Blog

Zielona kłódka nie zawsze oznacza, że połączenie jest bezpiecznie

    Szyfrowanie – jeszcze parę lat temu, większość z nas wiązała to hasło głównie z Enigmą, lub innymi historycznymi metodami zabezpieczania treści, które zazwyczaj były wykorzystywane w czasie okresów, mówiąc delikatnie, burzliwych.  Pierwsze, bardzo...

5 zasad tworzenia dobrego hasła reklamowego

To tylko kombinacja kilku wyrazów,  ale trudno wyobrazić sobie bez niej jakąkolwiek kampanię. Nie będzie w tym przesady, jeśli powiemy, że hasło reklamowe to dla firmy być albo nie być (widocznym i rozpoznawalnym). W idealnym świecie hasło powinno być spójne z nazwą...

Jak długo czeka się na wyniki pozycjonowania?

  Na tytułowe pytanie można odpowiedzieć w zasadzie dwoma słowami: to zależy. Nie da się bowiem jednoznacznie określić czasu, który jest potrzebny na wypozycjonowanie serwisu, tak samo jak nie ma złotej zasady pozycjonowania – każdy przypadek jest inny. W tym...

Jak inwestować w swoją firmę wzorem największych marek

  Na początku października pojawił się kolejny raport firmy Interbrand o najcenniejszych markach świata. To już 19 edycja. W tym roku po raz kolejny szczytowe pozycje zajęło Apple i Google, a nowością jest m.in. nienotowane wcześniej Spotify czy Subaru. Jak...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl






[recaptcha theme:dark]

tak , wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych [ czytaj więcej ]

tak , wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [ czytaj więcej ]

tak , wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [ czytaj więcej ]