Choć SEO utożsamiamy obecnie z działaniami dostosowanymi do wymogów wyszukiwarki Google, historia pozycjonowania jest starsza niż wiodący produkt marki z Mountain View. Co zapoczątkowało optymalizację domen i jak rozwijała się ona na przestrzeni lat?
Czytaj dalej
Czy wiesz, że polski Pinterest gromadzi aż 4,3 miliona aktywnych użytkowników? A 92% z nich zagląda na portal przynajmniej raz dziennie i odkrywa przepisy, szuka pomysłów do domu czy na spędzenie wolnego czasu? Twoje produkty mogą znaleźć się w gronie inspiracji – dowiedz się jak.
Czytaj dalej
W listopadzie Google przeprowadził kolejną aktualizację głównego algorytmu (November 2021 Core Update), odświeżył wygląd panelu Search Console, a także przeniósł na inną domenę popularne narzędzie PageSpeed Insights. Sprawdźcie nowe SEO Newsy!
Czytaj dalej
W jaki sposób wybrany kanał komunikacji wpływa na tworzone przez nas treści? Co łączy, a co dzieli najważniejsze platformy społecznościowe w internecie? Zapoznaj się z poniższym artykułem i zyskaj nowe spojrzenie na planowaną strategię komunikacyjną.
Czytaj dalej
W październiku Google zaktualizował rekomendacje dotyczące tworzenia „linków z tytułem”, czyli tytułów stron widocznych w wyszukiwarce czy wiadomościach. Zapraszamy do sprawdzenia październikowych SEO Newsów!
Czytaj dalej
Dostarcza emocji, podkręca sprzedaż i potrafi zwiększyć liczbę udostępnień w social media nawet o 500% – w dzisiejszym wpisie przybliżymy postać tzw. brand hero. Poznaj działanie bohatera marki i dowiedz się, jak stworzyć maskotkę, która ma dar przekonywania.
Czytaj dalej
Rozbudowa dotychczasowej oferty to doskonała okazja na odświeżenie relacji biznesowej z obecnymi partnerami. Zmiany te mogą pomóc nam również w pozyskaniu nowych klientów. Jakie rodzaje działań powinny przynieść nam najlepsze rezultaty?
Czytaj dalej
We wrześniu Google m.in. poinformował o zakończeniu wdrażania Page Experience Update, a także przekazał więcej informacji na temat sposobu generowania tytułów stron w wynikach wyszukiwania. Poznaj wrześniowe SEO Newsy!
Czytaj dalej
Kiedy możemy spodziewać się rezultatów pozycjonowania? Co zrobić, gdy na wyniki musimy czekać dłużej niż zwykle? Przeczytaj nasz najnowszy artykuł i dowiedz się, co wpływa na efekt podjętych działań SEO.
Czytaj dalej