Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

Natalia Jara | 30 czerwca 2023
Aktualności, Strategie

Dlaczego nie warto strzelać sobie w stopę, czyli o redukcji wydatków na marketing

Postępujący kryzys gospodarczy wymusza na przedsiębiorcach zmiany w sposobie gospodarowania firmowym budżetem. Chcąc oszczędzić dodatkowe środki, część z osób decyduje się na redukcję wydatków przeznaczanych na promocję własnego biznesu. Czy chwilowe wycofanie się z prowadzenia strategii marketingowych to rzeczywiście dobry pomysł? Wyjaśniamy, dlaczego zaniedbanie działań reklamowych może przynieść fatalne skutki dla przedsiębiorstwa.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 16 czerwca 2023
PPC

Google Ads czy Facebook Ads – co jest skuteczniejsze?

Planujesz rozpocząć prowadzenie płatnych kampanii reklamowych, aby zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników sieci oraz poprawić wyniki sprzedaży online? Zastanawiasz się, czy lepiej zainwestować w kampanie Google Ads czy jednak skupić się na reklamach na Facebooku? Poznaj różnice między Google Ads a Facebook Ads, dowiedz się, które kapanie generują niższe koszty i przekonaj, na które […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 13 czerwca 2023
SEO

Jak promować kancelarię prawną w sieci? E-marketing w świetle przepisów

Istnieją obszary, w których prowadzone działania muszą być zgodne nie tylko z dobrymi praktykami e-marketingowymi, lecz również z obowiązującą literą prawa. Ta bowiem nakłada dodatkowe ograniczenia na branże wymagające nadzwyczajnej odpowiedzialności. Zachęcamy do zapoznania się z przygotowanymi przez nas poradami, dotyczącymi prowadzenia działań pozycjonerskich dla kancelarii adwokackich.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Zespół Rocket Media | 9 czerwca 2023
PPC

Reklama Google Adsense a Google Ads – sprawdź różnice

Chcesz możliwie jak najskuteczniej prowadzić sprzedaż za pomocą swojej strony www? Wyszukiwarka Google daje różne możliwości prowadzenia płatnych kampanii reklamowych. Poznaj reklamy Google Ad i Google Adsense. Dowiedz się, czym się różnią i jakie perspektywy przed Tobą otwierają.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 31 maja 2023
PPC, Social Media

Remarketing na Facebooku – jak to działa w praktyce?

Remarketing na Facebooku to jedna z najskuteczniejszych form reklamy, jaką można prowadzić w ramach promocji swojej marki w tym kanale. Dlaczego? Ponieważ pozwala dotrzeć do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą. Dowiedz się, czym jest Facebook remarketing i dlaczego warto postawić na tę formę reklamy na Facebooku. Poznaj rodzaje remarketingu na FB oraz sprawdź, jak ustawić […]

Czytaj dalej
PPC
Zespół Rocket Media | 17 maja 2023
PPC

Najskuteczniejsze formy reklamy PPC

Reklama PPC to nieodłączny element marketingu w sieci. Dowiedz się, co to jest reklama PPC, jakie formy są obecnie najpopularniejsze, jakie korzyści niesie płatna reklama w internecie i jak prowadzić kampanie, aby były skuteczne.

Czytaj dalej
Alicja Medwediuk | 15 maja 2023
Nowości Branżowe

Featured snippets stają się bardziej widoczne. Sprawdź, jak się w nich znaleźć

Nowe funkcjonalności, które wprowadza Google, nieustannie ulepszają jakość wyszukiwań i odpowiedzi na pytania, zadawane przez użytkowników. Wśród nich na wyróżnienie zasługują m.in. featured snippets, czyli rozszerzone wyniki wyszukiwania, szczególnie użyteczne i wygodne dla internautów, szukających błyskawicznej odpowiedzi na zadane pytania. Featured snippets to sposób na prześcignięcie konkurencji i wzrost konwersji na stronach www. Jak wykorzystać […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 12 maja 2023
Aktualności, Nowości Branżowe

ChatGPT kontra Google Bard – wyścig kosmiczny czas, start!

ChatGPT od wielu tygodni jest na ustach wszystkich osób śledzących nowe technologie. Swoją obecność w sektorze sztucznej inteligencji planuje zaznaczyć marka Alphabet, odpowiedzialna za rozwój platformy Google Bard. Kto wyjdzie z tej rywalizacji z tarczą, a kto na tarczy?

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 4 maja 2023
SEO

5 zasad pozycjonowania sklepu internetowego

Oczekujesz, że pozycjonowanie sklepu internetowego będzie przynosiło oczekiwane efekty w postaci lepszej widoczności strony i wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania? Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy – poznaj nasze porady i trzymaj się zasad, które pomogą Ci osiągnąć sukces.

Czytaj dalej