Analizę jakichkolwiek danych bez wątpienia ułatwia odpowiednie ich przedstawienie i logiczne uporządkowanie. Jedną z funkcjonalności Google Analytics, która ma za zadanie w czytelny sposób zarządzać gromadzonymi danym jest grupowanie treści.
Czytaj dalej
Główną zaletą marketingu internetowego jest pełna mierzalność jego skuteczności. Właśnie ta cecha sprawia, że coraz więcej firm zwiększa wydatki na te formy promocji, inwestując w takie działania jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, mailing, kampanie PPC czy własnych analityków internetowych.
Czytaj dalej
Gorąco zapraszamy wszystkich chętnych zdobycia najnowszej wiedzy z dziedziny marketingu i lubiących nawiązywać nowe relacje biznesowe.
Czytaj dalej
Cykliczne spotkanie ludzi z branży, które tym razem odbyło się 6 grudnia, to świetna okazja, żeby posłuchać o nowościach, ciekawych case’ach czy poglądach. I tym razem nie zabrakło Rocket Media na tym wydarzeniu.
Czytaj dalej
To, że Google wzbogaca wyniki wyszukiwania o kolejne widgety to żadna nowość. Tym razem jednak temat objął połączenia lotnicze. Szukając polskiego Luxmedu (przez przypadek wpisane ze spacją) ukazał nam się rozkład możliwości połączeń na trasie Luksemburg (LUX) – Medina Arabia Saudyjska (MED). Niestety po wpisaniu WRO POZ czy WRO WAW nie dostajemy tych bogatych informacji. […]
Czytaj dalej
Długo ładujące się strony to coś co każdego potrafi zirytować. Dla większości minęły już czasy zbyt wolnego Internetu. Coraz częściej winowajcą za długi czas ładowania jest właśnie sama strona. Jednakże tekst, nawet jeżeli jest go bardzo dużo (co mocno zalecamy), nie powoduje opóźnień. Pozostają nam naturalnie obrazki.Optymalizacja grafik i zdjęć na stronie to szereg działań, […]
Czytaj dalej
Google nieustannie wprowadza zmiany, które istotnie wpływają na działania pozycjonerskie. Z racji, że SEO dotyczy bezpłatnych (organicznych) wyników wyszukiwania, Google nieprzychylnie spogląda na działania, które mogą podnieść widoczność strony, zwłaszcza jeśli istnieje możliwość prowadzenia płatnych kampanii AdWords.
Czytaj dalej
Banery reklamowe jakie widzimi na stronach internetowych w postacji kreacji graficznych zwane są popularnie reklamą displayową. Jest to jeden z najczęściej używanych modeli reklamy internetowej.
Czytaj dalej
Jak już powszechnie wiadomo ‘Content is the King!’. By Google w odpowiedni sposób “interesował się” stroną treść na niej musi być nie dość, że wartościowa i unikalna, co jest wręcz oczywiste, ale jeszcze odpowiednio sformatowana i przygotowana.
Czytaj dalej