Temat przekierowań 301 jest stary jak cały Internet. Ale do napisania tej krótkiej porady skłoniły mnie ostatnie działania nad kilkoma wewnętrznymi serwisami. Otóż zdecydowałem się wdrożyć przekierowanie 301 jednej domeny jako całości na stronę główną drugiej.
Czytaj dalej
Dzień 18. października pewnie na długo zostanie w pamięci wszystkich osób pracujących w branży SEO. Wtedy bowiem dowiedzieliśmy się, że Google wydało najnowszą aktualizację algorytmu wyszukiwania, opatrzoną nazwą Pingwin 3.0. Wydarzenie to wywołało spore poruszenie w środowisku SEO oraz nieco zmian na pozycjach. Jak to dokładnie wyglądało? Co z tego wynika? I przede wszystkim – […]
Czytaj dalej
Tym razem postanowiliśmy zredagować mini-poradnik dla osób, które interesują się pozycjonowaniem swojej strony www. Przed przystąpieniem do współpracy z agencją SEO należy bowiem pamiętać o kilku podstawowych kwestiach. Przeczytajcie naszych 7 zasad efektywnego pozycjonowania!
Czytaj dalej
Na początku października pojawił się kolejny raport firmy Interbrand o najcenniejszych markach świata. To już 19 edycja. W tym roku po raz kolejny szczytowe pozycje zajęło Apple i Google, a nowością jest m.in. nienotowane wcześniej Spotify czy Subaru. Jak podsumowuje raport Charles Trevail, CEO Interbrand, czołowe marki łączy intuicyjne zrozumienie potrzeb klientów i odważne wprowadzanie nowych […]
Czytaj dalej
Całkiem niedawno Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że jeżeli ktoś w niepoprawny sposób pisze o Twojej osobie używając Twoich danych masz prawo taką sytuację zgłosić i wnioskować o usuniecie szkodliwej informacji.
Czytaj dalej
O tym jak ważna jest optymalizacja strony mówimy od dawna. Zresztą nie tylko my. W SEO-świecie ogólnie przyjęło się, że zaczynamy od optymalizacji. Jednak to o czym wszyscy wiedzą, nie wszyscy jednak stosują.
Czytaj dalej
Zapraszamy doświadczonych i zapalonych specjalistów SEO w nasze szeregi. Oferujemy elastyczny model współpracy i fajną atmosferę.
Czytaj dalej
Żądny wiedzy zespół Rocket Media uczestniczył 26 marca w szkoleniu z zaawansowanych zagadnień Google Analytics. Nasza rakieta wylądowała pod Halą Stulecia we Wrocławiu w celu zapoznania się z istotą gromadzenia danych ze stron internetowych, przetwarzania oraz wnioskowania na ich postawie. Ta wiedza ma nam pomóc jeszcze lepiej optymalizować kampanie AdWords oraz dogłębnie poznawać interakcje użytkowników […]
Czytaj dalej
Już 19 marca (środa) w Kinie Nowe Horyzonty odbędzie się kolejna edycja spotkania Culture of e-commerce. Mile widziani będą wszyscy, który zainteresowani są przydatną wiedzą z zakresu e-commerce i pragną nawiązać ciekawe znajomości.
Czytaj dalej