Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

Zespół Rocket Media | 25 listopada 2013
PPC

Jak AdWords może wesprzeć działania SEO?

Google nieustannie wprowadza zmiany, które istotnie wpływają na działania pozycjonerskie. Z racji, że SEO dotyczy bezpłatnych (organicznych) wyników wyszukiwania, Google nieprzychylnie spogląda na  działania, które mogą podnieść widoczność strony, zwłaszcza jeśli istnieje możliwość prowadzenia płatnych kampanii AdWords.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 22 listopada 2013
Nowości Branżowe

Nowe rozmiary banerów reklamowych w AdWords

Banery reklamowe jakie widzimi na stronach internetowych w postacji kreacji graficznych zwane są popularnie reklamą displayową. Jest to jeden z najczęściej używanych modeli reklamy internetowej.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 15 listopada 2013
SEO

Optymalizacja treści stron

Jak już powszechnie wiadomo ‘Content is the King!’. By Google w odpowiedni sposób “interesował się” stroną treść na niej musi być nie dość, że wartościowa i unikalna, co jest wręcz oczywiste, ale jeszcze odpowiednio sformatowana i przygotowana.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Zespół Rocket Media | 14 listopada 2013
SEO

Kosmetyka Google+

Google zmienia się w każdym obszarze. Widzimy to po pozycjach (wyższych i niższych), zmianach interfejsu Google AdWords czy zmianach w Google Analytics.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 12 listopada 2013
SEO

Optymalizacja po Rosyjsku – Yandex

Yandex –  najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Rosji, a tym samym 8 na Świecie. Jej udział na internetowym rynku rosyjskim wynosi ok. 64%, natomiast z Google – giganta na rynku światowym, w Rosji korzysta jedynie 26% użytkowników Internetu.  W związku z powyższymi statystykami, w przypadku chęci wejścia na internetowy rynek Rosyjski, wyszukiwarka Yandex nie może zostać pominięta.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 8 listopada 2013
Nowości Branżowe

Nowość! Google zaczyna indeksować treść aplikacji!

Użytkownicy urządzeń mobilnych zaczynają stanowić coraz większy odsetek osób korzystających z Internetu. Wynika to nie tylko z raportów marketingowych, ale można to również zaobserwować analizując dane z Google Analytics. Nowa era konsumpcji treści zamieszczanych w Internecie zbliża się wielkimi krokami.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 6 listopada 2013
PPC

Nowa formuła obliczania rankingu reklamy

Obecnie każdemu, kto robi zakupy w Internecie zależy, aby w wynikach wyszukiwania pokazywały się jak najbardziej trafne odpowiedzi na wpisane do wyszukiwarki zapytanie. Teraz, w łatwy i bezpośredni sposób można z reklamy zadzwonić do firmy, która nas interesuje czy dowiedzieć się jaka jest jej lokalizacja. Wysoki współczynnik klikalności i duża skuteczność reklamy jest efektem rozszerzonych […]

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 30 października 2013
SEO

Google Vanity URL

Jak pewnie wielu z Was zauważyła Google włącza możliwość wyboru unikalnego adresu w przyjaznej formie. Wyboru często jednak narzuconego. W przypadku stron Google+ mamy możliwość tylko zaakceptowania narzuconego nazwy. W profilu prywatnym mamy natomiast pewną możliwość wyboru, jednak w tym przypadku Google stara się ustalić nazwę dość precyzyjnie. Wszak chodzi tutaj tylko o imię i […]

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 28 października 2013
Nowości Branżowe

Jesień – czas zmian w Google Analytics

Liście spadają z drzew, dzień coraz krótszy, a Google wprowadza kolejne (jesienne) zmiany w najbardziej rozbudowanym i darmowym programie do analityki stron internetowych – Google Analytics. Sprawdź na jakie zmiany tym razem zdecydował się gigant z Mountain View.

Czytaj dalej