Pytanie, jak długo trzeba czekać na wypozycjonowanie strony internetowej to standard przy rozmowach z klientem. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z podstawowej kwestii, że pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania Google to działanie zależne od bardzo wielu czynników, od konkurencyjności fraz, przez złożoność samej strony, na budżecie kończąc.
Czytaj dalej
Optymalizacja strony internetowej i optymalizacja profilu firmowego na Facebooku to nie jedyne wyzwania, jakie na polu pozycjonowania w wynikach wyszukiwania swojej marki, podjąć musi specjalista od marketingu internetowego w swojej firmie. Coraz większe znaczenie w kontekście wyszukiwania i prezentowania wyników wyszukiwania na stronie Google’a zyskuje wykorzystanie w tym celu dodatkowego, oczywiście odpowiednio zaprojektowanego, profilu Google+. […]
Czytaj dalej
Chcecie uatrakcyjnić wyniki wyszukiwania? Nic prostszego. W poniższym artykule dowiecie się czym są Rich Snippets, na czym polegają oraz jak je wykorzystać i zaimplementować.
Czytaj dalej
Chyba każdy, kto prowadzi sklep internetowy zmaga się z tym problemem: około 70% klientów opuszcza koszyk zakupowy bez dokonania transakcji. Strata jest bolesna, ponieważ klient był o krok od zakupu, brakowało dosłownie kilku kliknięć – a jednak zrezygnował!
Czytaj dalej
Wyszukiwarka Google z pewnością jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową na świecie. Każdego dnia obsługuje miliony zapytań od swoich użytkowników. Nic więc dziwnego, że wśród wpisywanych w pole wyszukiwania fraz znajdują się także sformułowania… co najmniej dziwne i na swój sposób ciekawe.
Czytaj dalej
Dominacja wyszukiwarki Google na rynku internetowym dała firmie z Mountan View pozycje lidera, z wyszukiwarki Google korzysta większa cześć krajów świata, wyjątkiem są Chiny z wyszukiwarką Baidu oraz nasi wschodni sąsiedzi – Rosja z wyszukiwarką Yandex. Wytyczne dotyczące optymalizacji stron w Google znamy, jednak na co należy zwrócić uwagę jeśli chcemy uzyskać wysoką pozycję w […]
Czytaj dalej
Pozycjonowanie, optymalizacja, SEO, SEM, off-page i wiele innych terminów występuje co i rusz w pojawiających się w sieci artykułach szeroko traktujących o stronach www w kontekście wyszukiwarek internetowych.
Czytaj dalej
Marketing szeptany to obecnie coraz szerzej i kreatywniej wykorzystywany rodzaj kampanii reklamowej, opierający sie na spontanicznym transferze informacji marketingowej do odbiorców, a więc potencjalnych klientów danej firmy.
Czytaj dalej
Chyba nie trzeba nikogo przekonywać do tego, jak dużą rolę odgrywają media społecznościowe w budowaniu marki. Popularne stwierdzenie: “nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz”, jest też aktualne dla wielu firm. Nic więc dziwnego, że najważniejsze czynniki wpływające na pozycje w wyszukiwarce są właśnie związane z mediami społecznościowymi.
Czytaj dalej