Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

Krzysztof Gońda | 15 września 2023
Strategie

Na co idą Twoje pieniądze, czyli jak zweryfikować wydatki na marketing?

Czy wiesz, jak ocenić skuteczność prowadzonych działań marketingowych? Zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem, w którym pomagamy zinterpretować wyniki prac specjalistów w zakresie SEO i kampanii płatnych.

Czytaj dalej
Natalia Jara | 25 sierpnia 2023
Strategie

Rebranding w firmie – czy warto i jak?

Rebranding to o wiele więcej niż odnowienie wyglądu logo marki – proces ten uwzględnia szereg działań, których celem jest zmiana w kontekście wizualno-komunikacyjnym, obejmująca nierzadko dodatkowo przekształcenie firmowej hierarchii wartości. Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę, rozważając rebranding swojej działalności? Podpowiadamy.  

Czytaj dalej
Natalia Jara | 9 sierpnia 2023
Strategie

Stwórz idealny Brief w 5 prostych krokach

Dobrze przygotowany brief stanowi kluczowy element udanej współpracy pomiędzy przedsiębiorcą a zespołem kreatywnym – dzięki starannie sformułowanym wytycznym możesz być bowiem pewien, że Twoje potrzeby biznesowe zostaną odpowiednio zrozumiane. Sprawdź, jak stworzyć kompletny brief dla agencji marketingowej w kilku prostych krokach.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Krzysztof Gońda | 20 lipca 2023
Content marketing

Jakość ma znaczenie, czyli jak poradzić sobie z content gap?

Dostarczanie wartościowej, bogatej pod względem merytorycznym treści, przyciąga uwagę użytkowników i angażuje docelową grupę odbiorców naszych komunikatów. Często jednak zdarza się, że klient z jakiegoś powodu nie jest zadowolony z odpowiedzi, którą znalazł na danej stronie. Udaje się więc do witryn alternatywnych, gdyż wcześniej napotkał na zjawisko, zwane content gap. Co dokładnie oznacza ten zwrot? W jaki sposób eliminacja content gap przekłada się na wzmocnienie strategii marketingowej?

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 7 lipca 2023
Aktualności, Strategie

Jak zoptymalizować koszty marketingowe? 5 dobrych praktyk dla przedsiębiorstw

Wysoka inflacja, narastająca presja płacowa i perspektywa spowolnienia gospodarczego to tylko kilka z szeregu czynników, skłaniających przedsiębiorstwa do szukania oszczędności. Jak ograniczyć ponoszone wydatki, nie rezygnując przy tym z ogółu działań marketingowych?

Czytaj dalej
Natalia Jara | 30 czerwca 2023
Aktualności, Strategie

Dlaczego nie warto strzelać sobie w stopę, czyli o redukcji wydatków na marketing

Postępujący kryzys gospodarczy wymusza na przedsiębiorcach zmiany w sposobie gospodarowania firmowym budżetem. Chcąc oszczędzić dodatkowe środki, część z osób decyduje się na redukcję wydatków przeznaczanych na promocję własnego biznesu. Czy chwilowe wycofanie się z prowadzenia strategii marketingowych to rzeczywiście dobry pomysł? Wyjaśniamy, dlaczego zaniedbanie działań reklamowych może przynieść fatalne skutki dla przedsiębiorstwa.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 16 czerwca 2023
PPC

Google Ads czy Facebook Ads – co jest skuteczniejsze?

Planujesz rozpocząć prowadzenie płatnych kampanii reklamowych, aby zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników sieci oraz poprawić wyniki sprzedaży online? Zastanawiasz się, czy lepiej zainwestować w kampanie Google Ads czy jednak skupić się na reklamach na Facebooku? Poznaj różnice między Google Ads a Facebook Ads, dowiedz się, które kapanie generują niższe koszty i przekonaj, na które […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 13 czerwca 2023
SEO

Jak promować kancelarię prawną w sieci? E-marketing w świetle przepisów

Istnieją obszary, w których prowadzone działania muszą być zgodne nie tylko z dobrymi praktykami e-marketingowymi, lecz również z obowiązującą literą prawa. Ta bowiem nakłada dodatkowe ograniczenia na branże wymagające nadzwyczajnej odpowiedzialności. Zachęcamy do zapoznania się z przygotowanymi przez nas poradami, dotyczącymi prowadzenia działań pozycjonerskich dla kancelarii adwokackich.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 9 czerwca 2023
PPC

Reklama Google Adsense a Google Ads – sprawdź różnice

Chcesz możliwie jak najskuteczniej prowadzić sprzedaż za pomocą swojej strony www? Wyszukiwarka Google daje różne możliwości prowadzenia płatnych kampanii reklamowych. Poznaj reklamy Google Ad i Google Adsense. Dowiedz się, czym się różnią i jakie perspektywy przed Tobą otwierają.

Czytaj dalej