Postępujący kryzys gospodarczy wymusza na przedsiębiorcach zmiany w sposobie gospodarowania firmowym budżetem. Chcąc oszczędzić dodatkowe środki, część z osób decyduje się na redukcję wydatków przeznaczanych na promocję własnego biznesu. Czy chwilowe wycofanie się z prowadzenia strategii marketingowych to rzeczywiście dobry pomysł? Wyjaśniamy, dlaczego zaniedbanie działań reklamowych może przynieść fatalne skutki dla przedsiębiorstwa.
Czytaj dalej
Planujesz rozpocząć prowadzenie płatnych kampanii reklamowych, aby zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników sieci oraz poprawić wyniki sprzedaży online? Zastanawiasz się, czy lepiej zainwestować w kampanie Google Ads czy jednak skupić się na reklamach na Facebooku? Poznaj różnice między Google Ads a Facebook Ads, dowiedz się, które kapanie generują niższe koszty i przekonaj, na które […]
Czytaj dalej
Istnieją obszary, w których prowadzone działania muszą być zgodne nie tylko z dobrymi praktykami e-marketingowymi, lecz również z obowiązującą literą prawa. Ta bowiem nakłada dodatkowe ograniczenia na branże wymagające nadzwyczajnej odpowiedzialności. Zachęcamy do zapoznania się z przygotowanymi przez nas poradami, dotyczącymi prowadzenia działań pozycjonerskich dla kancelarii adwokackich.
Czytaj dalej
Chcesz możliwie jak najskuteczniej prowadzić sprzedaż za pomocą swojej strony www? Wyszukiwarka Google daje różne możliwości prowadzenia płatnych kampanii reklamowych. Poznaj reklamy Google Ad i Google Adsense. Dowiedz się, czym się różnią i jakie perspektywy przed Tobą otwierają.
Czytaj dalej
Remarketing na Facebooku to jedna z najskuteczniejszych form reklamy, jaką można prowadzić w ramach promocji swojej marki w tym kanale. Dlaczego? Ponieważ pozwala dotrzeć do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą. Dowiedz się, czym jest Facebook remarketing i dlaczego warto postawić na tę formę reklamy na Facebooku. Poznaj rodzaje remarketingu na FB oraz sprawdź, jak ustawić […]
Czytaj dalej
Reklama PPC to nieodłączny element marketingu w sieci. Dowiedz się, co to jest reklama PPC, jakie formy są obecnie najpopularniejsze, jakie korzyści niesie płatna reklama w internecie i jak prowadzić kampanie, aby były skuteczne.
Czytaj dalej
Nowe funkcjonalności, które wprowadza Google, nieustannie ulepszają jakość wyszukiwań i odpowiedzi na pytania, zadawane przez użytkowników. Wśród nich na wyróżnienie zasługują m.in. featured snippets, czyli rozszerzone wyniki wyszukiwania, szczególnie użyteczne i wygodne dla internautów, szukających błyskawicznej odpowiedzi na zadane pytania. Featured snippets to sposób na prześcignięcie konkurencji i wzrost konwersji na stronach www. Jak wykorzystać […]
Czytaj dalej
ChatGPT od wielu tygodni jest na ustach wszystkich osób śledzących nowe technologie. Swoją obecność w sektorze sztucznej inteligencji planuje zaznaczyć marka Alphabet, odpowiedzialna za rozwój platformy Google Bard. Kto wyjdzie z tej rywalizacji z tarczą, a kto na tarczy?
Czytaj dalej
Oczekujesz, że pozycjonowanie sklepu internetowego będzie przynosiło oczekiwane efekty w postaci lepszej widoczności strony i wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania? Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy – poznaj nasze porady i trzymaj się zasad, które pomogą Ci osiągnąć sukces.
Czytaj dalej