Z rosnącą popularnością serwisu społecznościowego Facebook wśród chyba każdej grupy społecznej nowoczesnego, innowacyjnego świata, bez wątpienia idzie w parze znaczenie tego portalu w dziedzinie marketingu i biznesu. Zależność jest prosta i znana od zawsze: gdzie najwięcej osób spędza czas wolny, tam warto inwestować w reklamę.
Czytaj dalej
Nie brakuje chyba użytkowników wyszukiwarki Google, którzy nie spotkaliby sie z charakterystycznymi zmianami loga swojej ulubionej, najczęściej pierwszej otwieranej w przeglądarce strony internetowej. Zmiana loga głównej strony Google to jeden z elementów nieszablonowej i luźnej polityki tej niewątpliwie innowacyjnej firmy o globalnym zasięgu.
Czytaj dalej
O Narzędziach dla Webmasterów często wspominaliśmy na naszym seoblogu. Warto jednak uporządkować sobie wiedzę na ten temat. Możliwości, jakie kryją się w tym narzędziu są duże i dlatego warto podpiąć do niego swoją domenę. Sama instalacja nie jest trudna, a ułatwia ją dokładna instrukcja podana na stronie.
Czytaj dalej
Jak wiadomo kalifornijska firma odpowiedzialna za Google Maps nie ma sobie równych. Ich monopol na rynku ma sprawia, że konkurencja w postaci Binga czy Nokii HERE nie zagrozi im nawet po wprowadzeniu reklam… Tak. Dokładnie chodzi o reklamy w mapach. Jak się okazuje nie jest tak źle i nie mamy czego się obawiać. O reklamach […]
Czytaj dalej
SEO i AdWords to dwa różne podejścia do zagadnienia reklamy, skoncentrowanej wokół wyszukiwarki internetowej, a konkretnie wyszukiwarki Google, która jako jedyna dociera do prawie wszystkich użytkowników (a więc potencjalnych klientów z punktu widzenia reklamy) Internetu.
Czytaj dalej
Wiemy jakie efekty mają przynieść działania pozycjonujące stronę: budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki, zwiększenie ruchu na stronie, co skutkuje wyższymi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Nie wszyscy jednak są świadomi, że mogą zostać podjęte działania depozycjonujące stronę.
Czytaj dalej
Tak, jak istnieją złote zasady pozycjonowania, tak też należy pamiętać o tym, że nie wszystko podczas optymalizowania swojej witryny jest zjawiskiem pozytywnym i skutecznym (czy nawet: neutralnym!). Bardzo łatwo podczas pozycjonowania przesadzić i zamiast cieszyć się lepszą pozycją strony na liście wyszukiwania Google, stracić dawną pozycję lub… zostać całkowicie wykluczonym z wyników. Czego więc nie […]
Czytaj dalej
Przy pozycjonowaniu bloga internetowego bierze się pod uwagę dwa aspekty: wartościową treść, a także optymalizację szablonu pod kątem wyszukiwarek internetowych. O ile pierwszy aspekt każdy internetowy publicysta musi traktować indywidualnie i we własnym zakresie dbać o szereg ciekawych tematów i tekstów, o tyle kwestia optymalizacji (szczególnie na blogach opartych o silnik WordPress) pozostaje wspólna dla […]
Czytaj dalej
Pozycjonowanie stron internetowych, jak każdy proces zorientowany na osiągnięcie lepszych wyników w Internecie, rządzi się pewnymi zasadami. Poniżej przedstawiamy najważniejsze, złote zasady pozycjonowania, które pozwolą z czasem poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania:
Czytaj dalej