Blog

Grupowanie treści w Google Analytics

Analizę jakichkolwiek danych bez wątpienia ułatwia odpowiednie ich przedstawienie i logiczne uporządkowanie. Jedną z funkcjonalności Google Analytics, która ma za zadanie w czytelny sposób zarządzać gromadzonymi danym jest grupowanie treści. Do czego dokładnie służy?...

Przyczyny rozbieżności danych w AdWords i Analitycs

Główną zaletą marketingu internetowego jest pełna mierzalność jego skuteczności. Właśnie ta cecha sprawia, że coraz więcej firm zwiększa wydatki na te formy promocji, inwestując w takie działania jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, mailing, kampanie PPC czy własnych...

Bogate wyniki dla… Luxmedu

To, że Google wzbogaca wyniki wyszukiwania o kolejne widgety to żadna nowość. Tym razem jednak temat objął połączenia lotnicze. Szukając polskiego Luxmedu (przez przypadek wpisane ze spacją) ukazał nam się rozkład możliwości połączeń na trasie Luksemburg (LUX) –...

Wielkość ma znaczenie… optymalizacja obrazków

Długo ładujące się strony to coś co każdego potrafi zirytować. Dla większości minęły już czasy zbyt wolnego Internetu. Coraz częściej winowajcą za długi czas ładowania jest właśnie sama strona. Jednakże tekst, nawet jeżeli jest go bardzo dużo (co mocno zalecamy), nie...

Jak AdWords może wesprzeć działania SEO?

Google nieustannie wprowadza zmiany, które istotnie wpływają na działania pozycjonerskie. Z racji, że SEO dotyczy bezpłatnych (organicznych) wyników wyszukiwania, Google nieprzychylnie spogląda na  działania, które mogą podnieść widoczność strony, zwłaszcza jeśli...

Nowe rozmiary banerów reklamowych w AdWords

Banery reklamowe jakie widzimi na stronach internetowych w postacji kreacji graficznych zwane są popularnie reklamą displayową. Jest to jeden z najczęściej używanych modeli reklamy internetowej. Reklama displayowa przechodzi ciągłą ewolucję. Ma zarówno swoich...

Optymalizacja treści stron

Jak już powszechnie wiadomo ‘Content is the King!’. By Google w odpowiedni sposób “interesował się” stroną treść na niej musi być nie dość, że wartościowa i unikalna, co jest wręcz oczywiste, ale jeszcze odpowiednio sformatowana i przygotowana. Zasady optymalizacji...

Kosmetyka Google+

Google zmienia się w każdym obszarze. Widzimy to po pozycjach (wyższych i niższych), zmianach interfejsu Google AdWords czy zmianach w Google Analytics. Jednak produktem, przy którym spece z Google majstrują najczęściej to Google+. Tym razem przemodelowali główną...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





wyrażam zgodę Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, adres e-mail, nr telefonu) przez administratora - Rocket Media sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000490521, NIP 8943050211 w celach marketingowych, do czasu odwołania niniejszej zgody przez wypełnienie formularza dostępnego w zakładce Polityka Prywatności. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

wyrażam zgodę Wyrażam zgodę na otrzymywanie od administratora - Rocket Media sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000490521, NIP 8943050211 informacji handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.), do czasu odwołania niniejszej zgody przez wypełnienie formularza dostępnego w zakładce Polityka Prywatności."

wyrażam zgodę Wyrażam zgodę na przekazywanie przez Rocket Media sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000490521, NIP 8943050211 treści, dotyczących oferty tej spółki na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U z 2014 r. poz. 243 ze zm.)"