Kosmetyka Google+
Google zmienia się w każdym obszarze. Widzimy to po pozycjach (wyższych i niższych), zmianach interfejsu Google AdWords czy zmianach w Google Analytics.
Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.
Google zmienia się w każdym obszarze. Widzimy to po pozycjach (wyższych i niższych), zmianach interfejsu Google AdWords czy zmianach w Google Analytics.
Yandex – najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Rosji, a tym samym 8 na Świecie. Jej udział na internetowym rynku rosyjskim wynosi ok. 64%, natomiast z Google – giganta na rynku światowym, w Rosji korzysta jedynie 26% użytkowników Internetu. W związku z powyższymi statystykami, w przypadku chęci wejścia na internetowy rynek Rosyjski, wyszukiwarka Yandex nie może zostać pominięta.
Użytkownicy urządzeń mobilnych zaczynają stanowić coraz większy odsetek osób korzystających z Internetu. Wynika to nie tylko z raportów marketingowych, ale można to również zaobserwować analizując dane z Google Analytics. Nowa era konsumpcji treści zamieszczanych w Internecie zbliża się wielkimi krokami.
Obecnie każdemu, kto robi zakupy w Internecie zależy, aby w wynikach wyszukiwania pokazywały się jak najbardziej trafne odpowiedzi na wpisane do wyszukiwarki zapytanie. Teraz, w łatwy i bezpośredni sposób można z reklamy zadzwonić do firmy, która nas interesuje czy dowiedzieć się jaka jest jej lokalizacja. Wysoki współczynnik klikalności i duża skuteczność reklamy jest efektem rozszerzonych […]
Jak pewnie wielu z Was zauważyła Google włącza możliwość wyboru unikalnego adresu w przyjaznej formie. Wyboru często jednak narzuconego. W przypadku stron Google+ mamy możliwość tylko zaakceptowania narzuconego nazwy. W profilu prywatnym mamy natomiast pewną możliwość wyboru, jednak w tym przypadku Google stara się ustalić nazwę dość precyzyjnie. Wszak chodzi tutaj tylko o imię i […]
Liście spadają z drzew, dzień coraz krótszy, a Google wprowadza kolejne (jesienne) zmiany w najbardziej rozbudowanym i darmowym programie do analityki stron internetowych – Google Analytics. Sprawdź na jakie zmiany tym razem zdecydował się gigant z Mountain View.
Coraz więcej agencji SEO, w tym oczywiście Rocket Media, proponuje jako jeden z początkowych etapów prac audyt SEO.
Jak ostatnio można zauważyć Google zmienia, zmienia i jeszcze raz zmienia. Modyfikacje dotyczą wyszukiwarki Google, pocztę Gmail oraz Google Analitycs. Tym razem czas przyszedł na Google AdWords co zapewne nie umknęło już stałym użytkownikom tego systemu.
Google bardzo lubi zwierzęta. Skąd ten wniosek? 26 września 2013 Google ogłosił, że został wypuszczony nowy algorytm wyszukiwarki o wdzięcznej nazwie “Koliber” (Hummingbird). Stworzenie w rzeczywistości niewielkich rozmiarów, ale bardzo szybkie i zwinne – taki też ma być nowy algorytm Google.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-125 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211