Cała branża mówi jednym głosem – ten rok będzie należał do content marketingu. Co to oznacza w praktyce? Większe budżety i ciekawsze projekty, a może surowsze kryteria oceniania prowadzonych działań? Oto nasze prognozy.
Czytaj dalej
Jesteśmy agencją e-marketingową, która pomaga wzbijać się w przestworza przedsiębiorstwom z branży internetowej. Uwielbiamy wyzwania i poszukiwanie nowych sposobów spełniania celów biznesowych naszych klientów. W codziennej pracy cenimy także dobry humor i partnerskie relacje.
Czytaj dalej
Począwszy od 2002 roku, kiedy udokumentowano pierwszą aktualizację algorytmu wyszukiwarki, Google zaskakuje wszystkich kolejnymi zmianami mającymi jak najlepiej dopasować wyniki wyszukiwań do zapytań internautów. Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest Panda lub Pingwin, w tym artykule przeczytasz o poszczególnych uaktualnieniach serwowanych przez giganta z Mountain View.
Czytaj dalej
Ideas ON to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego w jednym miejscu spotkają się przedsiębiorcy, wizjonerzy, startupowcy i guru nowych technologii. Podczas eventu będzie można usłyszeć wystąpienia znanych osób z branży IT, którzy wykorzystali swój pomysł i odnieśli sukces w biznesie.
Czytaj dalej
Przewidywania ekspertów e-marketingu potwierdziły się. Google ogłosiło, że 21 kwietnia nastąpi kolejna aktualizacja algorytmu – tym razem “ofiarami” mają być strony internetowe niedostosowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Czytaj dalej
TechSaturdays to cykl spotkań, które skupiają aktywnych i ambitnych przedsiębiorców, startup’owców i wizjonerów. Całkiem niedawno, bo 7 lutego, kolejne TechSaturdays odbyło się we Wrocławiu. Swój ślad na spotkaniu zostawiliśmy także my – Radek Miszczak opowiedział tam o wadze sprzedaży we własnym biznesie. Przedstawiamy krótką rozmowę na temat tego wydarzenia.
Czytaj dalej
Już w najbliższą sobotę 7. lutego odbędzie się kolejna edycja bezpłatnego eventu TechSaturdays: Bringing together the best and the brightest in Tech/Creative industries.
Czytaj dalej
Branża SEO rozwija się nieustannie i bardzo dynamicznie, a nowy rok przyniesie jeszcze więcej zmian. Zmiany te są o tyle dla nas ważne, że w dużym stopniu wpłyną na sposób przeprowadzania kampanii e-marketingowych. Czego możemy się spodziewać?
Czytaj dalej
W związku z atakiem spamu na serwer domena jednego z naszych Klientów nie działała przez kilka dni. Jak w takim przypadku dać do zrozumienia Google, że za chwilę wszystko będzie OK i jednocześnie nie stracić wysokich pozycji? Odpowiedź jest bardzo prosta: działania i monitoring.
Czytaj dalej