Performance Max to ciesząca się dużym zainteresowaniem unowocześniona metoda prowadzenia inteligentnych kampanii produktowych. Wiesz jak działa Performance Max oraz jakie korzyści może przynieść? Zapraszamy do artykułu
Czytaj dalej
Pliki Cookies od ponad 20 lat mają ogromne znaczenie dla działań prowadzonych przez marketingowców. Koniec ciasteczek nie oznacza jednak, że kampanie reklamowe będą musiały obejść się bez precyzyjnego mierzenia konwersji czy skutecznego targetowania.
Czytaj dalej
Choć miniony rok gospodarczo i geopolitycznie był trudny, śmiało możemy go zaliczyć do jednych z tych najbardziej wartościowych dla agencji.
Czytaj dalej
Sklepy kuszą atrakcyjnymi zniżkami, oferując klientom nawet kilkudziesięcioprocentowe rabaty. Podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę, kupując towar w ramach Black Friday 2022.
Czytaj dalej
Atrakcyjny odbiór firmy w oczach potencjalnych współpracowników i osób, które już są związane zawodowo z organizacją, wymaga szeregu działań skupionych na budowaniu marki pracodawcy. Czym jest Employer Branding?
Czytaj dalej
Na przestrzeni ostatnich miesięcy Google zapowiedział wdrożenie szeregu zmian, które mogą przełożyć się na wyniki prowadzonych działań z zakresu pozycjonowania oraz kampanii płatnych. Poznaj najważniejsze nowości!
Czytaj dalej
Ile wynosi przeciętna konwersja dla kampanii płatnych w 2022 roku? Jak poprawić osiąganą konwersję? Zapraszamy do lektury naszego najnowszego artykułu.
Czytaj dalej
Jak namówić przełożonych do inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej? O opinie zapytaliśmy naszych ekspertów SEO.
Czytaj dalej
Co sprawia, że decydujemy się na kupienie danej rzeczy? Czym jest język korzyści i dlaczego pozwala znanym markom sprzedawać drożej? W jaki sposób zastosować go w sprzedaży, ale również do promocji treści?
Czytaj dalej