
Audyt SEO
Coraz więcej agencji SEO, w tym oczywiście Rocket Media, proponuje jako jeden z początkowych etapów prac audyt SEO.
Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.
Coraz więcej agencji SEO, w tym oczywiście Rocket Media, proponuje jako jeden z początkowych etapów prac audyt SEO.
Jak ostatnio można zauważyć Google zmienia, zmienia i jeszcze raz zmienia. Modyfikacje dotyczą wyszukiwarki Google, pocztę Gmail oraz Google Analitycs. Tym razem czas przyszedł na Google AdWords co zapewne nie umknęło już stałym użytkownikom tego systemu.
Google bardzo lubi zwierzęta. Skąd ten wniosek? 26 września 2013 Google ogłosił, że został wypuszczony nowy algorytm wyszukiwarki o wdzięcznej nazwie “Koliber” (Hummingbird). Stworzenie w rzeczywistości niewielkich rozmiarów, ale bardzo szybkie i zwinne – taki też ma być nowy algorytm Google.
Dzisiaj postanowiłem przetestować narzędzie dostępne w Google Webmaster Tools – Marker danych. Ma ono za zadanie wyróżnienie ważnych informacji na stronie. Jakie informacje proponuje nam narzędzie?
Od jakiegoś czasu (już od okolic lutego) Google sygnalizowało wprowadzenie nowego menu. Czytając blogi SEO natrafiłem na informację, że zmiana zaczyna się pojawiać. W dniu dzisiejszym wchodząc na prywatną skrzynkę zniknął stary (dobry) czarny pasek z linkami do różnych usług Google a pojawiła się nowa ikonka. Po jej naciśnięciu pojawia nam się przejrzyste menu z […]
Wśród czynników, które współcześnie mogą mieć duży wpływ na ranking stron w wynikach wyszukiwania, wymienia się możliwość przypisania autorstwa do publikowanej treści. W branży SEO kwestie Authorship, to jedne z najbardziej gorących tematów kończącego się już (niestety) lata.
Często spotykamy się z pojęciami przekierowań 301 i tagów canonical. Prawie zawsze jako specjaliści SEO wspominamy o nich we wskazówkach optymalizacyjnych przygotowywanych dla Klientów, dlatego postaram się przybliżyć temat w jasnej formie – w formie “co, jak i dlaczego”.
Z rosnącą popularnością serwisu społecznościowego Facebook wśród chyba każdej grupy społecznej nowoczesnego, innowacyjnego świata, bez wątpienia idzie w parze znaczenie tego portalu w dziedzinie marketingu i biznesu. Zależność jest prosta i znana od zawsze: gdzie najwięcej osób spędza czas wolny, tam warto inwestować w reklamę.
Nie brakuje chyba użytkowników wyszukiwarki Google, którzy nie spotkaliby sie z charakterystycznymi zmianami loga swojej ulubionej, najczęściej pierwszej otwieranej w przeglądarce strony internetowej. Zmiana loga głównej strony Google to jeden z elementów nieszablonowej i luźnej polityki tej niewątpliwie innowacyjnej firmy o globalnym zasięgu.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211