Google nieustannie wprowadza zmiany, które istotnie wpływają na działania pozycjonerskie. Z racji, że SEO dotyczy bezpłatnych (organicznych) wyników wyszukiwania, Google nieprzychylnie spogląda na działania, które mogą podnieść widoczność strony, zwłaszcza jeśli istnieje możliwość prowadzenia płatnych kampanii AdWords.
Czytaj dalej
Banery reklamowe jakie widzimi na stronach internetowych w postacji kreacji graficznych zwane są popularnie reklamą displayową. Jest to jeden z najczęściej używanych modeli reklamy internetowej.
Czytaj dalej
Jak już powszechnie wiadomo ‘Content is the King!’. By Google w odpowiedni sposób “interesował się” stroną treść na niej musi być nie dość, że wartościowa i unikalna, co jest wręcz oczywiste, ale jeszcze odpowiednio sformatowana i przygotowana.
Czytaj dalej
Google zmienia się w każdym obszarze. Widzimy to po pozycjach (wyższych i niższych), zmianach interfejsu Google AdWords czy zmianach w Google Analytics.
Czytaj dalej
Yandex – najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Rosji, a tym samym 8 na Świecie. Jej udział na internetowym rynku rosyjskim wynosi ok. 64%, natomiast z Google – giganta na rynku światowym, w Rosji korzysta jedynie 26% użytkowników Internetu. W związku z powyższymi statystykami, w przypadku chęci wejścia na internetowy rynek Rosyjski, wyszukiwarka Yandex nie może zostać pominięta.
Czytaj dalej
Użytkownicy urządzeń mobilnych zaczynają stanowić coraz większy odsetek osób korzystających z Internetu. Wynika to nie tylko z raportów marketingowych, ale można to również zaobserwować analizując dane z Google Analytics. Nowa era konsumpcji treści zamieszczanych w Internecie zbliża się wielkimi krokami.
Czytaj dalej
Obecnie każdemu, kto robi zakupy w Internecie zależy, aby w wynikach wyszukiwania pokazywały się jak najbardziej trafne odpowiedzi na wpisane do wyszukiwarki zapytanie. Teraz, w łatwy i bezpośredni sposób można z reklamy zadzwonić do firmy, która nas interesuje czy dowiedzieć się jaka jest jej lokalizacja. Wysoki współczynnik klikalności i duża skuteczność reklamy jest efektem rozszerzonych […]
Czytaj dalej
Jak pewnie wielu z Was zauważyła Google włącza możliwość wyboru unikalnego adresu w przyjaznej formie. Wyboru często jednak narzuconego. W przypadku stron Google+ mamy możliwość tylko zaakceptowania narzuconego nazwy. W profilu prywatnym mamy natomiast pewną możliwość wyboru, jednak w tym przypadku Google stara się ustalić nazwę dość precyzyjnie. Wszak chodzi tutaj tylko o imię i […]
Czytaj dalej
Liście spadają z drzew, dzień coraz krótszy, a Google wprowadza kolejne (jesienne) zmiany w najbardziej rozbudowanym i darmowym programie do analityki stron internetowych – Google Analytics. Sprawdź na jakie zmiany tym razem zdecydował się gigant z Mountain View.
Czytaj dalej