Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

Podsumowanie roku 2022 w Rocket Media
Magdalena Pawelec | 4 stycznia 2023
Aktualności, O nas

2022 – podsumowujemy rok w Rocket Media

Choć miniony rok gospodarczo i geopolitycznie był trudny, śmiało możemy go zaliczyć do jednych z tych najbardziej wartościowych dla agencji.

Czytaj dalej
black friday
Natalia Jara | 24 listopada 2022
Aktualności

Jak nie dać się oszukać w Black Friday 2022? Sprawdź, czy promocja rzeczywiście jest promocją

Sklepy kuszą atrakcyjnymi zniżkami, oferując klientom nawet kilkudziesięcioprocentowe rabaty. Podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę, kupując towar w ramach Black Friday 2022.

Czytaj dalej
czym jest employer branding
Magdalena Smyk | 12 lipca 2022
Content marketing, Social Media, Strategie

4 porady w sprawie skutecznego Employer Brandingu

Atrakcyjny odbiór firmy w oczach potencjalnych współpracowników i osób, które już są związane zawodowo z organizacją, wymaga szeregu działań skupionych na budowaniu marki pracodawcy. Czym jest Employer Branding?

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
zmiany w Google - czerwiec 2022
Zespół Rocket Media | 28 czerwca 2022
Aktualności, Nowości Branżowe

SEO News: Google Analytics 4 i nie tylko

Na przestrzeni ostatnich miesięcy Google zapowiedział wdrożenie szeregu zmian, które mogą przełożyć się na wyniki prowadzonych działań z zakresu pozycjonowania oraz kampanii płatnych. Poznaj najważniejsze nowości!

Czytaj dalej
skuteczna kampania PPC
Krzysztof Gońda | 22 czerwca 2022
PPC, Strategie

Skuteczna kampania PPC – o jaką konwersję możemy się starać?

Ile wynosi przeciętna konwersja dla kampanii płatnych w 2022 roku? Jak poprawić osiąganą konwersję? Zapraszamy do lektury naszego najnowszego artykułu.

Czytaj dalej
jak przekonać Klienta do SEO
Krzysztof Gońda | 31 maja 2022
SEO, Strategie

Jak przekonać do SEO, czyli inwestycja w pozycjonowanie oczami naszych specjalistów

Jak namówić przełożonych do inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej? O opinie zapytaliśmy naszych ekspertów SEO.

Czytaj dalej
język korzyści pozwala sprzedawać drożej
Magdalena Smyk | 27 kwietnia 2022
Content marketing

W ten sposób znane marki sprzedają drożej. Znasz go?

Co sprawia, że decydujemy się na kupienie danej rzeczy? Czym jest język korzyści i dlaczego pozwala znanym markom sprzedawać drożej? W jaki sposób zastosować go w sprzedaży, ale również do promocji treści?

Czytaj dalej
geomarketing - strategia
Krzysztof Gońda | 7 kwietnia 2022
PPC, Strategie

Geomarketing – czy warto dopasowywać reklamy do lokalizacji użytkowników?

Jakie przewagi może zapewnić naszej firmie strategia marketingowa, która jest oparta na lokalizacji? Zapoznaj się z poniższym artykułem i dowiedz się, jak sprawić, aby Twoje komunikaty dotarły do potencjalnych odbiorców w odpowiednim czasie i miejscu.

Czytaj dalej
potrzeby klientów - techniki dotarcia do nich
Magdalena Smyk | 17 marca 2022
Content marketing, PPC, SEO, Social Media, Strategie

Kim jest persona marketingowa? Poznaj potrzeby klientów i techniki, by do nich dotrzeć

Twój produkt bądź usługa są atrakcyjne, a mimo tego nie osiągasz zamierzonych celów? Ten tekst pomoże Ci poznać zwyczaje i osobowość Twoich odbiorców, a tym samym – uzyskać lepsze wyniki sprzedażowe.

Czytaj dalej