W lutym Google dokonał korekty po styczniowej aktualizacji algorytmu, do wydawców wysyłał powiadomienia na temat wpisów gościnnych, a także ogłosił mobile-first index dla wszystkich stron w ciągu roku. Zapraszamy do sprawdzenia SEO Newsów z lutego 2020 roku:
Czytaj dalej
W połowie stycznia Google poinformował o następnej aktualizacji algorytmu. Do panelu Google Search Console wróciło odświeżone narzędzie do usuwania adresów. Zapraszamy do sprawdzenia SEO Newsów ze stycznia 2020 roku.
Czytaj dalej
Grudzień to tradycyjnie czas rankingów i podsumowań. W ubiegłym miesiącu Google potwierdził jednak fakt wprowadzenia aktualizacji lokalnych wyników wyszukiwania, co było zauważalne na pozycjach. Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi newsami z końca 2019 roku.
Czytaj dalej
Google prężnie rozwija panel Google Search Console. W listopadzie poinformował o dwóch nowych raportach w tym popularnym narzędziu dla webmasterów: skuteczność wyników związanych z produktami, a także szybkość serwisu na urządzeniach mobilnych i w wersji na komputery. Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi newsami z ubiegłego miesiąca.
Czytaj dalej
W październiku Google poinformował o nowym algorytmie, który pomoże w lepszym rozumieniu zapytań przez wyszukiwarkę, dodał sekcję dotyczącą treści wideo w Google Search Console, a także udostępnił wtyczkę Site Kit dla stron opartych na WordPress. Zapraszamy do sprawdzenia najważniejszych wydarzeń ubiegłego miesiąca.
Czytaj dalej
We wrześniu znów zatrzęsło wynikami wyszukiwania Google – miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu. Ciekawe zmiany nastąpiły również w Google Ads. W ubiegłym miesiącu gigant z Mountain View obchodził swoje 21 urodziny – z ciekawością patrzymy na kolejne lata funkcjonowania najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie!
Czytaj dalej
Byliście już zmęczeni starym widokiem wyników wyszukiwania grafik? W ostatnim miesiącu wakacji uległ on zmianie, ku uciesze wielu użytkowników. Google postanowił zaskoczyć nas również wprowadzeniem nowej funkcji do firmowych wizytówek oraz zmianami w algorytmie odpowiedzialnym za wyświetlanie wyników Direct Answers. W sierpniu w branży SEO nie można było się nudzić!
Czytaj dalej
W ostatnim czasie Google chętnie wprowadza zmiany do swojego algorytmu – kolejna aktualizacja miała miejsce w lipcu. Co jeszcze zdarzyło się w ostatnim miesiącu, o czym warto wiedzieć, działając w branży SEO? Pierwszy sklep w Polsce zapowiedział, że wkrótce będzie można robić w nim zakupy za pomocą Asystenta Google. Już teraz można za to korzystać […]
Czytaj dalej
Początek lata upłynął pod znakiem zmian w algorytmach Google. Jedna z nich dotyczyła głównego algorytmu i wprowadziła dużo zamieszania w SERP. W związku z nią, wiele stron należących do firm z branży finansowej i zdrowotnej odnotowało spadki pozycji. Google wprowadził też inny update swojego algorytmu. Dzięki niemu jeden portal nie będzie już wyświetlał się wielokrotnie […]
Czytaj dalej