk | 2 marca 2022
Content marketing

Dlaczego clickbait działa, ale mimo tego, nie warto go stosować?

Czym jest clickbait i czy opieranie marketingu na chwytliwych nagłówkach to zawsze zły pomysł? Dowiedz się, jak prowadzić skuteczną i etyczną komunikację z klientem w praktyce.

Czytaj dalej
treści a user experience
Krzysztof Gońda | 18 lutego 2022
Content marketing

Jak tworzyć treści w duchu user experience?

Nawet najbardziej wartościowa i merytoryczna treść nie spełni postawionego przed nią zadania, jeśli nie zostanie osadzona w atrakcyjnej formie wizualnej. Jak powinna wyglądać strona firmowego bloga, aby poruszanie się po niej było proste i intuicyjne?

Czytaj dalej
komunikacja z klientem w e-commerce
Magdalena Smyk | 3 lutego 2022
Content marketing

6 rad, jak poprawić komunikację z klientem w e-commerce

Zadaniem sprzedawców działających w świecie e-commerce jest przebicie się z ofertą do klienta, zainteresowanie go produktami i wizją firmy, a także zbudowanie zaufania. A w jaki sposób wznieść komunikację z klientem na nowy poziom? Przedstawiamy 6 wskazówek, jak to zrobić.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
reklama wideo - czy warto w nią inwestować
Krzysztof Gońda | 27 stycznia 2022
Content marketing, Social Media, Strategie

Czy powinieneś inwestować w reklamę w formie wideo?

Od instagramowych rolek po Facebook Watch – internauci z całego świata błyskawicznie zakochali się w krótkometrażowych filmikach, obecnych na niemal wszystkich platformach social mediowych. Czy forma ta niesie ze sobą potencjał reklamowy również dla Twojej marki?

Czytaj dalej
mężczyzna piszący na laptopie
Magdalena Smyk | 13 stycznia 2022
Content marketing

Jak skutecznie sprzedawać słowem, czyli po co Ci copywriting

Niemal wszystkie największe marki wydają krocie na kampanie reklamowe. Skąd ludzie mają wiedzieć, że sprzedajesz wysokiej jakości wyroby, skoro nie wspomnisz o nich słowem? Dowiedz się, na czym polega copywriting sprzedażowy.

Czytaj dalej
real-time marketing
Krzysztof Gońda | 5 stycznia 2022
Content marketing, Strategie

Czy real-time marketing można zaplanować?

Real-time marketingiem nazywamy podejmowane doraźnie działania promocyjne, związane z bieżącymi wydarzeniami z całego świata. Jak okiełznać RTM i na stałe wcielić go w komunikację swojej firmy?

Czytaj dalej
SEO News grudzień 2021
Paweł Mierzchała | 3 stycznia 2022
Nowości Branżowe, SEO

SEO News GRUDZIEŃ 2021: Google December 2021 Product Reviews Update

W grudniu Google po raz kolejny przeprowadził poważną aktualizację – December 2021 Product Reviews Update, aktualizował lokalne wyniki wyszukiwania, a także zmienił widok sekcji Top Stories. Sprawdźcie ostatnie w 2021 roku SEO Newsy!

Czytaj dalej
krótka historia SEO
Krzysztof Gońda | 20 grudnia 2021
SEO

Ewolucja SEO, czyli jak powstawało pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Choć SEO utożsamiamy obecnie z działaniami dostosowanymi do wymogów wyszukiwarki Google, historia pozycjonowania jest starsza niż wiodący produkt marki z Mountain View. Co zapoczątkowało optymalizację domen i jak rozwijała się ona na przestrzeni lat?

Czytaj dalej
Pinterest - jak wykorzystać jego potencjał
Magdalena Smyk | 5 grudnia 2021
Social Media, Strategie

Pinterest rośnie w siłę – wykorzystaj potencjał marketingowy platformy

Czy wiesz, że polski Pinterest gromadzi aż 4,3 miliona aktywnych użytkowników? A 92% z nich zagląda na portal przynajmniej raz dziennie i odkrywa przepisy, szuka pomysłów do domu czy na spędzenie wolnego czasu? Twoje produkty mogą znaleźć się w gronie inspiracji – dowiedz się jak.

Czytaj dalej