Dominacja wyszukiwarki Google na rynku internetowym dała firmie z Mountan View pozycje lidera, z wyszukiwarki Google korzysta większa cześć krajów świata, wyjątkiem są Chiny z wyszukiwarką Baidu oraz nasi wschodni sąsiedzi – Rosja z wyszukiwarką Yandex. Wytyczne dotyczące optymalizacji stron w Google znamy, jednak na co należy zwrócić uwagę jeśli chcemy uzyskać wysoką pozycję w […]
Czytaj dalej
Pozycjonowanie, optymalizacja, SEO, SEM, off-page i wiele innych terminów występuje co i rusz w pojawiających się w sieci artykułach szeroko traktujących o stronach www w kontekście wyszukiwarek internetowych.
Czytaj dalej
Marketing szeptany to obecnie coraz szerzej i kreatywniej wykorzystywany rodzaj kampanii reklamowej, opierający sie na spontanicznym transferze informacji marketingowej do odbiorców, a więc potencjalnych klientów danej firmy.
Czytaj dalej
Chyba nie trzeba nikogo przekonywać do tego, jak dużą rolę odgrywają media społecznościowe w budowaniu marki. Popularne stwierdzenie: “nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz”, jest też aktualne dla wielu firm. Nic więc dziwnego, że najważniejsze czynniki wpływające na pozycje w wyszukiwarce są właśnie związane z mediami społecznościowymi.
Czytaj dalej
Wszyscy widzą, patrząc na różne promocje w marketach i oferty operatorów, że zalewa nas od dłuższego czasu fala urządzeń mobilnych. Zarówno smartphone’ów jak i tabletów. I to dzięki nim mamy niesamowicie ułatwiony dostęp do sieci.
Czytaj dalej
Wyszukiwania lokalne są coraz częściej używane przez użytkowników, co zostało dostrzeżone i usprawnione przez Google. Nic więc dziwnego, że pozycjonowanie lokalne jest coraz bardziej łakomym kąskiem dla wielu firm.
Czytaj dalej
Trzeba przyznać, że wydarzenia ostatnich miesięcy były niezwykle emocjonujące dla branży SEO. Gwałtowne spadki pozycji przyprawiały o kolejne siwe włosy wielu pozycjonerów i właścicieli stron. Google, zgodnie z zapowiedziami, przeprowadzał kolejne aktualizacje algorytmów mające zlikwidować strony pozycjonujące się technikami Black Hat Seo. Niestety, do dziś nie wyjaśniono, dlaczego niektóre strony zaliczyły spore spadki a inne […]
Czytaj dalej
W wyszukiwarce Google można szukać nie tylko stron internetowych, ale również grafik i innych źródeł. W przypadku obrazków możemy dodatkowo wyselekcjonować interesujące nas cechy, takie jak wielkość, kolor oraz typ obrazka. Ten rodzaj wyszukiwarki jest ważny dla niektórych branż, wśród których znajdują się m.in. aranżacje domu, dekoracje, ubrania czy biżuteria. Dla nich optymalizacja i pozycjonowanie […]
Czytaj dalej
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku 2012, taka data jest wspaniałą okazją do podsumowania tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. W branży SEO zanotowano wiele zmian, w dodatku większość z nich wywoływała spore emocje. Możemy więc przypomnieć najważniejsze wydarzenia oraz opowiedzieć o bohaterze roku, czyli wyszukiwarce Google i jej nowych algorytmach.
Czytaj dalej